Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1035
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sap har blitt små forkjøla trur jeg litt vondt i halsen og en helvetes tett nese er dessverre tom for nesespray og jeg blir så irritert på nesen har noen nå tips og triks for og løsne opp i nesen, det bytter bihul av og til plutselig løsner det seg opp også kommer det igjen i andre neseboret
Saltvann i nesa,
Evnt; avamys

Eller bare "snorte" vann fra et glass med et sugerør.
Sist endret av Ekstasey; 1. mars 2021 kl. 08:57. Grunn: Legge til
Crimea River
Alec's Avatar
Lag deg saltvannsløsning os skyll nesen med det.
1ts bordsalt til 0.5L vann.

Hvis du har sprøyte så er det letteste måte å få det inn i nesa på. Hvis ikke så må du grave litt i fantasien.
Hvis det ikke er helt tett så kan du ha det i håndflaten og dra det inn i nesebordet derfra.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Saltvannsløsning, som du heller ned i nesebor med hodet vinklet litt bakover, ikke like effektivt som noen nesesprayer men det er bedre enn ingenting.

Det her med at det bytter fra ene siden til andre er helt vanlig, du bare merker det ikke til vanlig for da er ikke bihulene hovne/fyllt med snørr: https://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_cycle
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Alec Vis innlegg
Hvis du har sprøyte så er det letteste måte å få det inn i nesa på. Hvis ikke så må du grave litt i fantasien.
Hvis det ikke er helt tett så kan du ha det i håndflaten og dra det inn i nesebordet derfra.
Vis hele sitatet...
Man får kjøpt en egen device til formålet på apotek. Brukte det når jeg prøvde yoga en gang i tiden.
Tror det het Nesehorn.
Hvis ikke burde hett det.

Sist endret av vindaloo; 1. mars 2021 kl. 13:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kok vann i en kjele, ta den av kokeplaten og hendt deg en håndduk. Så legger du hodet over kjelen (for guds skyld ikke brenn deg), tar håndduken over hodet og puster inn. Alternativt kan du ta deg en varm dusj, og skulle du ha tilgang på eucalyptus, mint, sitron eller ingefær kan du lage deg te av det.