Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 963
Heisann godtfolk! Nå er vinteren her og det begynner å bli rimelig stusselig å huie seg ut for en sigg. Samt at man har begynt å skjønne at man burde slutte sånn på langtidssikt. Nuvel, dukka plutselig litt ekstra opp i lommeboka og jeg har nå muligheten til å investere i en skikkelig vaporizer.

Har prøvd diverse billigvapes oppigjennom og de fleste duger bare ikke. Er ett eller annet med selve røykeprosessen med rette skyer (uten at man skal gå helt texas) som jeg liker. Har heller ikke noe problem om den er bulky, trenger ikke være ei lita penn liksom.

Men vapeverdenen utvikler seg såpass at jeg ikke vet hvor jeg skal starte, så da spør jeg dere. På forhånd takk, peace=all
Har selv kikka på MFLB - https://www.magic-flight.com/
Vært en populær vape i mange år og ganske enkel.

Ellers har jeg lest at Volcano og Arizer visst nok skal være bra.
https://www.shady.no/categories/vaporizere
Arizer Solo I eller II kan jeg anbefale sterkt, veldig fine vaporizers bygd i solid kvalitet og lang batteritid.
Ser i hovedsak etter en god nikotinvape, men er også på utkikk etter noe som kan dampe hasj relativt greit, da weeden som er å få tak i her oppe er så som så.

Tenker du da på å vape tobakk, eller på den type vape som du fyller med e-juice?

Du kan ikke hive weed eller hasj oppi en e-juice vape, det funker ikke. Du må ha en dry herb vape for det, men du kan derimot ikke vape e-juice i en dry herb vape. Her må du velge én av delene. Det er forøvrig mulig å lage egen thc-juice, men da må du selv lage olje fra hasj eller weed, og blande det ut i olje som funker i en vape. Om du har mulighet til å lage/få tak i thc-juice kan jeg sterkt anbefale det! Finnes ikke mer praktisk og stealthy måte å bli fjern, og så får man røykskyene som dry herb vaporizere ofte mangler.
Har selv hatt MLFB, PAX 3 og Volcano. Ferdig med brunt for lengst, her går det i "kål".

MFLB - Clean, god smak og high. God og grei på farten. Batteriet blir dårlig på sikt, pass også på å ta ut batteriene hver gang, hvis ikke går det skjeis.

Volcano - Perfekt "partyvape", føles veldig massiv om man toker alene. Man blir helt blæsta tho, litt alienaktig i highen.

PAX - Portabel, effektiv og min "daily driver", som et Apple produkt i vape verden.
Sist endret av Mumrikken; 30. november 2018 kl. 17:09.
Synes SMOK sine vapes funker fjell, har en selv. Får en for tusenlapp inkl batterier og 60ml juice
Var i hovedsak ute etter ejuice vape i førtseinnlegget, og så ble søket utvidet til det + en til brunt når folk alikevel started å komme med forslag i den gata uansett
https://epicvape.com/product/e-nano-...#configuration

Dette er den beste vapen jeg har brukt, har prøvd en del forskjellige. Denne er ikke portabel.

Når det kommer til portable har jeg lite erfaring, men du finner mye bra info på fuckcombustion-forumet og på reddit.com/r/vaporents