Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1889
en smakebit:

The vow of a Roman vestal virgin lasted 30 years. If she engaged in sex before then, she was punished by being buried alive.

In London, it's illegal to have sex on a parked motorcycle.

The penalty for masturbation in Indonesia is decapitation.

Female breasts," according to the Arizona Supreme Court, don't constitute "private parts" under state law.

--------------------------------------------------------------------------------

Ja jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Hvis dette er fakta bør de kristne spørre seg selv, FINNES DET EN GUD?


og her er linken
In London, it's illegal to have sex on a parked motorcycle. <-- er det lov til å ha sex på en motorsykkel i fart da?
nå bør det jo nevnes at lover før i tiden ofte ble laget på det grunnlag at noe hadde skjedd, og at myndighetene ønsket at det ikke skulle skje flere ganger. paret på motorsykkelen datt sikkert ned og skadet seg, og så ble det en lov mot det. enklere med en lov mot sex på mc enn å lage en lov mot å falle.

meitemark
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
men jeg tar å stenger tråden.. jeg og canon2k fant ut at det sannsynligvis vil blir for mye pasting fra url'en, og liten diskusjon.

Greit lese stoff uansett..