Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1394
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg tok 30mg sobril for 2 dager siden. Bruker det kun av og til pleier da å ta 30mg for å roe ned sosial angst.

Tok 30mg for 2 døgn siden, og hadde ikke tatt på ca 1 uke før.

Men i dag fikk jeg tlf fra jobben om å ta u-prøve i morgen hos legen...

Vil dette slå ut på prøven?

Trener mye, spiser godt og sundt. Har høg forbrenning og skal sef drikke vann før jeg møter opp i morgen.
Ikke umulig at prøven slår ut positivt, men du har resept på disse, ikke sant?
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei er det som er problemet får det ikke på resept. Kjøper 1 pakke på 25, 15mg tab av en fyr ca hver 3 måned.
Noe jeg kan gjøre for at dette ikke slår ut? Bør vel ikke drikke for mye vann med tanke på farge osv.
Takker for svar.
mener at vanlig dose sobril 10mg, kan vises i urin i underkant av en uke, så du er nok rimelig fucked, men kan gi noen tips, piss før du går, ikke bruk morgenpisset ditt, mest konsentrert det, ikke så mye annet man kan gjøre, litt vanskelig å skylde på covid nå men kan funke evt, men kan gå men tviler,
Det skal nok gå helt fint om det er en uke siden forrige inntak, husk å drikke masse vann og gjerne løp og svett ut så mye som mulig, som sagt så bør man heller ikke i morgen urin da det kan samle seg opp mye, er det ingen måte du kan få utsatt prøve med en eller to dager? Vått papir i begge nesebor og ring til jobben og si du er syk, eller eventuelt og ring legekontor å høre om du skal komme dit eller om du skal dra ta en Corona test;-)
Anonym bruker
"Vanskelig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 døgn står det på diverse labratorie hjemmesider.
Da ville jeg pådratt meg litt Coronasymptomer og fått utsatt timen. 2-5 døgn kan det spores i urin, selv om du bruker lite er du nok akkurat på grensa med 2.5-3 døgn. Kan gå begge veier, men vil tro du får utslag.
Anonym bruker
"Kjent Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halveringstid i blod 10-15 timer. Dvs worst case i blod er 75 timer, og urin er jo som kjent lenger lenger enn blod.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kan du si mer om arbeidsgiver, og på hvilket grunnlag det kreves urinprøve?