Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1097
Hvor mye penger har dere brukt på fyrverkeri i år?

Selv har jeg brukt 500kr.
Har personlig ikke kjøpt fyrverkeri ennå, men vet om en som kjøpte for 3000 kr. på Norsk fyrverkeri import!!!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg har gidd opp dette fyrverkeri greia, svindyrt er det. Dessuten klokken 00.00 på nyttårsaften er jeg så borte vekk oppe i nøtta uansett. Men det er jo knall at noen gidder å kjøpe en del fyrverkeri da, blir lissom ikke nyttårsaften uten fyrverkeri.
Jeg gidder ikke bruke penger på det selv, helt siden dem slutta å lage dem gode Thunder King'ene har jeg gitt faen..
Jeg tar bare noen hjemme fra. orker ikke bruke penger på fyrverkeri. øl går foran alt
Jeg fikk bare mamma til å kjøpe noe jall til 300 spenn. Er ikke akkurat fyrverkeriet som bryr meg.. er mer alkoholen
i år gidder jeg faen ikke å bruke 1 kr på fyrverkeri. det er dødsdyrt!
jeg må bruke mine egne penger det er dumt! og for det andre er det ikke like gøy lengre.
Sitter på lan nu så jeg har ikke tid til å gå bort å kjøpe. jeg fikk en thunderking av noen som var innom lanet og jeg sprengte ringeklokka på skolen like ved siden av hallen her! det kan jo være morro! men det er liksom.. kjøper du en pinnerakett til 4-500kr og så er alt gone innen 10 sek.
fy faen, kor mye drit dere diskuterer her nå!!!!!

husker for lenge siden, da dette var en wannabeside...som folk trude skulle ta over www.radikal.net (noe som det gjorde) men dette er ikke lenger undergrunn...slik de goe gamle forumene hva!
dette er bare syKLUBB!!!!

man lære ikke lenger noe tøft..... nei det er bare kødd nå

er bare Scha, iblis, phun Q, av og til Carlo.. om noen andre som poster noe som er verd og lesE!

brr...
jeg kjøpte for 300Kr i år
Kjøpte for 1400kr, 5-600kr til meg selv

Fikk seff 50-60% fordi min onkel kjenner noen på Star Pyrotechnic lageret *kry*
Better than thou.
And with a swing with my magic wand... *poff* Thread closed.