Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1952
først er det elendig drittvær ute, med masse våt snø og slaps.
så er eg ikkje litt i julestemning eingang. maten smakte ikkje julemat. tida går sakte, kjedar meg.
får 5 presangar. + 1150 kroner.
frå begge tantene mine med familie får eg dynetrekk ??? hallO ? kem gjer dynetrekk til ein 17år gammal gut?
får ei stygg skjorte + ein dedorant sak av eine onkelen min. og eit 150 kroners ring kontant ladekort av den andre onkelen min.,
fekk jo på forhånd av mamma ei ny jakke/frakk/kåpe til jul då. såkalla duffel coat. det var jo positivt. den einaste julepresangen eg blei glad for i dag var eit stort innramma bilde av min veldig veldig veldig veldig søte fetter (som blir 2 år den 28. des) som eg er fadder til. Men såklart måtte jo bestefar få eit bilde som han smilte endå meir på...
veit at det er tanken som tel og sånt, og at jula handla om å gje. men... huff.. eg er ikkje heilt fornøgd. kall meg negativ... men faen.

god jul
*hark*bortskjemt*host*


z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Huff å huff. Ungdomen nå til dags har blitt så kravstore....
Du var litt "uheldig" med julegavene ja, vet ikke hvor mye du pleier å få og sånt, jeg er selv kanskje litt bortskjemt ;)
Seriøst, du er en bortskjemt prick! Fikk et toastjern,superundertøy (sånn for å holde varmen når det er kaldt,selv om jeg ikke bruker det så mye,hehe) og en slags tre-figur jeg bruker for å se etter når jeg tegner + 700,-

Grei jul, blei faen så mett på ribba..godt
www.kebab-usergroup.com merry xmas
ok, unnskyld
se litt finere på det din bortskjemte unge. *host*
hadde du blitt mere glad om de ikke hadde brydd seg om deg?
[SIZE=20]Det er tanken som teller[/SIZE]
Opprinnelig postet av DrMatrix
Det er tanken som teller
Vis hele sitatet...
Ikke faen
ja du er inne på noke der. det er tanken som teller.
men eg blei berre så frustert akkurat i dei minutta.
tenk på dei som ikkje får noke til jul.
eg skammar meg over utsagnet mitt.
Fikk 1000 kr + en Dremel Professional
Fikk en deo (kvalitet) og en pakke med deo og dusj-gel fra H&M (LOL?)
Fikk Twist og enda en pakke med dusj-såpe greier og et håndkle.
4 boxershortser, noen sokker.


Det jeg ikke var fornøyd med var deo fra h&m og sånt.

edit: og 4000 kr på banken (til når jeg blir eldre) av mormor og morfar.
jeg fikk en pizza tallerken, pizza høvel og en oste høvel av tanten min jeg er 16 år og hun mener det er på tide å flytte ut :
Det er jo ikke noe galt i H&M...jeg kjøper alle klærne mine på H&M jeg, synes de er helt greie, mye billigere enn på carlings og alle disse butikkene,men uansett..tja,vet ikke om deo'ene derfra er så veldig digg da, det er en anna sak
1000 kr+ er noe og være glad for da!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av tore-
jeg fikk en pizza tallerken, pizza høvel og en oste høvel av tanten min jeg er 16 år og hun mener det er på tide å flytte ut :
Vis hele sitatet...
Hva er en pizzahøvel?
Opprinnelig postet av z0py3r


Hva er en pizzahøvel?
Vis hele sitatet...
Sånn til å ta av osten på pizzaen

Det må nok være en pizza kutter dings?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg fikk 2600 pluss ymse piss fra onkler og tanter.. jo grælere jo bedre.. men det jeg ble mest glad for var en sjokoladenisse jeg fikk, den var jummy jum jum
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
skavvise.. fikk noen bøker, en dvd, en mappe til å ha saker og ting i, en panne til å lage saus med, diverse klær og pynt. og litt snop. og litt penger. eg e nøgd.
X-FILES sesong 4 DVD box.
Nå har jeg alle 4 sesongene som er gitt ut. JESS
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av los|kebab
X-FILES sesong 4 DVD box.
Nå har jeg alle 4 sesongene som er gitt ut. JESS
Vis hele sitatet...
kult.
jeg låne ut på nyåret?

avtale
I år fikk jeg:1 akustisk gitar,1 cd-gavekort, 1 bok (Arne Næss sin Filosofiens Historie), 1 par hansker, 1 lue, 2 par ullsokker, 3 par vanlige sokker, og noe snop.

Jeg var jævla glad. Gitar er bare så fett. Det andre er det så som så med. Det jeg hater er soggy og upersonlige julekort som henvender seg direkte til deg i begynnelsen og ikke har snev av relevans ellers.
det er ikke å få, men å gi

Better than thou.
Skal vi se.. 3 cd'er, 1 gavekort på cd, 1 feit t-shorte, 2 gensere som var altfor store, 1 klokke som var for liten rundt armen, webhotell, lappen (jul+bursdag+hvis jeg aldri kjørte moped ), 1 sånn ferero roche greie eller hva det heter.. sånn sjokolade dritt som jeg hater, 1 rosapanter silkeboxer som det står to sexy for this fur på eller no.. Kanskje no mer.. husker ikke egentlig..

Sånn tåelig fornøyd. Lappen og webhotell er jo dødsfett. Men bortsett fra det så var det sånn bob-bob eller no.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av elpida
I år fikk jeg:1 akustisk gitar,1 cd-gavekort, 1 bok (Arne Næss sin Filosofiens Historie), 1 par hansker, 1 lue, 2 par ullsokker, 3 par vanlige sokker, og noe snop.

Jeg var jævla glad. Gitar er bare så fett. Det andre er det så som så med. Det jeg hater er soggy og upersonlige julekort som henvender seg direkte til deg i begynnelsen og ikke har snev av relevans ellers.
Vis hele sitatet...
mmm.. jeg må nesten spørre.. bildet ditt minner så innforjævlig på en kar jeg kjente en gang for 1000 år siden når jeg rotet med en kjerring på Fana..
har du en bror (langt hår (thomas?)) som du spiller, eller har spilt i, band med?
du er liksom akkurat i rett alder ellerno..
Neip det er ikke meg. Jeg flyttet ut til fana for knappe 3 år siden.
Og den ene broren jeg har er 4 år yngre enn meg og kan ihvertfall ikke spille no. Og jeg kan ihvertfall ikke spille bra nok til å spille i band. Fikk jo første gitaren min no.

En grunn til at du kan ha sett litt feil er at jeg er sminket til goterparty på det bildet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
okok. can't blame a guy for asking
Vær heller fonøyd!

Jeg fikk liksom:
1400kr+
Sennheiser HD 495 hodetelefoner
1 parr h&m sokker som passet, et par varmesokker (eller no) som ikke passet
Noe annen dritt (bøker osv.)
original reprint
xaff's Avatar
Knightrider: og du er ikke fornøyd?
Jo da, jeg er fornøyd, men....jeg syns liksom jeg skulle ha fått mer.
Føler ikke at 1400kr holder til ny cpu, ram, mainbord osv.
original reprint
xaff's Avatar
Du høres ikke fornøyd ut...
Trenger du motherboard,hd eller ram, så få deg jobb som visse andre.

Så det så.