Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1310
Trenger litt hjelp...er litt flau i grunn, men det er vel noe alle som driver med data må gjennom....Jeg har greidd å forskyve desktop bildet mitt ned i hjørnet, slik at det ikke vises....Jeg kjører windows xp, om det har noe å si....Uansett, problemet er at jeg ikke kan ha noen desktop bilder, noe som jeg gjerne vil kunne ha...Kan noen hjelpe meg med dette...evt. noen som har vert borti det før:S (blir forskyvd ned til høgre...ser bare kanten, uansett hvilket bilde......)
prøve å endre på skjerm oppløsningen ?
har prøvd flere ganger....
da har ikke jeg peiling
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Innstillinger på selve skjermen?
det er bare bildet som er forskyvd....ikke hele desktoppen....har sannsynligvis ikke noe med skjermen å gjøre....
det høres ut som det er skjermen... bare å stille tilbake til midten
InUtero;
Visst du ikke har fått fikset det, ta ett bilde av feilen.
Ett bilde sier mer enn 1000 ord.
Test med en annen skjerm og se om du får samme problemet.

Det kan hende det har noe med hvor mye herz til skjermen du har innstilt i windows.
Uhm, LES postene hans, han snakker om selv bakgrunnsbildet i windows, IKKE skjermbildet.
jah...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Ser problemet ditt slik ut? Da tar du i allefall og klikker på bildet. Så kommer den en slags ramme rundt, ha mouseover oppe i venstre hjørne, der er detda en pil, trykk på den og trykk lukk.

vedlagt fil: http://home.online.no/~jo-lohn/screen.jpg
Hehe... Mye dritt på oppgavelinjen din. Men kan det ha noe med skrivebordselement å gjøre? Aner ikke hva DET er for noe, men.

Også prøvd å ta det helt vekk?
sånn ser det ut

edit: funka ikke det nei...
sånnhåpe at det funker


Edit: JAAAH!!
skal se sånn ut:
very impotent freak
Delusional's Avatar
prøv å gå egenskaper| skrivebord | tilpass skrivebord | web. Og se om lås skrivebordselementer er krysset av. dersom den er krysset av tar du den vekk
hehe, det fiksa biffen, bare att den var ikke kryssa av, så kryssa jeg den av, og da funka det takk for hjelpa alle sammen
very impotent freak
Delusional's Avatar
Bare hyggelig!
tipper desktopen din ser bedre ut uten en ms paint-pingvin som bakgrunn
Opprinnelig postet av Toast
tipper desktopen din ser bedre ut uten en ms paint-pingvin som bakgrunn
Vis hele sitatet...

hehe, det tror jeg og
syns den er kul jeg