Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3296
Anonym bruker
"Sinna Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe ekstra bivirkninger av dette ?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man blir et gjennomsyret rasshøl som stjeler fra alle sine beste venner.
Anonym bruker
"Sinna Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Woah. såpass sterk kombinasjon assa??
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Woah. såpass sterk kombinasjon assa??
Vis hele sitatet...
Meget individuelt og kommer selvfølgelig an på faktorer som toleranse, mengde, energinivå osv.

I utgangspunktet ville jeg tatt speed først, så benzo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Meget individuelt og kommer selvfølgelig an på faktorer som toleranse, mengde, energinivå osv.

I utgangspunktet ville jeg tatt speed først, så benzo.
Vis hele sitatet...
Welp too late haha.

Poppa 3 xanax og tok en stripe, regnet bare med at den skulle gjøre trippen litt mildere, spesielt da nedturen hvis den kommer. Men håper det går fint ved så relativt lave doser. Akkurat nå så føler jeg meg litt mer relaxed enn det jeg hadde gjort ellers så regner med at det går fint

Eksperimentring er vel en del av livet det å hehe
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SawSonex Vis innlegg
Welp too late haha.

Poppa 3 xanax og tok en stripe, regnet bare med at den skulle gjøre trippen litt mildere, spesielt da nedturen hvis den kommer. Men håper det går fint ved så relativt lave doser. Akkurat nå så føler jeg meg litt mer relaxed enn det jeg hadde gjort ellers så regner med at det går fint

Eksperimentring er vel en del av livet det å hehe
Vis hele sitatet...

Hele livet er et eksperiment min venn <3
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hele livet er et eksperiment min venn <3
Vis hele sitatet...
AMEN!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man blir et gjennomsyret rasshøl som stjeler fra alle sine beste venner.
Vis hele sitatet...
Forskjell på folk... Har aldri opplevd at hverken jeg eller noen jeg kjenner blir sånn av denne comboen. Så tror det har litt med personen som inntar drogene å gjøre gitt.

For min del fjerner det litt av edgen man får på stimulanter. På godt og vondt. Prøv deg forsiktig frem er mitt råd det er selvfølgelig ikke anbefalt av helsepersonell. Men what the heck, du putter i deg noe som sikkert er laget i kjelleren til en stuka hobbykjemiker i et østblokkland, så kritisk tenking på hva man putter i nesa og brødhølet er for lengst glemt her vil jeg anta.
Sist endret av Heimdall-; 23. februar 2021 kl. 16:17.
Det var en slik tråd for en ukes tid siden. Har tatt xanax for ei stund siden, er det greit å ta litt speed nå. Type spørsmål.
Tråden ble slettet. Tror jeg?
Anonym bruker
"Sinna Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Forskjell på folk... Har aldri opplevd at hverken jeg eller noen jeg kjenner blir sånn av denne comboen. Så tror det har litt med personen som inntar drogene å gjøre gitt.

For min del fjerner det litt av edgen man får på stimulanter. På godt og vondt. Prøv deg forsiktig frem er mitt råd det er selvfølgelig ikke anbefalt av helsepersonell. Men what the heck, du putter i deg noe som sikkert er laget i kjelleren til en stuka hobbykjemiker i et østblokkland, så kritisk tenking på hva man putter i nesa og brødhølet er for lengst glemt her vil jeg anta.
Vis hele sitatet...
Veldig lite på forumet her som strengt tatt er anbefalt av helsepersonell vel
Sitat av SawSonex Vis innlegg
Welp too late haha.

Poppa 3 xanax og tok en stripe, regnet bare med at den skulle gjøre trippen litt mildere, spesielt da nedturen hvis den kommer. Men håper det går fint ved så relativt lave doser. Akkurat nå så føler jeg meg litt mer relaxed enn det jeg hadde gjort ellers så regner med at det går fint

Eksperimentring er vel en del av livet det å hehe
Vis hele sitatet...
Leste eg det riktig ? Tripper du på xanax?

Tror ikke komboen er noe spesielt farlig med tanke på interaksjoner.

