Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1096
Anonym bruker
"Vant Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo freaks

Jeg tok 25 stk imovane på to døgn. Har noen peil på når jeg kan være sikker på å pisse rent etter det?
Anonym bruker
"Vant Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!

Personlig syns jeg det er godt å fokusere på litt andre ting enn korona. Fokuset på korona er jo 98% av døgnet, det er godt å ha 2% fokus på andre ting.

Noe jeg ikke forstår med piller og halveringstid er at det ser ut som at uansett mengde man tar så tar det omtrent like lang tid før det er ute av kroppen.
Har noen en forståelig forklaring på det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe jeg ikke forstår med piller og halveringstid er at det ser ut som at uansett mengde man tar så tar det omtrent like lang tid før det er ute av kroppen.
Har noen en forståelig forklaring på det?
Vis hele sitatet...
Kanskje denne artikkelen er oppklarende:

https://tidsskriftet.no/2005/05/lege...etikk-likevekt
Imovane: halveringstid: 4-6 timer. La oss si 6 timer.
Din dose: 25 x 7.5. La oss si nesten 200 MG.

1 halveringstid/6 timer: 100
2: 12 timer: 50
3: 18 timer: 25
4: 24 timer: 12.5
5. 30 timer: 6.25
6. 36 timer: 3.1
7. 42 timer: 1.5
8. 48 timer: 0.7
9. 54 timer: 0.4
10. 60 timer: 0.2

Kanskje 60-72 timer eller mer så vil dosen være så lav at den ikke blir oppdager på tester. Men det er bare på bakgrunn av gjennomsnitt, tar ikke i betraktning andre faktorer. Vet heller ikke treshhold på testene. Kan være <1 eller kan være <0.5.
Tar ikke mer en fire fem dager max. Men picard over meg har jo svaret rett fra læreboka egentlig.....


Peace and love, stay safe.

saviour
Anonym bruker
"Vant Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar folkens