Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 893
Jeg må per dags dato ta 30g av gangen for å få ønsket effekt og dette er ikke noe dårlig kratom for jeg fikk kjempebra effekt av 7-8g tidligere. Jeg har også 1-2 dager pause i uka. Hva kan jeg gjøre for å få normal effekt igjen? Jeg rulerer også på strains, men er mulig jeg trenger enda flere å rulere med?

Var en som anbefalte og ta en teskje malt ingefær sammen med kratomen..det hjalp lite..
Noen tips?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta...en....pause.

Jeg var på 100 gram dagen (kødder ikke). 100 gram per fuckings dag. Og det var heller ikke noe dårlig kratom grodd på Svalbard, alle andre ble skikkelig god-feeling av den på 3-4g (samme dosen som jeg lå på i flere mnd), og brukte alltid samme leverandør. Men jeg overdrev bruken noe sinnssykt. Reduserte 4-8 ganger per dag osv... Og vipps så var det 100g per dag, 25g per dose. Er latterlig mye plantepulver å svelge.

Fikk en del abstinenser faktisk, men ikke noe SUPER ille, men ille nok til at man satt på jobben i jakke.


2 ukers pause vil jeg tro skal hjelpe. Jeg tok 1 års pause før jeg handla meg en 100 grams pakke bare fordi why not. Var utrolig(!) godt å kjenne seg i skikkelig fin form av kun 3g! Gikk fort tomt da, så skal vente minst 1 mnd før neste bestilling.
Ingen erfaring. Har bestilt en god mengde, men får se om det passerer tolletat og coronavirus. Typen rød thai. Vanlig at Kratom blir stoppet i posten? For å svare på spørsmålet kan det hende at du burde erstatte noen kratomkvelder med weed eller ingenting.
Sist endret av algernon; 22. mars 2020 kl. 06:17.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av algernon Vis innlegg
Ingen erfaring. Har bestilt en god mengde, men får se om det passerer tolletat og coronavirus. Typen rød thai. Vanlig at Kratom blir stoppet i posten? For å svare på spørsmålet kan det hende at du burde erstatte noen kratomkvelder med weed eller ingenting.
Vis hele sitatet...
Ikke for å skremme deg, men er 99% sikker på at det blir stoppa og purken vil enten:

1) Komme på besøk
2) Ringe deg
3) Sende deg brev om forelegg

Har du noe hjemme nå, av godsaker som onkel ikke liker så burde det gjemmes. Snakker av erfaring, fikk stoppa 3 bestillinger på rad, var ikke før bestilling nr 3 ble stoppa at de ringte meg å var så høflige å invitere meg på kaffe på stasjonen.

Nekta nekta og nekta nekta nekta nekta ---> Saken ble henlagt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke for å skremme deg, men er 99% sikker på at det blir stoppa og purken vil enten:

1) Komme på besøk
2) Ringe deg
3) Sende deg brev om forelegg

Har du noe hjemme nå, av godsaker som onkel ikke liker så burde det gjemmes. Snakker av erfaring, fikk stoppa 3 bestillinger på rad, var ikke før bestilling nr 3 ble stoppa at de ringte meg å var så høflige å invitere meg på kaffe på stasjonen.

Nekta nekta og nekta nekta nekta nekta ---> Saken ble henlagt
Vis hele sitatet...
Ja var ganske mye her. Har fått alt sendt videre til et lager så det er good. Takk for heads up, har plettfri vandel enda Fortsatt ingen pakke med kratom da Har ingen inntekt annet enn svart handel så må ligge lavt og trykt mens viruset herjer.
Trådstarter
71 9
Kratom gir meg en sårt trengt mening med hverdagen. Vanskelig å skulle gi seg med det ..
Selv har jeg hatt for vane og ta kratom i pulver uten vekt. Jeg brukte da en teskje med liten topp jeg fikk beskjed om innneholdt ca 4-5 gramm. Jeg kunne glatt tatt mer om man bare ble i stigende form, men hver gang jeg forsøkte det ble jeg skikkelig kvalm...Ikke for å blande meg inn i tematikken, men blir du og tollerang for kvalmen?30 gram høres for meg ekstremt mye ut.

Ellers vet du vel sikkert fra før det rådet med og ta kratom på tom mage, og helst vente 6 timer mellom hver redosering.
Trådstarter
71 9
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Selv har jeg hatt for vane og ta kratom i pulver uten vekt. Jeg brukte da en teskje med liten topp jeg fikk beskjed om innneholdt ca 4-5 gramm. Jeg kunne glatt tatt mer om man bare ble i stigende form, men hver gang jeg forsøkte det ble jeg skikkelig kvalm...Ikke for å blande meg inn i tematikken, men blir du og tollerang for kvalmen?30 gram høres for meg ekstremt mye ut.

