Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 807
Better than thou.
Takk Phun-Q! Laster ned nu.
Genialt, jævlig morsomme noen av de der.
Takker. BTW: Carlo: Fått deg ADSL enda?
Better than thou.
Nei, har ikke det. Men uansett var disse så små at jeg bare begynte å laste ned, 2 og 2 om gangen, og når jeg hadde sett en så kunne jeg begynne å laste ned en ny. Tok bare 10 minutter eller noe.

Har alt utstyret ligendes hjemme, men montøren kan ikke kommer før 15. November. Noe som må gjøres i sentralen som jeg tydlighvis ikke får lov til. Jeg mener, det er visst simpelt, og jeg fikk jo 4 i KSA ifjor, hvorfor kan ikke bare jeg få gjøre det?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
carlo: litt merkelig at du ikke fikk en gjør det selv pakke. det fikk jeg. skal sette den opp nå etterpå når jeg går offline. men sentralen oppdateres ikke før på onsdag... jaja. jeg kan klare å vente i 2 dager til.

og phun: genialt, disse reklamene her er konge
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Better than thou.
Det var det jeg måtte vente på også. Sentral greia.
Argh, jeg som dro hjem fra LANet, kunne jo lastet dem ned der, gidder ikke laste ned på ISDN *sigh*
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
visst kan du det, de tar 4 mb samlet
Opprinnelig postet av Gusto
visst kan du det, de tar 4 mb samlet
Vis hele sitatet...
Aheaha, da er det så s00ki kvalitet at jeg ikke gidder
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nei, jeg synes de var verdt tellerskrittene de er ikke av SÅ dårlig kvalitet.
Lastet ned en for å sjekke, det var ikke såå s00ki kvalitet men dårlig nok til at jeg gidder spare på dem, faktisk gidder jeg ikke laste dem ned i det hele tatt