Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1465
Hallo! Etter 12 på på salen på en crossykkel - noen år uten. Så ser jeg nå på muligheten for vannscooter, både pga norgesferie også iår. Og kan ikke forsvare at sykkelen står ubrukt i kjelleren lengre!


Så det spørsmålet egentlig er. Er det noen her som har noe å anbefale?
Er ikke ute etter den som går fortest, men en som man kan leke seg med!

Har sett på

Sea doo spark-trix-2up
Sea doo rxt-300
Yamaha waverunner

Så prisen ligger rundt 80-150løk.
Har selv hatt Seado Trixx, kan anbefales på det sterkeste. Er vannscooterns svar på crosser. Utrolig leken, og grei med hk/fart. Den tåler mye juling og rulle rundt er ingen problem, bare vent 1 min før start, så olja kommer i bånnpanna igjen.
Hadde ingen problemer med den under mitt eie, kun tut og kjør. Var 4 stk som hadde lik og ingen problemer med dem heller.
Den er dessuten billig i drift, i forhold til andre.
Men som gjelder alle scootere. ikke kjør for grunt, trekker du for mye stein osv opp i proppelen så koster det en del tusen og bytte ut, greit og ha det i bak hode.
Dessuten får du Trixx til 65-80 løk, mindre timer på teller jo bedre. Og skjekk opp service.
Har sett litt på de! Men så er det kanskje litt lav toppfart og mye dill virker det som. Justering for å "steile" og div. Takker for svar! Og tok det med i tankene! Blir til at jeg henter en rxp-300 til helga om den ikke blir solgt!
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Har sett litt på de! Men så er det kanskje litt lav toppfart og mye dill virker det som. Justering for å "steile" og div. Takker for svar! Og tok det med i tankene! Blir til at jeg henter en rxp-300 til helga om den ikke blir solgt!
Vis hele sitatet...
Godt valg.