Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 791
vikinglan

Lan i sandefjord i mars. Mulighet for at jeg skal være crew.

Egen avdeling for de over 20 mye annet som dere Lan junkies liker.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Stor mangel på forsiden av LAN'et som gjør at jeg ikke engang vurderer å dra: Hvorfor står det ikke hvor mange folk det er plass til / forventes?

H
Og hvorfor 14 års aldersgrense? Og en egen "del" for de over 20.. ??
Aldersgrense er genialt
Opprinnelig postet av tox^^
Og hvorfor 14 års aldersgrense? Og en egen "del" for de over 20.. ??
Vis hele sitatet...
Fordi noen ikke liker å ha masse fjortiser løpende rundt seg og mase CS CS CS! Det blir også lov å nyte mebragt alkoholholdig drikke inne på dette området.
Sist endret av Zalderach; 21. desember 2003 kl. 14:07.
Det er jo helt genialt, det gjør jo at eldre folk (folk som ikke syntes CS er livet iallefall) føler for å gå på LAN igjen, og ha det morro. Når man også har muligheten til å nyte alkohol, kan det jo bli gøy.

Hva gjør dere hvis folk blir overstadig beruset inne på dette området da? Er det rett ned til de på 14? :P Eller er det kanskje rett ut?
vi har leid in 2 store pakistanske bolere som banker dem opp og stjeler pcene deres

eller så bare kaster vi dem ut. Merk dette er grunnen til at det er 20 år's grense da 18 åringer ofte har problemer med å begrense alkohol intaket.

sharQ: det står at du bor i Liverpool så et lan i vestfold er vell ikke aktuelt for deg uansett.
Sist endret av Zalderach; 21. desember 2003 kl. 14:09.
Jeg kjenner nå mange som er over 20 som ikke klarer å begrense alkohol inntaket sitt jeg da

SharQ er global nerd, han liker å være der det skjer, uansett hvor det måtte være i veren =)