Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  139 71479
Hva er målet til folk her? Dirtysnapvenn, kjæreste, person å prate med eller fuckfriend? :s
Sist endret av Quazar; 23. desember 2013 kl. 23:50.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av Quazar Vis innlegg
Hva er målet til folk her? Dirtysnapvenn, kjæreste, person å prate med eller fuckfriend? :s
Vis hele sitatet...
Jeg vil egentlig bare ha noen å småsnakke litt med når jeg kjeder meg.
Viktig viktig vikritg!
BILDE BILDE BILDE!

Bildet er ALT, jeg hadde et fucka bilde av meg selv som var helt derp, så bytta jeg til et spom var MYE mer naise, bitches be falling @ me like money.
Leser her så må jeg nok prøve tinder igjen, jeg har ikke noe spes profilbilde, bare ett "actionbilde" på avstand. Fikk masse match med en gang, småpanikk og droppa hele greia ha ha,. ;

Hvorfor får jeg match med en gang jeg trykker "liker" på alle???? kan det være fordi jeg har vært inaktiv en stund?? Kjenner jeg blir småskeptisk..
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Har jeg sagt at jeg er der for å ha sex med alle på tinder? Den metoden jeg bruker er ikke for å ha sex med de, men å bli kjent med de. Jeez
Vis hele sitatet...
Akkurat.. Du sier din strategi funker, men nekter for at du havner i en "friendzone".. Men nå sier du altså at det funker for å få venner.

Morn du.
Hva er problemet ditt da freakaholic? Hvis man faktisk er ute etter noe seriøst på Tinder, så lønner det seg tross alt å bli kjent med de først. Og hvorfor er det så viktig for deg å motbevise HanDuck sin måte å gjøre det på? Hvis det funker for han så er vel det helt topp Har aldri hørt at man blir "friendzonet" av å si at noen ser bra ut...
Det som er morsomt her er at folk mener det er en løsning/guide på hvordan "få" Tinderdamer. Folk er forskjellige, det er hva jeg har å si.
Holy shit, folk på freak må lære seg å snakke med folk.
Tinder funker som i det ekte liv, bare at du får en fordel; du vet at vedkommende (etter fb bilder å dømme.) synes du er kjekk, pen, søt, whatever.

Neste steg? Snakk med de, finn ut ting om hverandre, fortell ting.
Så må du jo såklart tenke ut litt ting mens du snakker med vedkommende.

Er dette en du vil holde kontakten med?
Virker hun interessert?
Kunne dere vært mer enn venner?
Kanskje dere bare skal forbli venner?
Tinder høres farlig ubrukelig ut as, hakke hørt om en jævel som har fått fitte ut av det.

Er det noen her som kan bevise meg feil?
Noe som er greit å vite er at de som kommer opp først, og som har vært aktiv etter at du sist logget på, har allerede "likt" deg, så da har man mer kontroll selv, og slipper å være usikker på om personen kommer til å like deg tilbake. Beklager hvis dette var dårlig formulert, sent på natt. God jul
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Noe som er greit å vite er at de som kommer opp først, og som har vært aktiv etter at du sist logget på, har allerede "likt" deg, så da har man mer kontroll selv, og slipper å være usikker på om personen kommer til å like deg tilbake. Beklager hvis dette var dårlig formulert, sent på natt. God jul
Vis hele sitatet...
høh? Kan du formulere det litt bedre?
Tror det hadde vert litt interessant å vite hva du mente
Sitat av TroNnY Vis innlegg
Hva er problemet ditt da freakaholic? Hvis man faktisk er ute etter noe seriøst på Tinder, så lønner det seg tross alt å bli kjent med de først. Og hvorfor er det så viktig for deg å motbevise HanDuck sin måte å gjøre det på? Hvis det funker for han så er vel det helt topp Har aldri hørt at man blir "friendzonet" av å si at noen ser bra ut...
Vis hele sitatet...
Hva er problemet ditt? Han gir uttrykk for at han har funnet nøkkelen til å sjekke damer, men det han gjør er å få venner. 2 forskjellige ting. Allikevel påstår han at han ikke havner i vennesonen. Det er problemet mitt... Jeg gir vel f i hva folk bruker tinder til, men da får man kalle en spade for en spade
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Hva er problemet ditt? Han gir uttrykk for at han har funnet nøkkelen til å sjekke damer, men det han gjør er å få venner. 2 forskjellige ting. Allikevel påstår han at han ikke havner i vennesonen. Det er problemet mitt... Jeg gir vel f i hva folk bruker tinder til, men da får man kalle en spade for en spade
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du at du har fasit? Pua-psuedovitenskapen kan du dra et annet sted med. Dessuten er det vel ganske kjent nå at man innen seduction har "lov" til å gi komplimenter i blant, så lenge man mener dem. Hvorfor skulle man bli "friendzona" av å vise seksuell interesse på en fuckings datingapp? Du gir uttrykk for å ha funnet svaret på hvordan man ikke havner i vennesonen, men jeg tipper du bare kan vise til like anekdotiske begrunnelser som han du referer til
Sist endret av Olympic; 24. desember 2013 kl. 10:46.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Hva er problemet ditt? Han gir uttrykk for at han har funnet nøkkelen til å sjekke damer, men det han gjør er å få venner. 2 forskjellige ting. Allikevel påstår han at han ikke havner i vennesonen. Det er problemet mitt... Jeg gir vel f i hva folk bruker tinder til, men da får man kalle en spade for en spade
Vis hele sitatet...
Hva er problemet ditt? Jeg har funnet ut min måte, ikke din eller noen andre sin. Og man må jo bli kjent med de man vil gå neste steg med eller så er det forholdet over med engang. Har aldri sagt at det jeg gjør er en fasit, men bare at det er det som fungerer for meg. Om jeg har ligget med 100 vis av folk pga den metoden har ikke noe med saken å gjøre da jeg ikke er ute etter det. Vil helst at du slutter med det du prøver på, da jeg ikke orker å ta det inn i hodet ditt med teskje.

