Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1448
Heihei, det er noen som har lakt ut en film på youtube der jeg frestyler en sang om snø-scooteren min i fylla som jeg er ganske flau over. Noen som vet om det er lett å få den fjernet, eller er det mye styr og bal?


Fant ikke noen lignende tråd så jeg dro til.
Kapitalist
Klix's Avatar
Hvis du legger ut linken til filmen blir det nok lettere å hjelpe deg!
spør om de venligst kan fjerne den?
ellers er det vel en lov ein plass om at du skal ha samtykket til at video/bilde av deg skal kunne leggest ut. men er ikkje sikker
MEn du kan vise videon til oss, ikke sant? Vi kjenner deg jo ikke så det er bare morsomt
Du kontakter bare youtube å forklarer at du ikke har godkjent at videoen av deg skal bli lagt ut.
Tror du skal slite godt med å få fjerna den når din eneste grunn er at du er flau over den. Om du tar Erdal trussel videoen som et eksempel, tok det tid før de fikk den vekk. Tror jeg kan si ganske så sikkert: Nei du får den ikke vekk.


EDIT:


Traff jeg ikke riktig godt?
Sist endret av Erikj; 10. juni 2008 kl. 23:04.
jaG
Produktutvikler
Flag den...
Prøvd "Flag" ?

Hvis du ser på bildet turbolego postet så er det "infringes my rights" som er aktuelt i denne saken
peinein's Avatar
Trådstarter
Flaga den nå! Viste ikke det var en mulighet, så ty
Tja, kan vel det; http://www.youtube.com/watch?v=EeSm6F3IF1M ...
Er ikke det verste, men kan jo hende det skjer noe verre i fremtiden
Sitat av peinein
Flaga den nå! Viste ikke det var en mulighet, så ty
Tja, kan vel det; http://www.youtube.com/watch?v=EeSm6F3IF1M ...
Er ikke det verste, men kan jo hende det skjer noe verre i fremtiden
Vis hele sitatet...
Har sett mye værre egenproduserte videoer postet på forumet før...
Forstår ikke hvorfor du vil slette den... ^^
peinein's Avatar
Trådstarter
Jasså, hehe
Nei frykter det blir sommerhit 2k8 på hjemmeplassen, for den er jo ute på mp3 alt
Men som sakt det er jo ikke det verste.
alle har vel ein sånn video av seg ute på youtube vel? ikkje verdens undergang, bare morsomt
peinein's Avatar
Trådstarter
Tehe, alle kan vel bruke savetube også, så den forsvinner sikkert ikke
Men denne videoen var jo superbra, så den synes ikke jeg skal slettes. Du er jo et supertalent
hadde ein av når eg spiller gitar med beste far, og plutselig kommer det kommentarer på youtube om at folk har den på moben:S
peinein's Avatar
Trådstarter
NEi det skal sannelig ikke være lett.
Den filmen der var jo bare KONGE da Syntes det var drit fett jeg:P ikke slett den
Sitat av forsberg92
Den filmen der var jo bare KONGE da Syntes det var drit fett jeg:P ikke slett den
Vis hele sitatet...
Slapp av, jeg har den på maskina. Laster den opp igjen om den forsvinner.
haha bra film, opplevde noe lignende i helga. Jeg og noen andre dro på fisketur (med noen pils, og no sprit eller no)
jeg tok en del for mye, og løp rundt i boxern i en god stund, midt ute i skauen. dagen etter på skolen merka jeg at folka sto å hadde latterkrampe mens de så på en mobil. så fikk jeg se og så meg selv løpe rundt i boxern, jeg spillte blandt annet luft-gitar til beat it. og når jeg kom til soloen prøvde jeg å hoppe. endte med at jeg falt ut i vannet. men men, jeg har INGEN mulighet til å "flagge" den eller noe, jeg må bare leve med det!

men lykke til alikevel
peinein's Avatar
Trådstarter
Er en film der jeg står og synger Bjørn Rosenstrøm med buksene nede fra samme kvelden, så been there done that

Edit: Den er ikke på youtube heldigvis!
Sist endret av peinein; 11. juni 2008 kl. 00:06.
Sitat av peinein
Er en film der jeg står og synger Bjørn Rosenstrøm med buksene nede fra samme kvelden, så been there done that

Edit: Den er ikke på youtube heldigvis!
Vis hele sitatet...
Da har du ikke "been there, done that".
olli408-sin havnet ikke på youtube heller?
Sist endret av Dinithion; 11. juni 2008 kl. 04:09.
peinein's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1
Da har du ikke "been there, done that".
Vis hele sitatet...
Neivel, nå tenkte jeg litt mere på ta av i boxer jeg, men okey
ER den på youtube?