Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 6783
jeg og en kompiss tok oss en tur innom Munkvoll Gård. ett nedlagt sykehus og rehabeliterings senter. var utrolig skummelt, spessielt i kjelleren og loftet. er interesert i nye ideer / nye plasser i Trondheim vi er også interesert i og treffe andre som driver med UE i Trondheim legger ved link til en rekke bilder her : http://www.flickr.com/photos/7698655...n/photostream/ fint om noen vet om noen lignende plasser
Haha, den flaska der kan godt vær min.

Har sitti en del på Munkvoll og røyka.
Det gamle mentalsykehuset på Haukåsen er vel nedlagt, så vidt jeg vet. Det er vel sånn ungdompsykiatriske greier der fortsatt, men ikke i det store bygget. Mulig det kan være artig å sjekke ut.
Prøver etter beste evne å holde meg unna slike steder i Trondheim
Sitat av Badgerconda Vis innlegg
Det gamle mentalsykehuset på Haukåsen er vel nedlagt, så vidt jeg vet. Det er vel sånn ungdompsykiatriske greier der fortsatt, men ikke i det store bygget. Mulig det kan være artig å sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Det ene "store bygget" er revet og i det andre er Munkvoll Reahbiliteringssenter flyttet inn. Altså de som før holdt til i Munkvoll gård.

Mulig det er enda flere bygg, da.
Vært der inne et par ganger jeg også. Sykt creepy plass, særlig om natta.
Du må beise sjarken!
Kan noen fortelle meg hva munkvoll er eller har vert?
Munkvoll er en plass på Byåsen i Trondheim. Munkvoll rehabiliteringssenter er jo ganske åpenbart et rehabiliteringssenter, som nå er nedlagt.
Du må beise sjarken!
Rehabiliteringssenter som i mentalsykehus?
Hvordan finner man fram til dette stedet? Bor like ved munkvoll i Trondheim
Sitat av Torepia Vis innlegg
Hvordan finner man fram til dette stedet? Bor like ved munkvoll i Trondheim
Vis hele sitatet...
Du tar buss nr. 5 fra sentrum (Dronningens gate) så hopper du av på Munkvoll Gård.
Sitat av evn123 Vis innlegg
Munkvoll er en plass på Byåsen i Trondheim. Munkvoll rehabiliteringssenter er jo ganske åpenbart et rehabiliteringssenter, som nå er nedlagt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke nedlagt, det er flyttet til Lian.

Rehabiliteringssenter som i mentalsykehus?
Vis hele sitatet...
I dag prioriteres følgende pasienter for inntak:
pasienter med nyoppstått traumatisk hjerneskade
pasienter med nyoppstått hjerneslag
pasienter med anoxi-skade (hjerneskade pga surstoffmangel til hjernen)
Vis hele sitatet...
http://www.stolav.no/Om-oss/Avdelinger/FysmedLian/
Munkvoll Gård er da ikke så vanskelig å finne, om du er litt kjent rundt om i Trondheim

(Og ts, sjekk innboksen din :3 )
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Munkvoll Gård er da ikke så vanskelig å finne, om du er litt kjent rundt om i Trondheim

(Og ts, sjekk innboksen din :3 )
Vis hele sitatet...
sjekket innboxen min men har ikke hatt nett på noen uker så har ikke hvert på freak på noen uker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg fikk et stort kjøttsår i låret når jeg stakk meg på glass der i går, farlig sted.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av neiass Vis innlegg
Jeg fikk et stort kjøttsår i låret når jeg stakk meg på glass der i går, farlig sted.
Vis hele sitatet...
Sånn er det vel med de fleste urbex locations. Man må være forsiktig.

Ingen som har noen nyere bilder å legge ut fra dette stedet?
Noen som vet hvor lenge dette har stått nedlagt?
ser ikke ut som om det har stått fryktelig lenge liksom.....

svært bygg er det jo å! hadde sikkert fått inn et par studenthybler der framfor å la det stå å forfalle :P
Det har stått der i et par år i hvertfall.
Det skal vel rives om ikke så lenge og bli erstattet med en del boliger.
Btw, hvis noen ser masse blod der er det mest sannsynlig mitt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg og CharlesKakebake (på forumet) var der for ca 2 måneder siden, da vi skulle dra la vi merke til at onkel blå stod utenfor med 2 biler og noen betjente. Vi gikk litt på siden av veien(på en sti) og latet som ingenting.

Vi dro tilbake i går og la merke til en liten, blå securitas bygning. Jeg og de to andre jeg var med husker ikke at denne bygningen var der for 2 måneder siden. Vi legger ut bilder senere en dag.

Sitat av problemkid Vis innlegg
http://www.flickr.com/photos/7698655...n/photostream/ fint om noen vet om noen lignende plasser
Vis hele sitatet...
Jeg og Charles la også merke til flasken
▼ ... noen uker senere ... ▼
da var morroa over medfreaks http://www.adressa.no/nyheter/trondh...cle3283805.ece de stengte av området idag..
Sitat av problemkid Vis innlegg
da var morroa over medfreaks http://www.adressa.no/nyheter/trondh...cle3283805.ece de stengte av området idag..
Vis hele sitatet...
Jepp ser helt umulig ut å ta seg over det gjerdet...
▼ ... over en måned senere ... ▼
på løkken er det mange nedlagte gruver det er verdt å stikke innom, folk har funnet pistoler fra 2. verdenskrig inni der. skal ta turen til munkvoll ganske snart. hørt mye creepy shit om plassen, men det er vel verdt å ta turen innom :P
Sitat av stianpupp Vis innlegg
på løkken er det mange nedlagte gruver det er verdt å stikke innom, folk har funnet pistoler fra 2. verdenskrig inni der. skal ta turen til munkvoll ganske snart. hørt mye creepy shit om plassen, men det er vel verdt å ta turen innom :P
Vis hele sitatet...
Da bør du være kjapp, det rives snart, om de ikke allerede har starta.
vet at de river snart, nedtur, en av de beste spottene å smoke på i hele trondheim regionen. vurderes å ta en tur innom i morgen eller i overmorgen
Sitat av stianpupp Vis innlegg
vet at de river snart, nedtur, en av de beste spottene å smoke på i hele trondheim regionen. vurderes å ta en tur innom i morgen eller i overmorgen
Vis hele sitatet...
Mulig den var bra sånn sett, men langt i fra særlig trygg, med tanke på at det var politi der oppe hver kveld på slutten
haha, ja kanskje enda en grunn til at det skal rives, følte at det var på tide å utforske hele bygget for en gangs skyld, kan legge ut bilder senere