Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 14411
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om disse er safe , og om noen har erfaringer med disse
Kjøpt i Oslo
Er Ksalol 1mg

Legger link her

https://imgur.com/a/uzsUFey

Takk for svar
Folk har nå snakket positivt om dissse ksalolene tidligere. Ser legit ut men kan jo aldri vite.
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Folk har nå snakket positivt om dissse ksalolene tidligere. Ser legit ut men kan jo aldri vite.
Vis hele sitatet...
De går mye i omløp i alle byene , når folk selger Xanax så er det denne de har Ksalol Vet ikke hvorfor , er jo Serbisk/Bosnisk Xanax
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 1. desember 2019 kl. 23:01. Grunn: Skrivefeil
Umulig å si om de er ekte utfra et bilde, men er definitivt en del god Galenika ute på markedet
R.i.p 23.04.2021
Ja ekte
Jeg har fått xanor på resept her i Norge, men foretrekker ksasol any day over apotek xanor i norge. Synes de virker sterkere, og hørt mange si det samme
Du har fått deg såkalte "ufoer".
10mg valium, ekte. De funker fint å legge under tunga og.
Sitat av penelope Vis innlegg
Du har fått deg såkalte "ufoer".
10mg valium, ekte. De funker fint å legge under tunga og.
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at alprazolam ikke er det samme som diazepam.

Dette er 1mg Ksalol (alprazolam) og i teorien skal to piller gi deg samme effekt som å sluke et bikkjebein.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nylig hatt 2 brett av disse, eller ihvertfall like som på bildet, tok én jeg hadde liggende idag og fikk overasskende god effekt
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ganske sikker på at alprazolam ikke er det samme som diazepam.

Dette er 1mg Ksalol (alprazolam) og i teorien skal to piller gi deg samme effekt som å sluke et bikkjebein.
Vis hele sitatet...
Jeg tok helt feil, sorry. Det er jo selfølgelig 1mg alpazolam.
Fikk bare feil ved første øyekast når jeg ser Galenika så tenkte jeg automatisk valium.

My bad.
De er ikke like gode som de til Pfizer. Mye drit fra Galenika om dagen! Meeeen utrolig nok så funker de der faktisk decent. De er det meste legit Galenika har distribuert uten 10mg ufoene det siste halvåret. Så ja, de er på Serbisk vis ekte!
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
De er ikke like gode som de til Pfizer. Mye drit fra Galenika om dagen! Meeeen utrolig nok så funker de der faktisk decent. De er det meste legit Galenika har distribuert uten 10mg ufoene det siste halvåret. Så ja, de er på Serbisk vis ekte!
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Får teste en og se om de funker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal du ha rus holder ikke en. Som medisin ja. Rus nei. Ville anbefalt en 3-4 hvertfall for rus.

For full effekt tar du en dram, obs obs: det er for de erfarne.
Ja de er ekte. Har de samme
100% falske utifra bilde, har de samme selv på samme brett null funk ren svindel. Istede for å spørre online om de funker de du har tatt bilde av. spis å se selv. dette er bare svindel bøff. kanskje 1 på brette funker. dette er svindel
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av johansen1 Vis innlegg
100% falske utifra bilde, har de samme selv på samme brett null funk ren svindel. Istede for å spørre online om de funker de du har tatt bilde av. spis å se selv. dette er bare svindel bøff. kanskje 1 på brette funker. dette er svindel
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte et brett helt identisk det på bildet for noen måneder siden og det var definitivt ekte vare.
Sitat av johansen1 Vis innlegg
100% falske utifra bilde, har de samme selv på samme brett null funk ren svindel. Istede for å spørre online om de funker de du har tatt bilde av. spis å se selv. dette er bare svindel bøff. kanskje 1 på brette funker. dette er svindel
Vis hele sitatet...
De funka ja , bruker de medisinsk ikke for rus

Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Funker bra de der ja, men jeg betaler 600pr brett �� litt dyrt ser det ut som
Vis hele sitatet...
Finn deg bedre dealer , får de på gata i Oslo 300-400kr , dyrere i Asker osv

Sitat av Sondre Vis innlegg
Skal du ha rus holder ikke en. Som medisin ja. Rus nei. Ville anbefalt en 3-4 hvertfall for rus.

