Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1001
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla freaks!

Lurer litt på hvor stor forskjell det er ifra disse to medikamentene? Er benzo så mye mer avhengighetsskapende enn thienodiazepiner?

Kan noen fortelle litt om Thienodiazepine? Har tenkt litt på etizolam pga egne grunner. Jeg kan alt om benzo men kom akkurat over etizolam og mange sier at det er bedre og tryggere.

Noen som har noe innspill?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme fareprofil, omtrent samme virkning. Etizolam er ikke tryggere mtp avhengighet enn andre benzodiazepiner.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men jeg burde heller prøve Etizolam enn feks rivotril?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg burde heller prøve Etizolam enn feks rivotril?
Vis hele sitatet...
Jeg personlig er mere skeptisk til Rc benzo en vanlig benzo. Jeg stoler ikke på at stoffet er rent.

Det er lettere å se om rivotrilen er ekte vare fks.
Den gang tollen var mer uforvarende og relaxed bestilte jeg mye etizolam og akkurat da ble etizolam banna så da lanserte de noe som het deschloro-etizolam (halve virkninga som vanlig etizolam men med lengre halveringstid om jeg husker rett). Etizolam er etter min mening bedre enn de fleste benzoer en får her i Norge gjennom helsevesenet for rus. Etter min preferanse kun overgått av xanor.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tar ikke benzoen for rus lenger. Har lært den leksa. Men har fått flere ganske voldsomme diagnoser og etizolam virker som et greit medikament når jeg er helt i kjelleren
Hvis valget står mellom rivo og etiz ville gått for sistnevnte. Rivotril tar gjerne lang tid før det fungerer skikkelig, varer jævlig lenge og det er derfor jævlig lett å ta mer enn man burde og ende opp som rivomongis i tre dager. Etizolam virker raskt og varer ikke så lenge at det å drite seg ut på doseringen en dag ikke vil gjøre deg til idiot i dagesvis.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hvis valget står mellom rivo og etiz ville gått for sistnevnte. Rivotril tar gjerne lang tid før det fungerer skikkelig, varer jævlig lenge og det er derfor jævlig lett å ta mer enn man burde og ende opp som rivomongis i tre dager. Etizolam virker raskt og varer ikke så lenge at det å drite seg ut på doseringen en dag ikke vil gjøre deg til idiot i dagesvis.
Vis hele sitatet...
Takk!
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Låner denne litt.

Har null erfaring med etiz og har nylig bestilt litt i mangel på xanax/valium.
Har ganske så lite erfaring med benzo fra før, tatt en valium eller xanax om jeg ikke får sove eller har veldig angst men thats it.
Hvordan er etiz i forhold til xan/diaz?
Er visst flytende om det har noe å si, hver dråpe er på 0.5mg, så 4 dråper tilsvarer vel da 2mg xanax?
Hvor mye må man eventuelt ta for rus?
Etizolam ligner rent effektmessig mer på Xanax/Alprazolam og det er nok derfor mange omtaler det som Xanax light.

Hvor mye du må ta for å oppnå rus avhenger av mange faktorer, men ville ikke gått høyere enn 4mg ved første prøvesmak.

Problemet med disse flaskene er at det enda lettere å få i seg alt for mye hvis du drypper rett i kjeften, så anbefaler på det sterkeste at du drypper på sukkerbiter og gjemmer flaska før du doserer.
Sist endret av DfenZ; 21. september 2020 kl. 03:32.