Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1842
Hei,jeg lurer på om noen vet noen eller en link til en side der du kan teste Iqèn din....Under på hva den er......

Svar fort,hjernen min varer ikke for evig!
se paa www.mensa.no eller kj0p en bok fra mensa.
ellers tror jeg ikke du finner mer seri0st paa nettet, jeg fant en test en gang som ga alle som pr0vde den 175 IQ
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har fått ca 400 i IQ på en test en eller annen plass på nettet. Skjønte selvfølgelig at den (ikke) fortalte sannheten. Betal litt penger, og ta testen til Mensa, en test som er vitenskaplig dokumentert, og som faktisk finner ut (omtrent) hvor smart du egentlig er.
ja, fordi det sies at hvis du har over 360 i iq, begynner den fra 0 igjen. noe som tilsier at du har 40 i iq

jeg tviler egentlig litt på om disse ryktene er sanne dog.
original reprint
xaff's Avatar
Tok en test et sted, ga meg over gjennomsnittlig for min alder, 102. Var på thespark.com eller noe sånt, kan sikkert rote frem addressen senere.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Blitzer: Faen, og jeg som har gått rundt å trodd jeg var kjempesmart... Nei, slike tester stoler jeg ikke på.
Jeg så bare på den testen på mesa. skjønte faen meg ikke spørsmålene en gang!
Xaff: jeg fikk 101

uansett, testen jeg tok er her:

http://test3.thespark.com/iq2/iq2.cgi
blitzer: fikk 124 på samme test som deg
original reprint
xaff's Avatar
dirtyp0p: Du er tre år eldre enn meg og det må tas med i betraktning. Fikk du over eller under gjennomsnittet? Eller midt på?
Opprinnelig postet av Xaff
dirtyp0p: Du er tre år eldre enn meg og det må tas med i betraktning. Fikk du over eller under gjennomsnittet? Eller midt på?
Vis hele sitatet...
iq-test svar
▼ ... over en uke senere ... ▼
The Rhymenocerous
polle's Avatar
her er en jeg fant

test
ifølge magasinet i dagbladet har jeg hundreogtjue =)
polle???

Spørsmål nr 1 av 0????

uhmm...

Scha
Opprinnelig postet av Blitzer
Xaff: jeg fikk 101

uansett, testen jeg tok er her:

http://test3.thespark.com/iq2/iq2.cgi
Vis hele sitatet...
Den kan ikke være mye... Nei, ikke litt seriøs engang. Fikk 131 på den...

Svarte ikke på 1/3 av spørsmålene eller deromkring
Jeg besto mensa testen. har tatt den hjemmetesten før det kom noe fasit og fikk da 34 poeng dvs : Over middels for Mensa-medlemmer. Bra!
Sist endret av GuLDaN3L; 6. september 2002 kl. 12:18.
du har fortsatt ikke bestått noen mensa-test.
Opprinnelig postet av Blitzer
Xaff: jeg fikk 101

uansett, testen jeg tok er her:

http://test3.thespark.com/iq2/iq2.cgi
Vis hele sitatet...
fikk 120 på den testen, men svarte på veldig få av spørsmålene
evt se tilbake på den dagen du tok iq-testen på sesjonen til førstegangstjenesten. der tok jeg den, svaret får jeg når sesjonslederen flytter til Afrika, undres hvorfor