Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1731
Fikk spørsmål om det var jeg som hadde sent flere meldinger av typen "privat melding" til noen av mine kontakter. Da jeg skulle åpne hotmailen min fikk jeg beskjed om at den allerede var i bruk..prøvde på å tilbakestille passordet ved å sende det til en annen mailkonto men fikk aldri svar. Så nå har jeg oppgitt div informasjon får at de skal klare å verifisere at det er min konto, men får først svar om 24 timer.. Er det ingenting jeg kan gjøre for å få litt fortgang? Ikke særlig morsomt at andre gir seg ut for å være meg og snoker der inne..
Min Hotmail konto ble også tatt over, egentlig ikke bigdeal, da jeg kun brukte den til diverse forumer og slikt.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
er dessverre ikke noe du kan gjøre for og få fortgang, jeg fikk forøvrig avslått min søknadd om å få tilbake passordet på en halvtime, så prøvde jeg igjen og fikk avslag etter 40min,

så ikke bli overasket om du ikke får kontoen tilbake med det første.
Det første du kan gjøre er å installere et godt anitivirus program å søke gjennom hele maskinen din for virus. Stor sjangs at de som har fått tilgang til mailen din har fått det ved hjelp av virus på maskinen din, så om du så klarer å få endret passord så tar det ikke lang tid før de får tak i det. Så det er første steget, ellers er det ikke noe annet å gjøre enn å vente.
Tror det er bare noe virustull som er ute å vandrer igjen, har fått flere mailer med emnet "Privat melding" av flere bekjente. Men klikker ikke på sånt, da det er veldig stor sjangs for at dette faktisk er virus
Dropp hotmail og få gmail.