Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1480
Heisann kjære med-freaks
Lurer på om det er noen som vet om og hvor jeg kan få kjøpt snuff i Trondheim? Er det noen tobakks-forretninger rundt om i byen som kan ha? Har også hørt at noen mix sjapper også har, så gi meg en nogenlunde forklaring om du vet hvor det er å få tak i

- Mange takk
OT: Men hvordan funker sendingen på den siden? Kjøpte en "snusbaker" der nå akkurat, men kom aldri frem noe betalings metoder, bare "vi tar kontakt med deg snarest" etter at jeg hadde skrevet inn adressen min. Kommer det regning, eller hvordan funker det?

Bor forresten ikke i trondheim
De fleste kiosker og tobakksforretninger har snuff, men det er ikke alle bak kassa som vet hva det er!

Sitat av EitZey Vis innlegg
OT: Men hvordan funker sendingen på den siden? Kjøpte en "snusbaker" der nå akkurat, men kom aldri frem noe betalings metoder, bare "vi tar kontakt med deg snarest" etter at jeg hadde skrevet inn adressen min. Kommer det regning, eller hvordan funker det?

Bor forresten ikke i trondheim
Vis hele sitatet...
Prismaster?
For min del forsvant poenget en del når man må vaske den nærmest for hver eneste pris. Fryktelig greit når man gamer, ikke liker snus på tastaturet og kun kan bake mens man venter på respawn, men ellers ser jeg på den som ubrukelig.
Sist endret av McLovin; 3. januar 2013 kl. 09:19.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Prismaster?
For min del forsvant poenget en del når man må vaske den nærmest for hver eneste pris. Fryktelig greit når man gamer, ikke liker snus på tastaturet og kun kan bake mens man venter på respawn, men ellers ser jeg på den som ubrukelig.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke prismaster. Icemaker eller noe

Men kanskje prismaster er greiere? Kostet mye mindre
Sist endret av EitZey; 3. januar 2013 kl. 09:42.
Sitat av EitZey Vis innlegg
Nei, ikke prismaster. Icemaker eller noe

Men kanskje prismaster er greiere? Kostet mye mindre
Vis hele sitatet...
Ser ut som Ice Tool er i metall og har en mye bedre konstruksjon. Prismaster er to stykker plast som lar snusen gli i mellom og skape friksjon. Bare tull!

Men, nok off-topic nå!
Sist endret av McLovin; 3. januar 2013 kl. 09:55.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Ser ut som Ice Tool er i metall og har en mye bedre konstruksjon. Prismaster er to stykker plast som lar snusen gli i mellom og skape friksjon. Bare tull!

Men, nok off-topic nå!
Vis hele sitatet...
Okei, liker godt løs, men bruker omtrent bare porsjon pga. jeg hater alt sølet med å bake det mens jeg gamer osv. Men nok OT ja

Angående snuff har jeg egentlig aldri sett det i butikk, men jeg har noen kompiser som ofte har det, men jeg vet ikke hvor de får det tak i fra, kan spørre de