Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 942
Søker etter hackere, phreaks, folk med teknologisk innsikt og interesse, og som har et "hacker mindset."

Målet er å samle likesinnede mennesker med forskjellig kunnskap og ferdighet i bergensområdet, for så å kunne organisere en slags gruppe. Hva som skjer derfra vil vi finne ut av i fellesskap, dersom folk er interessert.

Bor du i/rundt Bergen og finner dette interessant? Svar på denne tråden eller mail meg på
Noen som ban-evader?
Føler jeg har sett en veldig lignende tråd for ikke lenge siden...

Jeg har runda Starfleet Academy, og venta på level 9 på Try2Hack siden juni...er jeg L337 nok?
Kan det være denne tråden du hinter til?

Han som starta denne tråden ble banna. Som jeg ser er bhq som er nyeste medlem per dags dato.

Muligens han samme person som står bak?
Var den jeg tenkte på, ja.
Har vi en ban-evader in da house?
IQ-nivået til bhq ser ut til å være et helt annet enn Hcuteam sitt, så jeg tror vi lar denne tråden være.
Jeg stiller gjerne opp jeg.. tror jeg kan noen koder som gjør at man kan fjuske litt i kabal.. Skal øve litt til møtet.. bare kom med tid og sted
ikke bare har jeg bannet han en gang tidligere, det er sågar to ganger...