Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 759
I går eller i dag, har faen ikke peiling pga apedopet. Fikk jeg skrevet av legen Truxal for angst og uro som hindrer søvn og skulle være greit og ta med Zoloft 100mg. Etter 10 - 20 minutter så begynte jeg og føle meg enda mer depersonalisert enn det jeg noen sinne har vært i mitt liv. Jeg ble tørr i kjeften, og varm samt hjertet mitt begynnte og nesten og hoppe ut av brystet mitt. Jeg sjomla rundt i huset fordi jeg hadde glemt hvorfor jeg reiste meg opp av soffaen. Og huska att jeg skulle ta av meg genseren og ta på en tshorte istedet.

Da jeg hadde gjort det sjomla jeg og datt nesten på trynet på vei til kjøkkenet for og da ta meg ett glass vann. Etter det husker jeg ikke noe mer. Men jeg våkna opp på soffaen og klarte ikke og bevege meg i nesten 10 min. Jeg fikk egentlig skrevet 15mg men jeg husker jeg tok 30mg istedet eller to piller. Fordi jeg tvilte hardt på at det kom til og ha noen effekt på meg.

Uansett lurer jeg på hvor mange er det som har opplevd de samme bivirkningene her?
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
xD slik kan gjerne truxal være med andre ting "om bord".
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
Ingenting annet enn Tramadol var om bord skøyta

Oh shit, merka ikke at jeg skrev Tramadol. Jeg mente Zoloft....... -_-
Sist endret av haddern; 10. november 2018 kl. 06:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje problemet er at du dobla dosen din? Er en grunn til at legen sa 15mg og ikke 30mg.
Ja faen, jeg saltet egget mitt to ganger og lurer nå på hvorfor det er uspiselig.