Ellers vet du vel sikkert fra før det rådet med og ta kratom på tom mage, og helst vente 6 timer mellom hver redosering.
Vis hele sitatet...
Jeg tar det på tom mage ja, men jeg har en tendens til å redosere som ett helvete når jeg alltid føler jeg tar for lite etter 30-45min.. burde kanskje roe ned litt på akkurat den haha
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chaplin123 Vis innlegg
Kratom gir meg en sårt trengt mening med hverdagen. Vanskelig å skulle gi seg med det ..
Vis hele sitatet...
Sånn var det for meg og. Var som en personlighets booster ang sosialisering osv for min del. Følte meg bra hele tia.

Men om du fortsetter sånn her, så ender du opp på 100g til slutt (tror jeg) uansett.

Skal love deg at det ikke er morsomt å ta 100g per dag. Det rant så og si pulver ut når jeg måtte drite... Var null rus, var bare at jeg slapp det med å fryse osv.

Btw: Fryse det skal vist gi en boost. Altså du blander ønsket mengde med litt vann så det blir en liten sølepytt i glasset, så lar du det fryse, å morgene tar du det på tom mage (tines seff først raskt i mikronen).

Det funket for meg, booster rusen for min del.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første linken på Google når jeg søkte: https://epickratom.com/freezing-kratom/
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ja, sitron. Virker som det gav en liten boost det også. Mye mulig det var placebo, men skader ikke prøve. Kjøp den sitronjuicen fra butikken, den som er gul og ser ut som en sitron, koster maks 15 kroner om jeg husker rett. Hadde det også oppi glasset jeg la i frysere hver natt
Trådstarter
71 9
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ja, sitron. Virker som det gav en liten boost det også. Mye mulig det var placebo, men skader ikke prøve. Kjøp den sitronjuicen fra butikken, den som er gul og ser ut som en sitron, koster maks 15 kroner om jeg husker rett. Hadde det også oppi glasset jeg la i frysere hver natt
Vis hele sitatet...
Fikk du ikke ned toleransen av å ta noen dager pause eller rulere med flere strains?

Det irriterer meg egt noe helt jævlig at det skulle bli sånn. Nå har jeg hatt noe som har gitt meg en så chill følelse i kroppen på de lange kveldene og så (som ALT annet) slutter det å virke og jeg vil ikke ha harde rusmidler... Dette var en liksom perfekt
Sist endret av Chaplin123; 22. mars 2020 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chaplin123 Vis innlegg
Fikk du ikke ned toleransen av å ta noen dager pause eller rulere med flere strains?

Det irriterer meg egt noe helt jævlig at det skulle bli sånn. Nå har jeg hatt noe som har gitt meg en så chill følelse i kroppen på de lange kveldene og så (som ALT annet) slutter det å virke og jeg vil ikke ha harde rusmidler... Dette var en liksom perfekt
Vis hele sitatet...
Nei, jeg måtte bare slutte. Jeg hadde over 6 strains jeg rullerte på. 2 røde, 2 hvite og 2 grønne... Det gikk bare ikke mer, magen min var så oppblåst hele tiden og diare som en foss daglig nesten, vil tro det var pga så mye kratom som ble inntatt. Nå skal det sies at jeg aldri tok noen pause, når siste pose var tømt så var jeg bestemt på at jeg skulle slutte, ville ikke slutte fast, men ser nå etter forrige 100g pose kjøp at jeg ikke har selvkontroll...
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk selv beslaglagt en pakke med kratom for ikke lenge siden, så krysser fingrene for at det samme ikke skjer med deg.
Har ikke hørt noe enda, men er over 1 måned siden den skulle ankommet.

Jeg tok på mitt meste 12g kun på kvelden og hadde god effekt, men det er jo ekstremt viktig å ikke ha inntatt noe mat på minimum 2-3 timer. Helst vær helt tom i magen, det er ekstremt stor forskjell på hvor hardt kratom kicker.
Trådstarter
71 9
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk selv beslaglagt en pakke med kratom for ikke lenge siden, så krysser fingrene for at det samme ikke skjer med deg.
Har ikke hørt noe enda, men er over 1 måned siden den skulle ankommet.

Jeg tok på mitt meste 12g kun på kvelden og hadde god effekt, men det er jo ekstremt viktig å ikke ha inntatt noe mat på minimum 2-3 timer. Helst vær helt tom i magen, det er ekstremt stor forskjell på hvor hardt kratom kicker.
Vis hele sitatet...
Men hvis du hadde klart å få inn 2 dager pause på rad her og der så burde det jo rent logisk ha hjulpet noe.