Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1265
har fått en mail der avsender og subject feltet er helt blankt, men mailen inneholder ett vedlegg bør jeg åpne denne mailen, er det noen som har opplevd det samme. har ikke klikket på den enda, men er litt nysgjerrig
har fått over 5 stykker av den mailen der. Vel, anyway, det er bare vedlegget som er farlig. Mailen er tom (inneholder ingenting). Fatter ikke hva som får folk til å åpne fila. Selvsagt blir man nysjerrig, men faen, hvor dumme er folket?
Patient zero
iblis's Avatar
skulle vel ikke være no farlig å lese den.. bare ligg unna vedlegget..

sign. iblis
Fikk en sånn en i dag jeg.
Filen som lå ved heter JBKBEEJB.exe

Kan ikke si at skjønner hvordan folk kan være så dumme jeg heller. Jeg rører aldri vedlegg hvis det ikke er fra en jeg kjenner og det står i mailen hva som er lagt ved.

Maniac.
Jeg har også fått meldinga 3-4 ganger, hver gang med forskjellig navn. Norman identifiserer den som w32/Hybris@m.
▼ ... noen uker senere ... ▼
samme her, men det er jo litt rart at ingen andre jeg kjennner har fått den da....er det bare "utvalgte" mail adr. som får den
dette er jo en worm... åpner du fila spres viruset videre til alle du har i adresseboka...
Her er en faen til som man må passe seg for: "GIHDINGI.EXE"
Kommer som vedlegg, og er selfølgelig en: "W95.Hybris.worm" Fikk den i går men takket være NAV 2001 så ble den satt i karantene.