Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 828
Er det noen som vet om det er mulig å koble xboxen til pc'en?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
moddet xbox: ja (med koblet til pc'en regner jeg da med at du mener å overføre spill som du har lastet ned fra pcn til xbox)

umoddet xbox: nei
Edit: nso eide meg. Wallhack, aimbot og awp!1
Jada, går fint. Bruk krysset tp, vet ikke om den må være moddet eller ikke.
Men går det an å få opp bildet fra xboxen på pc'en i steden for en tv-skjerm? Og hva må jeg gjøre for å overføre spill til xboxen? Går det an å bruke en vanlig nettverkskabel?
Hvis du skal ha mellom xbox og pc, må du ha krysset TP kabel, som IvIoyner sier. Du må ha moddet xboxen for å overføre. Tror ikke pc skjerm fungerer så veldig bra som skjerm for xboxen nei.

Alt dette har blitt besvart før, hvis du bare benytter deg av søkeknappen...
Du trenger ikke krysset kabel hvis du for eksempel har en router. Da holder det med vanlig TP-kabel(nettverkskabel).
Jeg er nokså uerfaren så.. Kan noen fortelle meg hva en moddet kabel er?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
om du ikke vet hva en moddet xbox er så er svaret ditt NEI.
du kan ikke koble xbox'en til pc'en.

dette er jeg rimelig sikker på fordi det er en stor operasjon å modde xbox'en sin, og man absolutt vet om det om man har gjort det.
videre er det ikke mulig å koble xbox'en til pc'en med mindre man har moddet xbox'en.

og når man har moddet xbox'en er det kun mulig å koble til pc'en for å hente filer og lignende, man kan ikke vise "xbox-bildet" på pc-skjermen
Tror du har misforstått litt.. det er snakk om moddet xbox, og krysset nettverkskabel. ikke moddet kabel!
Du KAN ha X-Box'en på PC-Monitoren hvis du har et tv-kort.
Det er fullt mulig å koble xbox til pc med en umoddet xbox, så lenge man bare skal spille online.

http://www.xboxlink.co.uk/

http://www.xbconnect.com/

Så litt glede kan man jo ha...