God jul og peace!
Sitat av norcogamer Vis innlegg
høh? Kan du formulere det litt bedre?
Tror det hadde vert litt interessant å vite hva du mente
Vis hele sitatet...
Skal prøve på nytt

På profilen til folk kan man se når de sist var aktiv, og folk som allerede har likt deg på tinder kommer først opp i feeden din. Så hvis jeg ikke har vært aktiv på en uke f.eks. så vil alle personene som har vært aktive den uken, og som har likt meg, komme opp først på feeden min. Med andre ord har du full kontroll, og slipper å bekymre deg for at den personen skal like deg tilbake. Håper dette var mer forståelig
Sitat av MrZone Vis innlegg
Er det noen tips på hvordan man skal gå frem?
Vis hele sitatet...
Damn girl er du en halvferdig berlinerbolle? For jeg har lyst til å fylle deg med vaniljekrem ;-)
Tinder er jo sykt morsomt, kan prøve ut så mye forskjellig og snakke om såå mye random! Gi hun et dilemma der hun må velge mellom to ting, kan få mye gøy ut av det!
"Hei"
"Heyyy"
"Te eller kaffe?"
"Hmmm haha, om jeg må velge: kaffe!"
"Jeg og, når skal vi ta en?"
"Når som helst"
Eller hun kan be deg dra til helvete, eller bare le av deg, da blokkerer du henne og ser hun aldri igjen. Perfekt

"Kafé eller restaurant?"
... når skal vi møtes?
Hvordan få matches, ganske så sikkert.

1. Lik de første damene som popper opp på Tinder.
2. Du vil garantert få match, hvis det er lenge siden du har brukt Tinder.
3. PROFIT?!
Sitat av Xernox Vis innlegg
Vet ikke med deg, men det der er en friendzone setning.
Vis hele sitatet...
bullshit, bare og gi ei jente komplemanger levner deg ikke i noen friendzone.. Friendzone er bare noe kvinnfolk bruker fordi di ikke er intrisert i noe mere. på sånne apps som dette så er det bortimot umulig og fucke noe som helst opp da hun allerede har sett bilder av deg og "liker" det hun ser.
samme gjør du, og det er ingen elefant i luften hvorfor dere egentlig chatter.
begge liker hverandre, dere er der helt sikkert for samme grunn.

Sitat av Antidote Vis innlegg
Damn girl er du en halvferdig berlinerbolle? For jeg har lyst til å fylle deg med vaniljekrem ;-)
Vis hele sitatet...
this... (titegn)
Sitat av starpowah Vis innlegg
Hvordan få matches, ganske så sikkert.

1. Lik de første damene som popper opp på Tinder.
2. Du vil garantert få match, hvis det er lenge siden du har brukt Tinder.
3. PROFIT?!
Vis hele sitatet...
Tinder fungerer med at den laster inn blocks med folk. Når du da åpner tinder etter en listen stund (den har nå kjørt i bakgrunnen hele tiden btw) så må du like ferdig den blocken med folk som er igjen før du kommer på den blocken med folk som har likt deg. Det man derimot kan gjøre er å "cleare" blocken ved å slette appen i bakgrunnen (Dobbel klikk på home knapp i IOS eller "Apper i bakgrunnen" knappen på android og dra de ned)

Det som skjer nå er at du clarer chachen og du vil nå automatisk få den blocken med mennesker som har likt deg. Det du gjør nå er å like folk helt til du ikke får maches og så er det bare å idle litt slik at djams får liket deg igjen.