Du vil sannsynligvis vere mangelfull på hemninger de neste timene, slå av telefon og unngå kontakt med folk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man blir et gjennomsyret rasshøl som stjeler fra alle sine beste venner.
Vis hele sitatet...
Pisspreik. Ja, det er en kjent kombo for de som driver med dette. Men de tar det fordi de skal ut på tokt.

Det er ikke sånn at du blir sånn av komboen. MEN! For min del begynte jeg med tagging og hærverk. Så kan si meg enig i at man blir et ubrukelig rasshøl men det er ikke sånn at alle raner folk på benzo og eller speed
Bortkastet bruk av god benzo, spør du meg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kamerat som blander disse relativt ofte, han er så rusa at han ikke skjønner at han er rusa selv engang men alle rundt han forstår det..
Benzoen gjør at han ikke føler amfetaminen, derfor tar han mer amfetamin.
Amfetaminen igjen gjør at han ikke merker benzoen igjen, så da tar han mer benzo og ender bare opp helt fucked og tror han selv er edru og hiver på enda mer.
Hver eneste gang ender han opp med å si at amf er noe skikkelig dritt han aldri skal røre igjen, så går det en uke og han like stuka igjen.
Gitt opp å prøve å hjelpe til og har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har prøvd å få han til å roe ned bruket sitt litt, men neida.. Må bare ta litt mer amfetamin så hjelper det vetdu....

Bedre å heller spare benzo til nedturen så man ikke opplever den like kraftig eller eventuelt bare drite i amfetamin i det hele tatt.


At man blir ett "gjennomsyret rasshøl som som stjeler fra alle sine venner" har jeg fortsatt til gode å se skje med noen jeg kjenner og de få gangene jeg har lest om folk som blir kleptomane av piller så er det alltid snakk om 1 type benzo (rivo) som har blitt miksa med alkohol.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en kamerat som blander disse relativt ofte, han er så rusa at han ikke skjønner at han er rusa selv engang men alle rundt han forstår det..
Benzoen gjør at han ikke føler amfetaminen, derfor tar han mer amfetamin.
Amfetaminen igjen gjør at han ikke merker benzoen igjen, så da tar han mer benzo og ender bare opp helt fucked og tror han selv er edru og hiver på enda mer.
Hver eneste gang ender han opp med å si at amf er noe skikkelig dritt han aldri skal røre igjen, så går det en uke og han like stuka igjen.
Gitt opp å prøve å hjelpe til og har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har prøvd å få han til å roe ned bruket sitt litt, men neida.. Må bare ta litt mer amfetamin så hjelper det vetdu....

Bedre å heller spare benzo til nedturen så man ikke opplever den like kraftig eller eventuelt bare drite i amfetamin i det hele tatt.


At man blir ett "gjennomsyret rasshøl som som stjeler fra alle sine venner" har jeg fortsatt til gode å se skje med noen jeg kjenner og de få gangene jeg har lest om folk som blir kleptomane av piller så er det alltid snakk om 1 type benzo (rivo) som har blitt miksa med alkohol.
Vis hele sitatet...

Både misbrukt og i ettertid brukt denne komboen. Og ja man bør sette visse grenser for seg selv da.

Selv kan jeg si meg enig i at det er en kombo man bør holde seg unna. Av erfaring fikk jeg egentlig samme effekt av de Forte med kodein i. Og sånn sett en mye bedre kombo.
Sitat av 420master Vis innlegg
Pisspreik. Ja, det er en kjent kombo for de som driver med dette. Men de tar det fordi de skal ut på tokt.

Det er ikke sånn at du blir sånn av komboen. MEN! For min del begynte jeg med tagging og hærverk. Så kan si meg enig i at man blir et ubrukelig rasshøl men det er ikke sånn at alle raner folk på benzo og eller speed
Vis hele sitatet...
Ikke helt pisspreik.