For full effekt tar du en dram, obs obs: det er for de erfarne.
Vis hele sitatet...
Ikke mye å hente av rus på benzo enn mongo
Bedre å bruke for medisinsk
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 17. desember 2019 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av johansen1 Vis innlegg
100% falske utifra bilde, har de samme selv på samme brett null funk ren svindel. Istede for å spørre online om de funker de du har tatt bilde av. spis å se selv. dette er bare svindel bøff. kanskje 1 på brette funker. dette er svindel
Vis hele sitatet...
Og hva bygger du din påstand på at de er "svindel"? Smaker alprazolam, det ER alprazolam. Galenkia er et ganske stort farma-selskap og er annerkjent på markedet, men fordi det ikke er pfizer så skal alt annet være bøff? Ta deg en galenkia og ro ned reken du
Sitat av Antiex Vis innlegg
Og hva bygger du din påstand på at de er "svindel"? Smaker alprazolam, det ER alprazolam. Galenkia er et ganske stort farma-selskap og er annerkjent på markedet, men fordi det ikke er pfizer så skal alt annet være bøff? Ta deg en galenkia og ro ned reken du
Vis hele sitatet...
Bare fordi det er øst-europeisk betyr det ikke fake
Og om du først ville ha faket piller og brett så hadde Pfizer sine vært førstevalg
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:50.
Holder til i trønderlag, så kan være at det bare er dyrere her en i Oslo da
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Holder til i trønderlag, så kan være at det bare er dyrere her en i Oslo da
Vis hele sitatet...
Ja , det kan det være
Jeg vet de er falske fordi de ikke fungerer man får ikke funk på disse. dere er alle lurt av en smart selger som selger bøff desverre
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av johansen1 Vis innlegg
Jeg vet de er falske fordi de ikke fungerer man får ikke funk på disse. dere er alle lurt av en smart selger som selger bøff desverre
Vis hele sitatet...
Du får gå på et serbisk apotek med den påstanden, og fortelle at at leverandøren deres bøffer dem

Hvis flertallet av erfarne pillespisere har rett funk på disse, med unntak av deg, da er de fake. Men om du var av flertallet og det funka på dere, med unntak av meg, da ville de vært legit
Sitat av johansen1 Vis innlegg
Jeg vet de er falske fordi de ikke fungerer man får ikke funk på disse. dere er alle lurt av en smart selger som selger bøff desverre
Vis hele sitatet...
Da er Galenika den smarte selgeren?
Sitat av johansen1 Vis innlegg
Jeg vet de er falske fordi de ikke fungerer man får ikke funk på disse. dere er alle lurt av en smart selger som selger bøff desverre
Vis hele sitatet...
Det er bullshit! Skal ikke si at det muligens ikke finnes falske ksalol, men de som flyter rundt i hele norge nå på blister er jeg ganske så sikker på at er ekte, det er ihvertfall god funk på dem. Faktisk så funker dem nesten litt for bra spør du meg 2 sånne 1mg sparker hardere enn en 2mg xanor bar spør du meg. De har også en veldig veldig sterk smak av alprazolam
Sist endret av Alge; 19. desember 2019 kl. 16:02.
Spiste jævlig mye av de her for halvannet år siden, og da var de konsistent dritgode og smalt som bare rakkern. Ble helt bajas og burde vel egentlig moderert meg.
De var forresten involvert i en overdose på piller og Oxy!
Hjerte og pustestans.

At de kommer på blister er et veldig godt tegn
Vil tro de du har er helt fine, og smaker du den umiskjennelige Alprazolamsmaken er du garantert good to go.

Lenge siden jeg har spist dem riktignok, mulig det har kommet falske Ksalol på markedet.
Veldig mye god Blåvalium ute og går vet jeg. Står 10mg på ene siden og én delestrek på andre siden.
Valium (og litt Nitrazepam) > alle andre Benzodiazepiner
Sist endret av krystallkongen; 19. desember 2019 kl. 17:43.
▼ ... over et år senere ... ▼
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Du har fått deg såkalte "ufoer".
10mg valium, ekte. De funker fint å legge under tunga og.
Vis hele sitatet...
Legge under tunga? Prøver du å få TS til å spy av smaken?


Ser ekte ur, spiste ksalol i går smaken var litt svakere en vanlig, vanligvis kjenner jeg den ved å bare ha den i munnen, men måtte suge av det blå for å kjenne den denne gangen.


Edit: Innså nå at tråden er 1år gammel.
Sist endret av hasjkake; 16. mars 2021 kl. 15:07.
▼ ... over et år senere ... ▼
Galenika's 1mg Alprazolam tabletter finnes.
Det gjør også forfalskninger som inneholder 0,2mg Alprazolam pluss litt Diazepam osv.
Sitat av Marius82 Vis innlegg
Galenika's 1mg Alprazolam tabletter finnes.
Det gjør også forfalskninger som inneholder 0,2mg Alprazolam pluss litt Diazepam osv.
Vis hele sitatet...
Kilder?