Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 710
Har blandet en god del GHB og rivotril 2mg de siste dagene. Jeg har ikke tatt så mye og merker ikke stor effekt av rivotrilen. Men partneren min reagerer ikke på noe jeg sier, river ned ting rundt seg, er ganske svimmel, vil bare sove, helt gelé i bena, føler seg ganske nedstemt. På 3 dager har det blitt borte 11 2mg tabletter.

Er dette mye, og hvor lang tid vil det ta før effekten av rivo går ut?

Har nå kvittet meg med rivoen, skjønte fort det var en litt for avslappende mix, som varer hele dagen og natta.
Sist endret av Kraykray; 23. mars 2020 kl. 23:31.
Rivvo har laaaaang halveringstid, så du er nok rusa en 3-4 dager etter siste pillen uten at du nødvendigvis merker noe til det. I alle fall på de dosene.

kombinere GHB og rivvo høres ut som den dårligste ideen du har hatt hittil i år, ville sluttet med det asap
Sist endret av mr.roundtree; 24. mars 2020 kl. 06:08.
Anonym bruker
"Elektronisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, som posten over sier. Det vil ta mange dager før det er ute av systemet. Kan også forvente en liten nedtur av det, samt mye hull i hukommelsen.
Trådstarter
2 0
Takk for svar!