Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 942
Heisann, i det siste har jeg fått syke FPS drops imens jeg spiller League Of Legends. Har aldri vært sånn før, kjører vanligvis på 50-60 men så innimellom dropper den fra 15 -03. Er jævlig irriterende i et spill som LoL. Spessielt på Dominion. Noen som vet hva som forsåker denne driten?

Skjermkortet mitt er ATI Radeon 5650.
Hadde noe slikt selv på den gamle laptopen, gikk fra 60 FPS til under 10. Fant desverre ikke noe løsning. Løste seg av seg selv, for så å starte igjen senere.
Okey, hjelper noen ganger når jeg restarter, men ikke denne gangen. Trur kansje det er fordi jeg installerte feil driver her om dagen, det var litt etter det det begynte trur jeg. Vet ikke om det var feil driver da men, lasta bare ned den nyeste jeg fant. Slet litt med å finne riktig da, så gud vet.
http://support.amd.com/us/gpudownloa...to_detect.aspx
Bruk heller den for å finne driver, da slipper du å nøle.
Gjorde det, hjalp dessverre ingenverdensting. I dag har det skjedd sånn ca 8 ganger i en runde på 40 min..

Noen andre??
Har opplevd det i det siste. Fellesfaktor for alle gangene er at Graves' smoke cloud var tilstedet under fps dropen.
Ja har lagt merke til det, men ingen av kompisene mine sliter med det samme, og jeg har dobbelt så bra skjermkort? Kan det være noe med prossesoren? elns.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Heisann, i det siste har jeg fått syke FPS drops imens jeg spiller League Of Legends. Har aldri vært sånn før, kjører vanligvis på 50-60 men så innimellom dropper den fra 15 -03. Er jævlig irriterende i et spill som LoL. Spessielt på Dominion. Noen som vet hva som forsåker denne driten?

Skjermkortet mitt er ATI Radeon 5650.
Vis hele sitatet...
Det er flere brukere på LoL sitt forum som klager over akkurat det samme.
Felles faktor for dem er Graves Smoke Cloud og patchen som Graves kom med.
Så det virker som dette er et problem med patchen og ikke brukerene sin hardware.