Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 11387
Fins det noen gode norske datingsider der man ikke trenger å betale 100-vis av kroner for å bruke datingtjeneste sider uten begrensninger?
Har brukt møteplassen, match, sukker. Men dette koster jo veldig mange kr for å til tilgang til alle funksjonner

Fins det noen gratis alternativer?
Da mener jeg 100% gratis
Tinder
Tinder
Tinder
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Tinder
Tinder
Tinder
Vis hele sitatet...
Du må betale månedlig for å kunne bruke tinder fritt. På tinder må du sveipe til høyre om du liker noen, og om du sveiper nok til høyre må du betale 10 dollar for å kunne like flere, ellers må du vente 12 timer.
Holder i massevis med de man får gratis, så lenge du ikke ser ut som et troll.
Libertin.no er gratis...
Ellers så er detnappernsom tinder og feeld
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Holder i massevis med de man får gratis, så lenge du ikke ser ut som et troll.
Vis hele sitatet...
Hehe, det kan godt hende. Bruker ikke tinder selv så jeg vet ikke så mye om det, men det er jo ikke hva tråden handler om. Han spurte om datingapper som er gratis, om han har tenkt å bruke tinder mye så kan det jo hende at han går tom for swipes? Jeg vet ikke helt hvordan det der systemet funker. En ting eg også tror er at det er langt flere useriøse på gratise datingsider, som lager det for gøy for bare å bla rundt, men som egentlig ikke er ute etter et seriøst forhold. Er ihvertfall slik med tinder i min omkrets, de av vennene mine som har laget bruker er bare innpå for å sjekke om de får noen matches, selv om de aldri hadde orket å møte dem irl
Sist endret av slappegodt; 27. august 2016 kl. 16:47.
Bor du i en av de større byene kan jeg anbefale OkCupid. På gratis-sider vil det alltid være begrensninger, men denne fungerer egentlig i sin helhet, selv som gratisbruker.

Traff nåværende kjæreste der og vi vært sammen i 7 måneder.
Sist endret av Lurvur; 27. august 2016 kl. 16:56.
Sitat av Lurvur Vis innlegg
Bor du i en av de større byene kan jeg anbefale OkCupid. På gratis-sider vil det alltid være begrensninger, men denne fungerer egentlig i sin helhet, selv som gratisbruker.

Traff nåværende kjæreste der og vi vært sammen i 7 måneder.
Vis hele sitatet...
Hadde dere høy match-prosent og lav enemy-prosent?
Tinder (6tin) på Microsoft er gratis, og alle ekstra godene er gratis som angre om du swipet venstre, samt swipe så mange du bare vil osv.
Dersom dere som ikke har Microsoft vil swipe flere kan dere laste ned desktop versjonen Flamite som lar deg se folk selv om du har unmatched, or tror også du kan swipe så mange du vil der ettersom jeg aldri har gått tom for swipes.
Tinder er jo helt gratis... Det samme er OKCupid, foruten at du kan "oppgradere" profilen din for å få tilgang til noen flere filterfunksjoner. Eller så tilbyr de fleste datingsider tilbyr en gratis testperiode, som Q500 (1 mnd. gratis) og Kysset.no (1 år gratis).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skjønner meg ikke på de som gjerne betaler tusen kr hver helg på byn i håp om å få seg noe, men aldri i verden vil betale hundre kroner på en datingside.
Vis hele sitatet...
Går du på byn så treffer du folk og har det gøy selv, selv om du ikke får med dame hjem. Sitter du hjemme på en dating-side kjeder du deg og du VET at du ikke får noen treff.

På byn kan du bli kjent med folk (jenter) fordi (hvis) du er flink til å snakke, på dating-sider går det KUN på utseende og ikke personlighet.

Derfor er jeg en av dem du ikke skjønner deg på.
Sist endret av meitemark; 1. oktober 2019 kl. 15:35.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Går du på byn så treffer du folk og har det gøy selv, selv om du ikke får med dame hjem. Sitter du hjemme på en dating-side kjeder du deg og du VET at du ikke får noen treff.
Vis hele sitatet...
De fleste med hobbyer, jobb, studier og så videre har ikke mulighet til å dra på byen mer enn fredag og lørdag, gjerne bare en av de, om i det hele tatt mer enn en gang i mnd. Datingsiden derimot er der mens du driter etter jobb på en tirsdag, har lagt deg på sofaen for å se på en serie på en onsdag, og så videre. Du trenger ikke å velge mellom de to, men om man sitter inne på datingsider fremfor å dra ut på byen med venner, så ja, da har man bommet, men jeg har ikke sett noen si det er sånn de bruker det, så hele problemstillingen din er falsk.


Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
På byn kan du bli kjent med folk (jenter) fordi (hvis) du er flink til å snakke, på dating-sider går det KUN på utseende og ikke personlighet.
Vis hele sitatet...
You what mate? Om man skal gå bort til ukjente damer på byen, er det i stor grad det samme som å skrive til noen på en datingside. For å treffe må du både treffe personlighets- og utseendemessig for å få noe igang. Det er noe annet om man treffes via felles kjente f.eks. Forskjellen mellom datingside og på byen er bare at folk synes det er ubehagelig å avvise noen ved å bare snu seg og gå ved en bar, da er man et rasshøl. Om man derimot på en datingside bare tenker "not my cup of tea" og ikke matcher, eventuelt velger å ikke svare etter en match på en datingside, så er ikke avvisningen like direkte, og avvisningen mer sosialt akseptert, så flere gjør det lettere.
Sist endret av Xasma; 10. november 2016 kl. 09:24.
Hvorfor er det ingen som har nevnt happn...?