Vanlighvis så kan man idle i 1/2 dag og få 3-5 likes i blocken (for en kjekkas som meg )

Når dette er gjort er det bare å repetere.
Dette er en 100 % foolproof plan for å mekke damer på tinder. Det krever 3 ting av deg:
1. Selvtillit
2. Humor
3. Et bra pb (For du vet bitches er overfladiske.

Når du mekker matches er det bare å åpne samtalen med den perfekte get-laid-fast metoden. Følg nøye med!!!:

Du: Hei!
Hu: Hei!
Du: Pule?
Hu: y
Du: *Insert Adressen din her*
Hun kommer over, bam. Ferdig!

Så lett er det. Trenger verken koseprate eller be henne ut på kaffe først. Gl folkens.
Beste sjekkereplikken ever: ASL?
Sitat av Thraxes Vis innlegg
Dette er en 100 % foolproof plan for å mekke damer på tinder. Det krever 3 ting av deg:
1. Selvtillit
2. Humor
3. Et bra pb (For du vet bitches er overfladiske.

Når du mekker matches er det bare å åpne samtalen med den perfekte get-laid-fast metoden. Følg nøye med!!!:

Du: Hei!
Hu: Hei!
Du: Pule?
Hu: y
Du: *Insert Adressen din her*
Hun kommer over, bam. Ferdig!

Så lett er det. Trenger verken koseprate eller be henne ut på kaffe først. Gl folkens.
Vis hele sitatet...

Du får ikke bruk for verken nr. 1 eller nr. 2 om du sier det der. Hvis du er heldig er hun et ludder som KUN går etter profilbildet og er urealistisk kåt.

De fleste du spør "Pule?" til blocker deg eller kaller deg idiot vil jeg tro.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Joda, gjør det men liksom videre!?
Vis hele sitatet...
Det jenter ønsker er at du virker interessert i dem! Pøs på med masse spm men husk å snik inn en liten combobreaker hvor du sier noe om deg selv (eventuelt hun spør deg et spm).. dette bare for at samtalen ikke bare skal handle om henne.

Siste protip: om du faktisk liker bildet hennes eller bare liker å snakke med henne FORTEL HENNE DET!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Du får ikke bruk for verken nr. 1 eller nr. 2 om du sier det der. Hvis du er heldig er hun et ludder som KUN går etter profilbildet og er urealistisk kåt.

De fleste du spør "Pule?" til blocker deg eller kaller deg idiot vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Det funker om en ser bra ut though.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Det funker om en ser bra ut though.
Vis hele sitatet...
Såklart, er jo det jeg sier. Er du en "average looking guy" så er ikke sjansen så veeeeldig stor for at hun kommer løpende til huset ditt for å knulle deg. Du må nok ha muskler og et pent fjes.
Og så på Julaften... grisegutter...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Såklart, er jo det jeg sier. Er du en "average looking guy" så er ikke sjansen så veeeeldig stor for at hun kommer løpende til huset ditt for å knulle deg. Du må nok ha muskler og et pent fjes.
Vis hele sitatet...
Jepp, life's a bitch and then you don't die. Er du "average" eller lavere enn average er du shit out of luck somregel.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Hva er problemet ditt? Han gir uttrykk for at han har funnet nøkkelen til å sjekke damer, men det han gjør er å få venner. 2 forskjellige ting. Allikevel påstår han at han ikke havner i vennesonen. Det er problemet mitt... Jeg gir vel f i hva folk bruker tinder til, men da får man kalle en spade for en spade
Vis hele sitatet...
Herrigud, din personlighet og sosiale intelligens er av ekstrem lav kvalitet.
Bør heller bruke datingside enn Tinder dersom du ønsker å møte noen. Det er fortsatt litt flaut for noen å lage en bruker der, men bare vent på neste generasjon så er det der de fleste treffes.
Kan støtte dette med komplimenter. Av alle jeg har sagt "du er utrolig pen" eller lignende til er det ingen som tar dette dårlig. Still også mye spørsmål og lignende, og spør gjerne etter snapchat. Har selv rundt 25 matches siden jeg fikk det søndag kveld, og er ikke så vanskelig som noen skal ha det til
Har forsåvidt en venn som møtte noen via enten Tinder eller Hot or not, hun endte opp til å dra til han og ligge med han, så det funker vel for noen, selv om jeg må være helt ærlig og si at fikk meg til å begynne å mislike henne, liker ikke løse folk selv om det kun er venner. Så om dere har venner som tenker på samme måte...
Lemoop, hvorfor skal ikke folk få kose seg?
burde vært möderatör
Fordi Lemoop er jelly!
Noen som vet hvordam får byttet location? Bor et lite sted der alle kjenner alle, derfor ønsker jeg å bytte location til en av storbyene. Har prøvd VPN, men får fremdeles bare opp de som bor i nærområdet.
Har du Android kan du bare laste ned en app som faker din location, bruk google

