Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1994
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
http://www.dogbomb.co.uk/psychic_shapes/

Kan noen VÆRE SÅ SNILL å fortelle meg hvordan det der funker??? Seriøst skremmende greie... Har ikke sett den før selvom en del av dere sikkert har sett den mange ganger...

btw: posta her for jeg vet ikke hvor denne skal plasseres
Den der funket dårlig for min del...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det var rart... Skjønner ingenting jeg. Var enklere med den der du skulle tenke på et kort.
Better than thou.
Donerte $2, og da skulle man visst få svar også?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
afendrak: Tenk på et tosikfra tall. Trekk siftrene i fra tallet. Feks 42.
42 - 4 - 2 = 36.
Du skal da finne symbolet for 36, og tenkte hardt på det, også klikke på kula. Du skal da få se symbolet 'ditt'

Prøve selv flere ganger, men no luck.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fytti helvete. Det funka 2 ganger for meg! FY FAEN!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Funker ikke hos meg.

Dessverre.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nesten rart om det skulle være tilfeldigheter også.. Er tross alt hundre tall det er snakk om.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
OMG! det funka....
*sjokkert*
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har det, summen av XX minus X minus X er alltid lik y. Y er et bestemt tegn for hver gang du går inn på siden
Sist endret av Tias; 31. august 2002 kl. 23:05.
Uansett hvilke tall du velger vil du havne på enten 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, eller 81 når du har regnet det over etter den formelen som står der, og her er det lagt ut ett bestemt tegn. Så vanskelig var den...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tias: Hæh?
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Samme her. Skjønte egentlig ikke hva han mente.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ond^Sofa: det Kong_Tom sa, visst du går inn på siden en gang, lager den det til at XX - X - X = Y. Visst y er M en gang så er Y feks. J neste gang.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kong Tom: Aha.. Men det fremdeles en ren tilfeldighet om du faktisk treffer på, bare en større sjangs. Right?
original reprint
xaff's Avatar
Ja det funket. Men det oser juks og fanteri av det. Sikkert noe slags script.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ond^Sofa: neida, er ikke en tilfeldighet, XX minus X minus X er alltid Y. Tror jeg .
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Åffer funka det ikke hos meg da? På 3 av 3 ganger..
Ikke hos sambo heller.
Skjønte lett hva kong_tom mente Altså det er kun et bestemt antall tegn som går om igjen. For litt spenning blir disse tilfeldigplassert, men de vil alltid ha samme sum. F.eks. 72 og 63 er et flagg. 72-7-2 = 63. 63-6-3 = 54. Oi, 54 er også et flagg. 64-6-3 = 54. Altså flere kombinasjoner kan ha samme svar, og til det svaret hører korrekt tegn til. Kanskje enkelt og greit matte. Er forøvrig beskrevet i en bok jeg har lest. Kommer ikke på hvilken.

[edit]
Er nok noen tilfeller det ikke stemmer, men slik er det bare
Sist endret av TipeX; 31. august 2002 kl. 23:13.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg skjønner ikke en dritt!!!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
afendrak: Tenk på et tosikfra tall. Trekk siftrene i fra tallet. Feks 42.
42 - 4 - 2 = 36.
Du skal da finne symbolet for 36, og tenkte hardt på det, også klikke på kula. Du skal da få se symbolet 'ditt'

Prøve selv flere ganger, men no luck.
Vis hele sitatet...
Joda, skjønte det, men hvordan det gikk til er en annen sak.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Aha, nå er jeg med

Jeg er uansett 100% sikker på det ikke funka de første gangene
Det er da innlysende! Uansett hvilke tall du i utgangspungtet velger, vil du havne på et av de tallene jeg oppgav tidligere. Og hvis du ser etter neste gang du tar testen ser du at de har plassert ut samme tegnene på alle de aktuelle tallene. Tegnet de har lagt ut på "svarene" vil selvsagt variere for hver gang du tar testen.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du hadde forklart det på den måten med en gang, hadde kanskje flere stakkarer skjønt det kl 23:30 på lørdagskvelden ;p
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det er et script som bytter symbol på de tala hver gang, men det er et par bestemte tal som får likt symbol. De tala som blir valgt ut er alle de tala som blir noe når du tar xx - x - x.
Ta f.ex en titt på tala 81 og 72. Der er begge symbolene like. Trykker du på krystallkule-tingen så vil det symbolet som var på 81 og 72 vise.
Gå tilbake og reload sida. Se på 81 og 72. Symbolene har blitt bytta med 81 og 72 har fått tildelt samme symbol. Trykk på krystallkula og se at atter igjen at symbolet som 81 og 72 blir vist.
Sist endret av Mullah; 31. august 2002 kl. 23:56.
ja, nok en "spå" ting.. alle bruker stort sett samme "tenkikk" på å lure personen som ser det. Antagelser er vel er vindt nøkkelord
Der som ikke klarte det. Hvem hadde dere som matte lærer?
*Endret*

Grovt sagt så brukes " var symbolCounter=z for(i=99;i>=0;i--) " for å lage den lista med symboler. Starter på 99 og slutter på 0 og da får vi de hundre symbolene på høyre side.
Hele tiden regner med tall (og bokstaver ?) som representerer det Wingdings symbolet du "tenker" på. Når det skal vises på skjermen bruker man <font="windings"> for å vise det.

Kan noen forklare hva JavaScriptet gjør ?
Les gjennom tråden èn gang til kermit-
Jeg prøvde en gang til men det funket ikke.
Opprinnelig postet av morbuz
Les gjennom tråden èn gang til kermit-
Vis hele sitatet...
En fordel det ja

Jeg får editere posten så den blir vettug
Denne var ganske mye kulere enn den med kortene.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Den med kortene er simpel da.
creepy.. funka noen ganger det gitt. Må jo være et system på det der som gjør at det ikke kan slå feil eller no.. Symbolene er fonter og symbolene skiftes til tallene etter hver refresh..
Opprinnelig postet av ZpiFF
creepy.. funka noen ganger det gitt. Må jo være et system på det der som gjør at det ikke kan slå feil eller no.. Symbolene er fonter og symbolene skiftes til tallene etter hver refresh..
Vis hele sitatet...
hvis du leser hele posten, får du sikkert svar på det
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Okay, case closed, man fant løsningen, og hvis du fremdeles ikke skjønner hvorfor, så send en PM til kermit-

Og hvis det ikke blir det symbolet du tenkte på, bør du vurdere og gå sjuende klasse om igjen
prøvde 6 ganger, var nok ikke mitt tegn noen av gangene..

no cræpp
jeg_ed: Da kan du nok bare pakke deg inn i en kasse og sette deg utenfor sosialen. Det er en matematisk umulighet.
Opprinnelig postet av Xaff
Ja det funket. Men det oser juks og fanteri av det. Sikkert noe slags script.
Vis hele sitatet...
hehe, det har du nok rett i.. sitter sikkert ikke en synsk kjerring i backbonen og spår deg via nettet

men seriøst, funka første gangen..