Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 837
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
jeg bare lurte på om noen vet om det er mulig å få kjøpt en "fjernkontroll" til denne minidiscen. (en sånn som man setter mellom md'en og headsettet...)
Det fulgte ikke med den svarte lille klumpen så jeg vil gjerne få tak i en løs en, finnes dette?
Totto
Opprinnelig postet av Totto
jeg bare lurte på om noen vet om det er mulig å få kjøpt en "fjernkontroll" til denne minidiscen. (en sånn som man setter mellom md'en og headsettet...)
Det fulgte ikke med den svarte lille klumpen så jeg vil gjerne få tak i en løs en, finnes dette?
Totto
Vis hele sitatet...
Det får du nok. Syns jeg så TV-Linken (Den nå nedlagte sjappa) selge separate fjernkontroller til MD'er en gang i tida, så det burde vel være mulig å få tak i dem den dag i dag også.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Thanks ana, hva slags kontakt trenger man på sia av md'en for å få satt inn en evt, fjernkontroll a?
Totto
Better than thou.
Det er en liten greie ytterst på den jacken. Ca. 5-6 mm i lengde, og 1-2 mm i bredde. Noe slikt.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Hmmz, da sliter jeg..
har bare en HELT vanlig head-phone utgang..
Da er vel alt håp ute.. + at jeg hørte at de kontrollene er sinnsykt dyre..
Totto
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Stikk innom en butikk som selger Sony MD vel...? Event ring Sony og bestill selv