Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1575
Noen som har erfaringer?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri sex, men har prøvd å onanere, det var blod creepy. Hårene bevegde seg som maur og kuken så ut som et insekt. Det var bizzard. Ugh
Anonym bruker
"Intolerant Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har erfaring fra begge ja, hva tenkte du på
Anonym bruker
"Nyfiken Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg var hele sexakten brutal rar....
Anonym bruker
"Oppmerksom Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
godt men rart alt for spaceamindfuck liksom. M er mye bedere vis du får opp staken
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg ble det veldig intens og fandenivoldsk, ansiktstrekk og andre ting ble forsterka.
Var en spesiell opplevelse, skjønner de som synes det er freaky men jeg syntes det var en heftig erfaring. Var med kjæresten tho
For min del er det veldig enten eller.
Enten føles det kunstig/unaturlig og rart.
Eller så er det himmelsk, sanseintrykkene forsterkes, og man føler man knytter seg på et åndelig kjærlighets plan med partner.

Det kan være lurt ikke ta en alt for stor dose om man skal ha sex også, for meg på en større dose er det værtfall bare å glemme konseptet sex i det heletatt.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, med passe dose så opplevde jeg stjerneskudd og kometer når det kom. Fabelaktig rett og slett. Ikke så stor dose at det var noe merkbart uten å lukke øya.
R.i.p 23.04.2021
Føltes ut som når man kom at man eksploderte og skøyt ut hele kosmos.trur jeg aldri har lagd så rare lyder før og dama ble seriøst skremt av lydene.
Sist endret av Tarm; 19. september 2020 kl. 20:38.
Minidose. 5-10 flein er hemmeligheten. Da funker sopp som en afrodisiak. Økt sensibilitet og connection og svært god sex. Sex og full trip er vel heller for de spesielt interesserte, personlig ingen dragning på trippedoser.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føles som en blasfemisk handling, som å ha sex fremfor faren sin. Kanskje det reflekterer mitt anstrengte forhold til sex.
Uheldigvis litt større pussy tørke enn sopp mangel i disse K tider, men det hadde vært no
Har ikke prøvd det selv men tanken slo meg etter en kopp te på mårrakvisten og jeg lurte på hvordan det ville føles med alle sanser forsterket. Men kan se at det vil være lite hensiktsmessig med for stor dose innabords..
Hadde med dama på 19 årsdagen

3g cubensis og to knips litt senere. Når vi hadde oss så var det litt spesielt, jeg var helt på tur. Men plutselig så var det helt sykt, beste sexen jeg har hatt etter den kvelden. Anbefales as
Har en del erfaring her, og sex er etterhvert ikke noe jeg gjør etter å ha spist sopp. Hodet går i hundre og er lett å distrahere til vanlig, men på sopp er det ganger 100, må nesten beklage meg til partner og understreke at det ikke er dem.