Speed gjør deg smartere (ikke sånn at man kan alt av matte, men sånn at man tenker litt mer) MEN speed gjør deg dummere, så du får dumme ide’r, MEN speeden gjør at de dumme ide’ene blir smartere, så du blir ikke bare et rasshøl, men et smart rasshøl.....LOL

Og det jeg mente med smart på speed er ikke at du blir smartere, men tenker gjennom ting (kanskje det er på meg som har ADHD)
Du får være forummets forsøksperson og komme med tilbakemelding så fremtidige frikere kan se til denne posten om de har lignende spørsmål
Personlig tatt Ksalol og Kola sammen, farlig digg kombo.

er som nevnt her at den Edgen går bort, har endel noia på kola uten alkohol, men med Ksalol er det perfekt. (Har ikke gjort dette på lenge grunnet redsel for avhengighet osv.)

Brukt da både under hele snø turen og etter for å sove, kan se for meg at det er farlig i lengden, uten å ha noe spesifikk grunn for det.
Anonym bruker
"Sinna Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som ettertids rapport kan jeg nevne at det var ganske greit. Som nevnt over tok jo ikke jeg noen stor dose av verken benzo eller speed men det var en helt grei combo etter min mening. Følte bare at jeg ble litt mer avslappet/chill enn vanlig på speeden men fikk fremdeles den gode funken av speed (mer energi, fokus osv).
I beste tilfelle tror jeg nok benzoen roet ned stresse som kan komme av speed men som mange nevner over er det nok ikke en combo som fungerer for alle, evt. noen som trenger å justere dosene sine en del.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Ikke helt pisspreik.


Speed gjør deg smartere (ikke sånn at man kan alt av matte, men sånn at man tenker litt mer) MEN speed gjør deg dummere, så du får dumme ide’r, MEN speeden gjør at de dumme ide’ene blir smartere, så du blir ikke bare et rasshøl, men et smart rasshøl.....LOL

Og det jeg mente med smart på speed er ikke at du blir smartere, men tenker gjennom ting (kanskje det er på meg som har ADHD)
Vis hele sitatet...
Også kommer du med mer? Nei sorry, men hva mener du her? Tror poenget ditt gikk rett over hodet mitt hvertfall. Speed gjør da ingenting med hvor smart du er?!

Heller dummere enn noe annet

Og nå var vel poenget mitt at man ikke blir et gjennomsyret rasshøl, ikke at man blir en dum faen

EDIT: Da gjorde du det «riktig» hvertfall. Prøve seg fram kan alltids være lurt og når man blander drugs så er det noen komboer som kompletterer hverandre. LSD og MDMA for eks. Eller benzo og alkohol (i små mengder)
Sist endret av 420master; 24. februar 2021 kl. 17:02.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hver eneste gang ender han opp med å si at amf er noe skikkelig dritt han aldri skal røre igjen, så går det en uke og han like stuka igjen.
Vis hele sitatet...
Off.. Amfetamin i et nøtteskall.

Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Ikke helt pisspreik.


Speed gjør deg smartere (ikke sånn at man kan alt av matte, men sånn at man tenker litt mer) MEN speed gjør deg dummere, så du får dumme ide’r, MEN speeden gjør at de dumme ide’ene blir smartere, så du blir ikke bare et rasshøl, men et smart rasshøl.....LOL

Og det jeg mente med smart på speed er ikke at du blir smartere, men tenker gjennom ting (kanskje det er på meg som har ADHD)
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener, men formuleringen din er veldig klønete skrevet. Jeg tror du også er enig om at å "tenke litt mer" er ikke nødvendigvis det samme som å bli "smartere".

Og dumme idèer? Tja. Man kan gjerne ta litt mindre kritiske avgjørelser i hverdagen/dårligere på risikovurdering.

Amfetamin i terapeutiske doser vil som regel øke noe kognetive funksjoner.
Sist endret av Superspurv; 24. februar 2021 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Off.. Amfetamin i et nøtteskall.



Jeg skjønner hva du mener, men formuleringen din er veldig klønete skrevet. Jeg tror du også er enig om at å "tenke litt mer" er ikke nødvendigvis det samme som å bli "smartere".

Og dumme idèer? Tja. Man kan gjerne ta litt mindre kritiske avgjørelser i hverdagen/dårligere på risikovurdering.

Amfetamin i terapeutiske doser vil som regel øke noe kognetive funksjoner.
Vis hele sitatet...
Bedre konsentrasjonsevne er vel ett bedre ord enn at man blir "smart"...