Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4769140
Hei, Kom over denne filmen på youtube,


kan dere hjelpe meg og finne ut hva sangen heter fra 2:53 til 7:57 ! ???

her er linken ----> http://www.youtube.com/watch?v=yNAGH...eature=related


takk for alle svar !
Sitat av Pablo_P Vis innlegg
Hei. Leter etter en gammel klassisk "krigs" marsj. Har prøvd google og youtube uten hell. Sikkert den mest kjente marsjen som er. Veldig aggresiv marsj med mye mørke toner og bra "trøkk", noen som kan hjelpe?

NB. Ikke "Imperial March"
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=OK7b9...Yg&feature=sub ?
Hva heter sangen fra reklamen til "ferjan" på...TVNorge?
Sitat av cracklab Vis innlegg
Hei, Kom over denne filmen på youtube,


kan dere hjelpe meg og finne ut hva sangen heter fra 2:53 til 7:57 ! ???

her er linken ----> http://www.youtube.com/watch?v=yNAGH...eature=related


takk for alle svar !
Vis hele sitatet...
står i commenten på youtube

Tinie Tempah - Pass Out (Instrumental)
Sitat av cracklab Vis innlegg
Hei, Kom over denne filmen på youtube,


kan dere hjelpe meg og finne ut hva sangen heter fra 2:53 til 7:57 ! ???

her er linken ----> http://www.youtube.com/watch?v=yNAGH...eature=related


takk for alle svar !
Vis hele sitatet...
Edit: Litt for rask der
Sist endret av Herremann; 15. juli 2010 kl. 22:24. Grunn: Litt for rask der
Sitat av Herremann Vis innlegg
Edit: Litt for rask der
Vis hele sitatet...



hmmmm?? og med dette mener du at ?
Heisann! Det går en reklame på tv for tia, sangen er trolig Teardrops av Massive Attack.
Så lurer jeg på, hvems versjon er dette?
Jeg husker ikke hva reklamen går ut på, men det er bare en masse småklipp som vises tror jeg..
Takker for svar
Edit: Reklamen er for diverse filmer fra TV1000
Sist endret av pearL1337; 16. juli 2010 kl. 00:36.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Heisann! Det går en reklame på tv for tia, sangen er trolig Teardrops av Massive Attack.
Så lurer jeg på, hvems versjon er dette?
Jeg husker ikke hva reklamen går ut på, men det er bare en masse småklipp som vises tror jeg..
Takker for svar
Edit: Reklamen er for diverse filmer fra TV1000
Vis hele sitatet...
Du har rett, sangen er Teardrop og det er Newton Faulkner som har covret den
Sitat av AssCobra Vis innlegg
Du har rett, sangen er Teardrop og det er Newton Faulkner som har covret den
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Sitat av Inpact Vis innlegg
Leter etter den tekno sangen som er i tomme tønner. Når dem er på den klubben og vennene til ali danser xD
Vis hele sitatet...
super jupiter - you know
Sist endret av kengro; 16. juli 2010 kl. 09:22.
Hørte en sang i en bil, med sinnsyk bass. Håper dere vet hvilken det er.
Det er en norsk sang, som kan minne om Are og Odin, kanskje?
Et utdrag fra sangen jeg husker; "For han er så jævla sterk"
Tror det er en slags tehno-sang, har værtfall den samme melodien om og om igjen.
Leter etter en sang som spilles hyppig på radio for tiden.
Var bombesikker på at det var the killers men ble overrasket da bandnavnet ble ropt opp, men ikke husket jeg det.
Det eneste jeg kan huske fra sangen er refrenget der de flere ganger nevner "America".
Ganske dårlig utgangspunkt til en sangetterforskning men jeg setter pris på alle svar.
Sitat av BengtÆrne Vis innlegg
Leter etter en sang som spilles hyppig på radio for tiden.
Var bombesikker på at det var the killers men ble overrasket da bandnavnet ble ropt opp, men ikke husket jeg det.
Det eneste jeg kan huske fra sangen er refrenget der de flere ganger nevner "America".
Ganske dårlig utgangspunkt til en sangetterforskning men jeg setter pris på alle svar.
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke at det minner om The Killers, men kan det være Razorlight?
http://www.youtube.com/watch?v=V9NhncU5_CE
Sitat av Isbil Vis innlegg
Argh, prøvd i flere dager å finne ut av sangen, vet jeg har hørt den før.

