Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1585
Hei. Hadde razzia for noen mnd siden å da fant dem 1g hasj å noe ferdigmekk pluss bilder/mld på telefonen som tilsir at jeg bruker hasj ofte..
Innen 8.Mars må jeg ha gitt ny helse attest til politiet igjennom legen min. Regner med jeg må avlegge urinprøve da. Har røyket lenge i strekk. Trenger virkelig lappen igjennom jobb. Har dere nån gode råd til hvordan jeg kan komme meg gjennom dette med lappen i behold? Skal drikke mye vann å appelsinjuice før legebesøket.

Takk på forhånd!
Razziaen var for noen måneder siden. Har du røyker siden,og om så, når og mengde
Røyket sist igår, har røyket en god del. Flere 5ere
Fake penis/urin.
Mye vann/kaffe/bønner på prøvedagen, gjerne med vitamin B2/B12 for å få farge på urinen.

Edit: Bønner som i religion, ikke belgfruktene.
Sist endret av Esoterisk; 25. februar 2019 kl. 21:29.
Er det noe jeg kan si for å styrke min side? Står i brevet også et jeg åpentbart røyker,kjøper å selger..
Helsekrav førerkort krev 6 mnd prøvetaking som viser rusfrihet, 1-2 veker mellom prøvetaking. Etter godkjent helseattest må du levere kvartalsvise prøver årlig i 3 år.
Hva vil 6mnd prøvetaking si? Halvt år uten lappen? Er helt sykt å må levere prøver i 3 år

Og hva vil skje når jeg mest sannsynelig tester positivt?
Sist endret av Turboneger; 26. februar 2019 kl. 21:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2004-01-19-298

Rusfrihet i 6 mnd skal dokumenterast før du får godkjent helseattest til førerkort. Du avtaler med din fastlege om prøvelevering og hyppighet. 6 mnd fra første negativ prøve, blod/urinprøve.
Har førerkortet ditt blitt inndratt? Har du fått dom av politiet? Her står det kva dommen innebær om krav som stillast. Prøvetid? Sperretid?
Førerkortet har ikke blitt inndratt. Har ikke fått noe dom. Men om ikke politiet har fått ny helseattest innen 8.mars så er det ikke gyldig
Men, hasj kan påvisast i ca 14 dager etter bruk ved urinprøve. Husk at endring av PH kan gje negativt svar. Dypp pekefinger i sitronsyre rett før du møter på legevakt, piss i koppen og få finger bort i stråle. Sykepleier står bak deg så ha kontroll her. Liten pose i bukselomma med sitron kan fungere.
Må avtale time hos fastlegen min
Du har ikkje levert urinprøver tidligere? Da må du gi faen å røyke fra akkurat no. Lever prøve 5-6 mars. Analyse og attest tek litt tid, her må du be legen hjelpe deg og informere politi.
Har ikke levert noen urinprøver før. Står også i brevet at mitt forhold til rus skal beskrives nøye. Hvordan kan jeg få legen på «min side»? �� sannsynligvis vil han ha meg utav trafikken. Hvordan skal jeg beskrive mitt forhold til rus? Så fort jeg indrømmer noe så har han vell full rettighet til å røske det fra meg

Hvor lang tid tar analyse å attest ca? Har du vært borti lignende før?

Tror legen vil se at jeg har sitronsyre i urinen..
Sist endret av Turboneger; 27. februar 2019 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.