Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9734
Heyoo.

Noen her som har erfaring som selgerleder for enten lefdal eller elkjøp og kan svare på hva ca lønn de tjener?
20.000 +- i mnd.

*tekst*
I 2006 hadde jeg 155,- timen som teleansvarlig hos Elkjøp. Dette var en privateid butikk på bygda.
Sitat av CkLenox Vis innlegg
20.000 +- i mnd.

*tekst*
Vis hele sitatet...
20 000? må vær etter skatt det da, evt fryktelig underbetalt?
Sitat av DSlhm Vis innlegg
20 000? må vær etter skatt det da, evt fryktelig underbetalt?
Vis hele sitatet...
Er ikke selgerbransjen fryktelig underbetalt uansett da?
tydeligvis. trudde selgere tjente relativt greit jeg men
Høres ikke ut som at det lønner seg veldig å være salgssjef hos Elkjøp/Lefdal nei.
Du kan forvente høyere lønn enn hva som er sagt her hos andre bedrifter.
Trådstarter
53 1
Ok. Takk for greie svar. Tenkte kanskje det lå opp mot 30000
Det høres veldig lite ut. Jeg lå på det samme etter skatt ved tilsvarende stilling hos en konkurrent av de to. I tillegg kommer provisjoner og bonuser så en god selger (og/eller selgerleder) kan tjene greit.
ca 20.000 netto som basis, bonuser i tillegg. De får ikke provisjon hos Lefdal/Elkjøp.
Tjener 18.000 netto i måneden for å gå på dagpenger på Nav..

Slike jobber er vel ganske underbetalt sånn generelt sett. Samme med kommunale jobber.
Hadde 22k etter skatt som ekstrahjelp ved en av de store utleiefirmaene i landet, så syns det hørtes ekstremt dårlig betalt ut...