Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Plukker/peller du ifra fyrverkeriet ditt?
Ja, seff! 4 80,00%
Nei, det er imot loven og jeg gjør ikke sånt! - 0%
Jeg kjøper ikke fyrverkeri, sløsing med peng. - 0%
Hva er fyrverkeri? url? 1 20,00%
Stemmegivere: 5. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  3 587
Bare lurer jeg, hvor mange plukker/peller fra fyrverkeriet sitt?

Jeg personlig peller alltid fra batterier med 25skudd

Og idag fant jeg ut at sånne billig raketter til 10-20kr for 10pack er egentlig UTROLIG kraftige hvis du plukker de fra hverandre.
De smalt bedre enn f.eks Star sin "Hot Stuff: Crazy"'

Men hvor mange peller fra fyrverkeriet sitt? please bruk Poll´n.

PS! Vet at dette er useriøse poster, men please ikke Close den da.. Lurer veldig skjønner du.. om noen faktisk bruker fyrverkeri uten å bryte regler..
Joda, jeg har også plukket fra hverandre fyrverkeri i min barndom. Nå er jeg liksom vokst opp å blitt datanerd på heltid, og da har jeg ikke tid til sånn fjatt.

Har masse gøye historier om den ganga vi greide å tenne på Happy Spring på rommet, fikk akkurat slukka den før den sku smelle, kan dessverre ikke at vi fikk slukka Thunder King'en (de gamle sterke), det pipte i øra mine helt til nesten morgen. Har også seff sett håret til en kamerat ta fyr etter hjemmemekka "bomber" osv, men jeg syns ikke det er så spes. gøy lengre.

Hvis jeg peller fra hverandre noe fyrverki blir det for å sende det inn gjennom vinduet på naboen og sprenge dem til helvete, hater de så jævlig!

Oh yeah, saklig post 2k!

PS: Hva er url til fyrverkeri?
Jess!! Nyttårs-aften, fyrverkeri og PARTY imorra!!!

GLEDER MEG, deilig å tenke på at når jeg legger meg nå, så er det nyttårs-aften når jeg våkner!!! Weee
Better than thou.
Kan du se hvor langt faen jeg gir i fyrverkeriet ditt?