Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 7330
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hvem synes dere at har det beste nickname her på NFF?

Bare lurer.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
lol, ikke slett denne mods.. denne vil jeg høre
Det er selvfølgelig meg, for jeg svarte på spørsmålet først, .

Nei da, men nso har rett, dette kan bli interessant. Etterhvert kan det lages en poll over de mest populære (?).
tja, for å holde meg mest mulig seriøs her, så liker jeg nso best av de nicka på nff jeg husker nuh.. nei dette er ikke rævslikking.

grunn? vel, enkelt og greit nick, som sier meg ingenting. helt plain nick som jeg syns passer med personen nso er. slik jeg har oppfattet ham. hm, hva mer.. ikke noe mer. thats it.
jeg liker den orginale nick typen, den som var her orginalt, ikke sånn marvel inspirert møkk (no offence) og andre kvasi-idiotiske navn (inkluderer mitt, men jeg har dårlig fantasi); de gamle, orginale som jeg kjenner igjen fra jeg registrerte meg gjør at siden beholder den tradisjonelle (kanskje ordet er lite dekkende) stilen som nff alltid har hatt.
skal det velges ut av en mengde, vil jeg nominere gusto. iblis og nso.
nicket Zpeef har jeg alltid likt
nso og iblis sjøff
iblis og spug, kanskje
Blitzer så klart! han ruuuler verden!
Sist endret av zaronix; 31. august 2002 kl. 18:02.
carlo fordi navnet hans er carl + nso og iblis nso er kort og greit iblis er det et eller annet ved
ser ut som nso går av med seieren
Selv går jeg for Iblis... Noe som også betyr Satan
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ser ut som nso er admin
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hysj, jeg er undercover
Skulle tru det var VM i smisking hær
Jeg syns "sorath" er tøft, men han slutta jo ... tosken.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Takker cavey

Selv kan jeg ikke akkuratt bestemme meg for et jeg liker best, men synes det er mange bra her. Liker orginale nick, som er som et annet navn på personen de tilhører.

Zpeef kommer fra da jeg var 12 år og chattet på BA snakk. Jeg fant ut at jeg måtte ha et tøft nick, og romhelten Spiff i Tommy og tigeren var jo geinalt. Fant ut at mange andre brukte det nicket da jeg skulle regge min første hotmail, så jeg byttet senere til Zpiff (Ja hører du Zpiff? Du er en ripoff ), deretter ble det til gode gamle Zpeef, som ingen andre på nettet bruker. Herlig.
Synes ikke Nso er noe spes jeg..Jeg er mere den humor typen og sånne nick minner meg om "norges sopar orginisasjon"...Ikke ta d personlig asso,sier min mening..utenom det liker jeg nick som Vekker eventyrern,noe som viser makt,humoristen,den tankefulle+den geniale....Har ikke bestemt meg hvem som ligner noe sånt enda...Jeg har valgt eaglenest fordi jeg hadde hodepine signup dagen og fordi det er noe attraktivt med navnet ørneredet---blablabla--- Sikkert mange som skummer over detta fordi i skriv så mykje.........
Jeg synes "Koffen89" er et genialt nickname
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmmz, syns Ond^Sofa er et jævla bra nick jeg.
sorath er defintivt det mest geniale. selvom han ikke er her lenger. sånn utenom det synes jeg Phun Q / Xaff / nso er tøffe. de er originale.
syns Phun-Q låter så bra, er vel det jeg må si jeg liker best
syntes det passer med personen som jeg har oppfattet ham? du er litt sånn, ja hva skal jeg si? litt.. nso.. ja, der har vi det.

jeg syntes ond^sofa er kult, og anamorfosis, om du tar vekk de duste tegna som ikke er bokstaver. og mitt da, selvsagt.

går det an å fikse på nicket? isåfall vil jeg bytte til Kamuflash69
Min mening er at "Zpeef" er det beste nicket, andre plassen tror jeg går til "Xaff".

Grunnen? Vel, jeg har vel egentlig ikke noen grunn, syntes bare de nicka klinger bra
nso, iblis og xaff er jo ganske bra

Men morsomst er: nalle!
jeg synes nick som . jente16 og blondy er meste geniale .. seriøst.
synes nå MaLbOlGiA er ganske bra jeg
jeg synes Phun-Q og Iblis e bra
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
s0tjente14, jente14, kaatgutt, FLAME er mest genialt.. har ei peiling om det er noen som kaller seg for det her inne.. nehehei!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Zalderach;
På ungdomskolen jeg gikk på, for mange mange år siden, så var det en spesialklasse.
Denne spesialklassen hadde en maskot, en liten hånddukke.
Denne maskoten het, you guessed it.. 'nalle'


'Nso'? neitakk.. 'nso'
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg er glad i deg også, Aces.
Personlig liker jeg veldig godt nso også fordi at det er en l33t forkortning på insomnia (Er ikke 100% sikker på om det er sånn man skriver det, men men...)
Det må da bli dephic som er det beste nicket!
BeautiFCK er kult navn.. hvor har det blitt av henne foressten?
Better than thou.
mølla, dirty og phun har de feiteste nicksa mener jeg. Takk forresten rl! :]
Opprinnelig postet av DanBanan
BeautiFCK er kult navn.. hvor har det blitt av henne foressten?
Vis hele sitatet...
Stakk hun ikke for godt hun da? mener det var hu....
cavey, dephic og sorath liker jeg.
Jeg syns Gusto er et aalreit nick, er egentlig ganske mange kule her.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Jeg synes Ond^Sofa er et jævli bra navn.

Iblis å. Men hva betyr det, hvis det betyr noe da?

Og hva står nso for?
Sist endret av Hofsoe; 31. august 2002 kl. 18:12.
Opprinnelig postet av Angry Clown


Og hva står nso for?
Vis hele sitatet...

insomania...eller.no
Sist endret av zaronix; 31. august 2002 kl. 18:27.
Iblis er et annet navn for djevelen hvis jeg ikke husker feil.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Har jo alltid likt totto dah Neida, men seriøst, Carlo, Phun, nso og gusto er tøffe. Ser ut som om nso har vunnet dah leet nicknamez0r award
iblis er navnet på djevelen i islam.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Tøft. Dette gjorde så jeg liker navnet Iblis enda mer, men ikke mer enn Ond^Sofa.
liker DanBanan sitt og sp3q
Er ikke "iblis" mer av en slags mannen med ljåen, demon type?
nope... direkte oversatt til satan. Latinsk tror jeg
Sist endret av Ragus; 31. august 2002 kl. 22:31.
orker ikke kommentere nick, så lenge de ikke er uber idiotiske har det null og si for meg.

Det jeg legger merke til er at det er "sjefene" som har de "feteste" nickene her.. merkelig greier ass, er kanskje derfor de har blitt moderators osv også da, ja pga nickene altså *s*
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Angry Clown
Tøft. Dette gjorde så jeg liker navnet Iblis enda mer, men ikke mer enn Ond^Sofa.
Vis hele sitatet...
Fordi at Iblis betyr satan eller fordi at det ville vært tabu å bruke det navnet i Islam?
Jeg har sansen for Prazor sitt jeg.
mener at Ond^Sofa er det beste
Det er liksom så..... ondt