Den er reklamemusikken i Saturday Night live på Viasat 4, er instrumental og ligner på Secret Garden - Nocturne. Eller noe final fantasyish.

Noen forslag? =/
Vis hele sitatet...
Anyone? Begynner med violin og har mye violin i seg.
Lady Gaga's Alejandro ligner på en sang jeg har hørt før..

Nei, det er ikke La Isla Bonita eller noen av de første Google søkene.
Sangen ligna bare på den introen som er så fet. Noen som kan hjelpe?

Video: Alejandro - Lady Gaga
0:30
Sist endret av onClipEvent; 17. juli 2010 kl. 04:44.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Lady Gaga's Alejandro ligner på en sang jeg har hørt før..

Nei, det er ikke La Isla Bonita eller noen av de første Google søkene.
Sangen ligna bare på den introen som er så fet. Noen som kan hjelpe?

Video: Alejandro - Lady Gaga
0:30
Vis hele sitatet...
Hørte noen snakke om at det lignet veldig på en Ace of Base-sang, og jeg er forsåvidt enig med dem, men jeg kommer ikke på hvilken ...


Uansett, jeg leter etter navnet på en Eurovision-sang (!) fra noen år tilbake. Jeg er usikker på hvilket land den var fra, men noe sier meg at det var Danmark. Husker at det var et band som spilte den, alle var menn, og jeg mener å huske at de sang noe slikt som "I won't believe in love." Husker ikke mer ...
Sitat av Aniko Vis innlegg
Uansett, jeg leter etter navnet på en Eurovision-sang (!) fra noen år tilbake. Jeg er usikker på hvilket land den var fra, men noe sier meg at det var Danmark. Husker at det var et band som spilte den, alle var menn, og jeg mener å huske at de sang noe slikt som "I won't believe in love." Husker ikke mer ...
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=wEwlSyd7DH4 ?
Hørte nettop en sang på viasat 4 i en reklame om viasat on demand. hvet noen hvem dette er?

Det er ihvertfall akustisk gitar i den hvis det hjelper noe

ikke viasat onn demand, men tv 1000
Sitat av Bjornix Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, det var ikke den ...
På facebook er det en gruppe som heter Extrema outdoor norway. Der er det en "reklamevideo" med en dritfet mix. Lurer fært på hva sangen som starter 02:04 heter. Help please?
Sitat av Mattiti Vis innlegg
På facebook er det en gruppe som heter Extrema outdoor norway. Der er det en "reklamevideo" med en dritfet mix. Lurer fært på hva sangen som starter 02:04 heter. Help please?
Vis hele sitatet...

Kid sister - Right hand HI (A trax remix)

shazam er praktisk å ha på iphonen
jeg tror jeg elsker deg...
Sitat av Mattiti Vis innlegg
jeg tror jeg elsker deg...
Vis hele sitatet...

elsk shazam istedet!
Hørte en sang forleden. En rimelig fet dubstep-låt. Sangen innholdt en quote fra filmen "The Business";

"My old man wrote me a letter from prison once. It said if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs. Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?"

Den gikk vel omtrentlig 4-5 ganger i løpet av sangen. Tror jeg hørte den på youtube (nei, ingen nettleserhistorikk på dette ), og er ganske sikker på at jeg ikke fant den på Spotify.

Hadde vært kult om noen her hadde kjennskap til sangen
Sitat av br4inz Vis innlegg
Hørte en sang forleden. En rimelig fet dubstep-låt. Sangen innholdt en quote fra filmen "The Business";

"My old man wrote me a letter from prison once. It said if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs. Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?"

