Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1640
Jeg vet bare at hver julaften fremover reiser jeg til utlandet og kler meg ut som julenisse \o/
hehe......

Dette var nytt for meg. sette ut alkohol til nissen ja. grunnen til at vi ikke gjør det i norge er vel folk som marken
Hehe, så søtt.
- Jeg stjal like godt hele kassen, for hvis jeg hadde tatt bare en flaske, ville far ha merket det, skrev gutten.
Vis hele sitatet...
That's the spirit!
"I de fleste land er det nemlig vanlig å sette ut en drink til nissen. Det er bare vi her i Norge som serverer ham grøt."

Vis alkoholprisene hadde hvert laver, så kansje nissen hadde fått i Norge også :P

Syntes den artikkelen der var ganske artig
"Nissen kjører i fylla, derfor tar jeg meg 6 øl og stjeler mammas bil."

har jeg vært nisse ville jeg heller hatt en flaske kaldt øl, istedet for iskald ekkel graut.
Gir mange gode ideer til julekort dette Hehe, tenk på hvor mye pils den ene nissen får i seg i løpet av en kveld da Er ikke få hus han er innom
Luktet da fælt av cognac da jeg satt på fanget til "Julenissen" en gang da jeg var liten, så noe alkohyler får han vel i seg
hadde sett for meg alkoholikerne hadde nok hatt en fin dag hvis alle hadde satt fra seg en kasse pils på døra ja ....beinet rundt som gale
Hehe, bra utgangspunkt for å stjele alkohol av foreldrene det her.. skal jo tross alt til nissen!
Begynner å tro på nissefar igjen jeg altså!