Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 11560
Noen av de som jobber i psykriatrien er øverst i bygdedyret. Og de utgir seg for helgener... Folk som vill ha makt skal man være yterst forsiktige med- Jens Bjørnebo... Og de vill ha info som gir mer makt.... Det var en her som sa at hva har sammfunnet og tjene på og ødlegge menneskers liv. De har alt og tjene på det...
som Lucy nevner er det faktisk noen som sliter med å komme inn. Kjenner en som er bipolar, paranoid og tydeligvis noe annet. Det endte med at han vekket familien kl8 om morningen og tvang alle til å legge seg på gulvet, visst ikke kom politiet og tok dem!

Endte med at han ble sendt hjem etter en ukes tid og får ikke kommet inn igjen. Han var tydligvis ikke syk nok...
Godt poeng. Men Norske folk klager jo på at hanen til naboen galer. Og krever til kommunen at den skal henrettes... Folk må være litt mindre brydde.....
Sitat av Klorofyll Vis innlegg
Nå er det jo det faktum, at jenta i dag sliter med traumer, og sier med egne ord at hun opplevde det som tortur.
Hun blir rakket ned på, fordi "hun var jo syk, de hadde jo lov" bla bla bla. Helsevesenets rolle er å hjelpe folk ut av sjukdommen, ikke å bytte ut sjukdom mot traume.
Men hei, man har jo så mange fine medisiner å dope henne ned på, så vi slipper å høre så mye mas om hennes opplevelse, så kan vi diskutere om loven ble brutt eller ikke..

Prøv å snu litt på det hele;
Hvordan tror du at du hadde reagert på å bli stroppet fast i ei seng, i over 8+ timer i strekk? Prøv å se det for deg. Det føles helt jævlig bare å tenke på det. Jeg har medfølelse for denne jenta, og alle andre som behandles som dritt av systemet som skal ta vare på dem. Det er som å bli banket opp av sin egen mor. Hvordan hadde du opplevd det, dersom du hadde blitt truet med å spennes fast, dersom du ikke lydig fulgte enhver kommando?

Sorry, ikke meninga å hisse meg opp. Sånne saker provoserer meg bare noe voldsomt.
(innlegget mitt er forresten ikke rettet mot noen spesifikke)
Vis hele sitatet...
ut av interesse, hva ville du brukt som straff om folk ikke oppførte seg på et psykisk sjukehus?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
som Lucy nevner er det faktisk noen som sliter med å komme inn. Kjenner en som er bipolar, paranoid og tydeligvis noe annet. Det endte med at han vekket familien kl8 om morningen og tvang alle til å legge seg på gulvet, visst ikke kom politiet og tok dem!

Endte med at han ble sendt hjem etter en ukes tid og får ikke kommet inn igjen. Han var tydligvis ikke syk nok...
Vis hele sitatet...
Jeg fikk vite at jeg hadde "for sterke symptomer", jeg. Så det går tydeligvis an å være for syk til å få behandling. Merkelige greier.
Sitat av ganesh Vis innlegg
Godt poeng. Men Norske folk klager jo på at hanen til naboen galer. Og krever til kommunen at den skal henrettes... Folk må være litt mindre brydde.....
Vis hele sitatet...
Eller så må folk begynne å ta hensyn til andre, og holde seg for god for en hane i områder som er så bebygd at det kan komme til å plage naboen.
Om naboen min skulle anskaffet seg en innretning som bråkte noe jævlig hver natt i 4-tiden, så ville det økt sannsynligheten for at jeg gikk til anskaffelse av en innretning som kunne si pang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ganesh Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nok en kålmark, som ikke har den største peilingen på hva han snakker om!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av alanapoli Vis innlegg
Ok mf,have a nice day

€lukke døra til tråden min etter mith€



hahahah...faen ass..jeg kommer ikke over den der

minner meg om meg selv på legevakten når jeg prøvde å forklare abstinenser etter benzodiazepiner mot søvnproblemer....ramset opp symptomene,deriblandt følelsesløshet i tærne,det hele endte meg at fokuset ble at "han hadde vondt i tåa"

om man ikke var sinnsyk fra før blir du det iallefall når du treffer på dette fenomen
Vis hele sitatet...
Og nå blander du somatikken inn i det, og ingen opplyst person hadde giddet knaske benzo til abstinenser pga søvnproblemer.. Slenger meg på å si at du er på ti villspor på en og samme gang. Klarer jo ikke forholde deg til en egen startet diskusjon.. Når man ser tilbake på tittelen er vel alt sagt fra før av.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
mann tar hevn mot mentalsykehuset

http://dt.no/nyheter/gikk-amok-pa-sy...oner-1.7939280