Den gikk vel omtrentlig 4-5 ganger i løpet av sangen. Tror jeg hørte den på youtube (nei, ingen nettleserhistorikk på dette ), og er ganske sikker på at jeg ikke fant den på Spotify.

Hadde vært kult om noen her hadde kjennskap til sangen
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=HX67tAHT6rg

Var det den? Hørte ikke gjennom den men den dukket hvertfall opp i et søk på sitatet + "lyrics" i google.
Sitat av Grix Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=HX67tAHT6rg

Var det den? Hørte ikke gjennom den men den dukket hvertfall opp i et søk på sitatet + "lyrics" i google.
Vis hele sitatet...
Ser ut til at det er flere. Det nermeste jeg har kommet til nå er http://www.youtube.com/watch?v=4Gd5unmw6e0 .

Den du linket var techno/trance. Takk for forsøket uansett

Sitat av br4inz Vis innlegg
Hørte en sang forleden. En rimelig fet dubstep-låt. Sangen innholdt en quote fra filmen "The Business";

"My old man wrote me a letter from prison once. It said if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs. Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?"

Den gikk vel omtrentlig 4-5 ganger i løpet av sangen. Tror jeg hørte den på youtube (nei, ingen nettleserhistorikk på dette ), og er ganske sikker på at jeg ikke fant den på Spotify.

Hadde vært kult om noen her hadde kjennskap til sangen
Vis hele sitatet...
Problem solved. Jeg fant den selv

Til de som undrer; Rebel Sonix - Ankle Grinder
Sitat av Aniko Vis innlegg
Nei, det var ikke den ...
Vis hele sitatet...
Var bare det første som slo meg, men det er nok denne du er ute etter; Brinck - Believe again
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sd...1&feature=fvwp

Hva heter den sangen han begynner med på 5:40?
Sitat av negrøJ Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sd...1&feature=fvwp

Hva heter den sangen han begynner med på 5:40?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A
Noen som har sett på national geographic i det siste?
Det går en reklame der hvor det er en sang i, det er en dame som synger/nynner noe lignende: barararara bum, bararara, bararara bum, bararara eller noe lignende.
Klarer ikke å få det ut av hodet !
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Noen som har sett på national geographic i det siste?
Det går en reklame der hvor det er en sang i, det er en dame som synger/nynner noe lignende: barararara bum, bararara, bararara bum, bararara eller noe lignende.
Klarer ikke å få det ut av hodet !
Vis hele sitatet...
Finn ut hva det er reklame for, og google det.
Det er bare reklame for national geographic...
"Im hanging from the sky", er det eneste jeg husker av teksten, noe annet var at musikken gikk veldig i bølgedaler, da den roet seg ned for så bli mer intens i perioder.

Sjanger var vel pop/techno lignende.
Mulig det er tech n9ne, men jeg er ikke sikker.

I refrenge så er det en unge som synger, høres veldig gammeldags ut. Virker som at de bare har stjålet det fra en annen sang.

Håper dere kan hjelpe meg, selv om beskrivelsen er litt tynn..
Sitat av princess- Vis innlegg
Mulig det er tech n9ne, men jeg er ikke sikker.

I refrenge så er det en unge som synger, høres veldig gammeldags ut. Virker som at de bare har stjålet det fra en annen sang.

Håper dere kan hjelpe meg, selv om beskrivelsen er litt tynn..
Vis hele sitatet...
Tech N9ne - Imma tell?
Nei, er ikke denne :/ men takk uansett
Da prøver jeg meg på denne
nei, er ikke denne heller..

Kom på at det er sånn BAPP BAPP eller noe sånt før refrenge nå ;p På en måte så stopper alt opp etter "BAPP BAPP".. hehe... For noen forklaringer, men vet ikke hvilken annen måte jeg skal forklare det på ;p huff
Sitat av princess- Vis innlegg
nei, er ikke denne heller..

