Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 616
Jeg har northon antivirus 2003, med alt oppdatert, også Xp service pack1 osv. men jeg får ikke sletta viruset. Det kommer opp som warning på northon, og når jeg prøver og slette det lar det seg ikke slette. Jeg har også funnet viruset manuelt inni windows mappa, ser ut som et dos-virus, program, men når jeg prøver og slette det manuelt går det ikke, fordi om det ikke står noe om at det er skrivebeskyttet eller noe..

Noen som har kjennskap til viruset? gjør det skade?
Så høyreklikk å ta av skrivebeskyttelsen? Restart maskinen så går du rett inn på mappen å sletter det... Prøv det du...
Tried it Viper... Didnt work.. The Virus is VERY CLEVER!

Jeg TROR jeg har fått quarentined viruset, men om den har infesert andre filer, vet jeg ikke.. Nå kjører jeg en Trend Micro online virus cleaner.. håper dette fikser seg.. har evig mange viktige filer på pcn jeg IKKE kan miste
Kjør en virus scan i safemode, så skal det vel la seg gjøre å bli kvitt det. Hvis ikke du vet hvordan du kommer i safemode, finner du det ut her:
http://service1.symantec.com/SUPPORT...rc=sec_doc_nam
hehe.. jeg er vertfal såppas opplyst at jeg vet hvordan..
som sagt, fikk quarentined viruset nå, og har ikke funnet noen form for spredning av viruset, så jeg får takke for svar, både fra viper og morten

Håper dette duger
Joda, men hvis du vil slette viruset, så hører du på meg :-)