Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1780
Jeg er ikke i noe rusmiljø og har ikke tilgang på rusmidler. Men jeg er avhengig av legemidler (50gr tramadol hver dag eller 5 mg Oxy). Men nå sliter jeg med å få tak i dette fra legen da han anbefaler Arcoxia istedet (noe som ikke gir noe rus). Er det noe jeg kan ta som er lovlig som kan hjelpe? Noe man kan kjøpe på helsekost (f.eks blande en ting med noe annet)? Vet det er longshot men kanskje noen likevel har noen tips
Er ikke mye håp der desverre. Hadde jeg vært deg hadde jeg trappet ned på det jeg allerede har.

Du kan også dra på gata å ordne dop, men det vil jeg ikke anbefale.
Rå cacao, kan jeg anbefale. Men det bygger seg veldig opp med alkaloidene i hjernen, så full virkning får du ikke etter første gangs inntak. Men det hjelper på humøret. Det er ellers litt dyrt i lengden om man kjøper det her i norge. Uansett, husk at cacaoen må være rå, ubehandlet.

Ellers kan jeg anbefale reishi sopp, eller kvalitets maccarot. DU kan og kombinere begge disse. Soppen tar bort en del nerver og cacaoen tilfører kjærlighetshormonet fenetylamin som berører en del opiat reseptorer.

https://medium.com/@heyseva/can-you-...o-81594520319a

https://marsvenus.com/product/cacao-nibs/
Trådstarter
5 0
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Rå cacao, kan jeg anbefale. Men det bygger seg veldig opp med alkaloidene i hjernen, så full virkning får du ikke etter første gangs inntak. Men det hjelper på humøret. Det er ellers litt dyrt i lengden om man kjøper det her i norge. Uansett, husk at cacaoen må være rå, ubehandlet.

Ellers kan jeg anbefale reishi sopp, eller kvalitets maccarot. DU kan og kombinere begge disse. Soppen tar bort en del nerver og cacaoen tilfører kjærlighetshormonet fenetylamin som berører en del opiat reseptorer.

https://medium.com/@heyseva/can-you-...o-81594520319a

https://marsvenus.com/product/cacao-nibs/
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte faktisk råkakao og prøvde sniffe det men det var så jævlig å sniffe at det er ikke noe jeg kan holde på med. Dog synes jeg det hadde litt effekt.
Muskatnøtt. Men da skraper du bunnen. Syntes det er på nivå med å sniffe lim og bensin, ikke så skadelig, men jævlig ubehagelig hvis du får det til å funke. Et døgns delirium med episk cotton mouth hvis du er heldig
Sist endret av Bothrops; 22. februar 2021 kl. 15:19.
Trådstarter
5 0
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Muskatnøtt. Men da skraper du bunnen. Syntes det er på nivå med å sniffe lim og bensin, ikke så skadelig, men jævlig ubehagelig hvis du får det til å funke. Et døgns delirium med episk cotton mouth hvis du er heldig
Vis hele sitatet...
Lest om muskattnøtt men den type rus høres egentlig ikke ut som noe for meg.
De selger ikke rusmidler på helsekost.

Da må du nok stikke innom apoteket og fremvise resept.
Evt finne en god antibac å supe litt av denne.

Kjøp deg et par pils du
Har hørt man kan oppnå en MDMA liknende rus ved å ta 30 stk multivitaminer fordi hjernen vil frigjøre helt sinnsyke mengder med serotonin.

Inb4 jeg blir banna for denne tråden : D
Sist endret av Superspurv; 22. februar 2021 kl. 19:06.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Har hørt man kan oppnå en MDMA liknende rus ved å ta 30 stk multivitaminer fordi hjernen vil frigjøre helt sinnsyke mengder med serotonin.
Vis hele sitatet...
Dette faller under kategorien forgiftning, sammen med blant annet muskat. Det å bli så dårlig at man endrer bevisstheten må ikke forveksles med rus.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Har hørt man kan oppnå en MDMA liknende rus ved å ta 30 stk multivitaminer fordi hjernen vil frigjøre helt sinnsyke mengder med serotonin.

Inb4 jeg blir banna for denne tråden : D
Vis hele sitatet...
mengden vit a og jern blir da skadelig
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"heavenly blue" LSA frø felleskjøpet plantasjen

Også kalt "dagfiol"

Fritt i hele Norge, 50 kr pakken sist på felleskjøpet
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"heavenly blue" LSA frø felleskjøpet plantasjen

Også kalt "dagfiol"

Fritt i hele Norge, 50 kr pakken sist på felleskjøpet
Vis hele sitatet...
Disse er i de fleste tilfeller sprøytet, så du må eventuelt gro de på nytt også høste frøene etter det etter hva jeg har lest i tidligere tråder her inne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse er i de fleste tilfeller sprøytet, så du må eventuelt gro de på nytt også høste frøene etter det etter hva jeg har lest i tidligere tråder her inne.
Vis hele sitatet...
Dette blir en sammenligning på dødelighet med en liten feilmargin, da forsøksdyrene ikke er de samme, men den sier ganske mye allikevel.
Altså det dere kaller LSA heter egentlig Lysergamin eller også ergin (ergine på engelsk) er en alkaloid innen gruppen ergotalkaloider.Disse ergotalkaloidene har en rekke egenskaper felles. Deriblant vil de ved langvarig bruk danne ergotisme. Ergotisme kommer av at giften snevrer sammen blodårer. En annen ergotalkaloid, ergotamin, ble brukt sammen med koffein som medisin mot migrene akkurat på grunn av dette. Noen av dagens migrenemedisiner virker også på en lignende måte. Altså det å ta et slikt stoff sammen med medisiner mot migrene eller medisiner, som har noe med blodtrykk å gjøre er ikke akkurat heldig, for å si det mildt.

Ellers så viser forsøk at en kanin har dødd av lysergamin-dose på 2,5 mg/kg kroppsvekt(se kilden for lysergamin ovenfor). Hvis vi sammenligner dette med et sprøytemiddel, som ble trekt fra markedet rundt tusenårskiftet, på grunn av sin giftighet, med navnet Metasystox. Metasystox inneholder 25 % av virkestoffet demeton-S-metyl. Dette middelet er også forbudt i USA på grunn av sin giftighet. Giftigheten målt på rotter er 30 mg/kg kroppsvekt, mens det er målt til 110 mg/kg kroppsvekt hos marssvin. Når Metasystoxen skulle brukes, så skulle den blandes ut med vann 1/1000. Når en summerer dette, så blir dette 1/4000 deler demeton-S-metyl i ferdigblandet sprøytevæske. Altså innholdet med lysergamin i disse frøene er mye høyere enn disse 0,025 % demeton-S-metyl i denne sprøytevæsken. Sammen med at lysergamin er ca. 5–10 ganger giftigere enn demeton-S-metyl.

Altså jeg tror ikke sprøytemiddeler er det du bør bekymre deg for her!..