Sitat av trikker95 Vis innlegg
Noen som vet hvordam får byttet location? Bor et lite sted der alle kjenner alle, derfor ønsker jeg å bytte location til en av storbyene. Har prøvd VPN, men får fremdeles bare opp de som bor i nærområdet.
Vis hele sitatet...
Har du Android kan du bare laste ned en app som faker din location, bruk google
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
Har du Android kan du bare laste ned en app som faker din location, bruk google
Vis hele sitatet...
Har iPad. VPN burde jo fungere til dette, jeg dobbeltsjekket at den byttet ipadresse og sted.
Trodde tinder bruke gps til å finne din location
Hva er gjennomsnitlige aldersgrupe for gutter som bruker Tinder? Er det 25+ eller ville det funka for noen som er 18-20?
Sist endret av Doktor Hodebry; 25. desember 2013 kl. 23:40.
Tipper 16-~23
Måtte sjekke ut om dette var noe for skeive folk òg fikk to matcher og snakker med hun ene nå. Virker som ei ålreit jente.

Sitat av emmma Vis innlegg
Måtte sjekke ut om dette var noe for skeive folk òg fikk to matcher og snakker med hun ene nå. Virker som ei ålreit jente.

Vis hele sitatet...
Jeg finner ingen
Skjer med at av alle mine 55 matcher, er det ingen som svarer meg?

Hvorfor like når de ikke vil snakke
Funker 90% av gangane har jeg funnen ut:
Gutt (starter alltid): Hei
Jente: Hei (skjer/hva gjør du = Profit skip step 3 og 4)
Gutt: Skjer (Hva skjer, hva gjør du?)
Jente: Gjør "blah"
Gutt: Kult, jeg bare "blah"
Gutt: Du var fin forresten

Så skal du bare skyte komplemanger som om det var MG3.

---

The game is on, start å snakke men IKKE gå i fella der du begynner å snakke om felles venner da dere bare begynner å snakke om hvor kjekk han du møtte en gang på konfleir er og ikke om "oss 2", snakker erfaring der :S
Sist endret av MrZone; 26. desember 2013 kl. 05:20. Grunn: adda masse ting
Sitat av Poverud Vis innlegg
Hvis jeg syns en jente, er fin osv.. Hvordan skal jeg da starte samtalen? Er helt elendig på sånt..
Vis hele sitatet...
Joda, kjære Nikolai. Da sier du følgende: Hallo, Jeg heter Poverud.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Men at dem er fin hører jo jenter 1 mil ganger av mange så det er jo ikke spesielt.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Men at dem er fin hører jo jenter 1 mil ganger av mange så det er jo ikke spesielt.
Vis hele sitatet...
Si at hun er stygg, så skiller du deg ut
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Men at dem er fin hører jo jenter 1 mil ganger av mange så det er jo ikke spesielt.
Vis hele sitatet...
Du kan jo bruke andre ord som eks. Søt, fager, flott, deilig, sexy, sjønn, vakker, koselig, lækker, råheit, fantastisk, nydelig, råheit, skjønn, nusselig, praktfull, elegant, delikat, brukbar, pulbar, forførende, skjarmerende, smukk, snasen, foxy, elskelig, tiltalende, herlig, herlig, attraktiv, fortryllende, hot, himmelsk, saftig, dyrebar..
Orke ikkje fleire.
Du får sjøl sette dem i ei setning som gir meining.
Sitat av Lupi Vis innlegg
Hva pleier du å skrive?
Vis hele sitatet...
Siste samtale:

hei frue, vil du se på min stue?


Kan være derfor...
Tinder er grei tidsfordriv! Noen stk kjekke dudes jeg har fått god kontakt med. Han ene bor i nabolaget mitt, uuuuhh. me like
Sist endret av ~Angelica; 27. desember 2013 kl. 04:30.