Kom på at det er sånn BAPP BAPP eller noe sånt før refrenge nå ;p På en måte så stopper alt opp etter "BAPP BAPP".. hehe... For noen forklaringer, men vet ikke hvilken annen måte jeg skal forklare det på ;p huff
Vis hele sitatet...
Ny sang/gammel sang? Rolig/hard? Noe mer å si om sangen? Jeg ble veldig nysgjerrig her nå og er relativt oppdatert på hiphop.
Ikke ny nei, men sikkert ikke mer enn 5 år gammel.. Mener å huske at den er hard. Når det blir sånn BAPP BAPP eller BAM BAM så brytes liksom sangen og refrenge begynner. ;p

Er kanskje ikke en unge en gang..
Eminem - Toy Soldiers
M.I.A - Paper Planes
Jay-Z - Hard knock life
Nas - I know i can
Ace Hood - Top of the world
Jibbz - Chain hang low
Noe av Bone Thugs?

Sjekk denne for flere tips.
Nei, ingen av disse heller. Ingen som minner en gang. Refrenge er svært svært gammeldags.
Sitat av "nice" Vis innlegg
Hei! lurer på en sang som har ukulele i seg.. litt sånn jason mraz/train -aktig. Litt av teksten er: I just wanna tell you, baby your a star, when you're not around there's a scar.. (eller noe i den duren)
Vis hele sitatet...
Nico D - Star
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Det er bare reklame for national geographic...
Vis hele sitatet...

hoppipolla - sigur ros.. Har blitt spillt i en reklame en stund på national geographic



MEN Lurer selv på en sang.. Cuontry sang faktisk..
Lå på topplista på youtube for en uke siden, handlet om collage football... Ganske lang.. helmets of the green fields eller noe sånt.. Any help?
Hørte en sang på radioen, men kan ikke finne den. Det er en norsk hiphop/rap, aner ikke hvem som synger den, men den er ganske ny. Husker at han synger noe om at han sjekker facebook før han går ut, og synger noe om ølbriller (tror jeg) i refrenget. Håper dette var nok til at noen kan vite hvilken jeg snakker om
Jeg har en kasset i bilen min med en haug med rå sanger fra da jeg var liten. Coveret er borte vekk og jeg forsøker å finne en liste over alle sangene. Mega Dance fra 1993, arcade 910002 er all info som står på den. Jeg finner ingenting på google , eller jeg finner en haug med mega dance, men ingen som inneholder scooter, aqua og rednex som min kasset gjør. Virker som hvert eneste land i Europe har sine egne versjoner av mega dance.
Jeg er nødt å få tak i denne listen
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Nico D - Star
Vis hele sitatet...
. Takk
Sang som ble spilt mye da vi var i Magaluf, dansk, og bærer følgelig preg av å være party-music /hands up muligens? Som sagt, teksten går på dansk, og går slik: "Hvad gør vi? Nu kør(e) vi", hvorpå det repeteres en del ganger, før det blir telt 1,2,3 (husker ikke hvor langt).

Har prøvd å søke opp uten hell, thou... Noen som kan hjelpe?
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Sang som ble spilt mye da vi var i Magaluf, dansk, og bærer følgelig preg av å være party-music /hands up muligens? Som sagt, teksten går på dansk, og går slik: "Hvad gør vi? Nu kør(e) vi", hvorpå det repeteres en del ganger, før det blir telt 1,2,3 (husker ikke hvor langt).

Har prøvd å søke opp uten hell, thou... Noen som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
DJ Mangoo ft. Deadline - Fanta & Rosé

Tok meg utrolige 10 sekunder å finne den på google. Og den er svensk.
Jøsses, prøvd i evigheter, samt spurt en dansk venn om riktig stavelse av ordene da jeg trodde det var dansk :P Sånn går'e med promilla på topp

men takker!