Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1332
Jeg og en kamerat prøvde noe usannsynlig rått her om dagen. Vi hadde bensin oppi tanken til et vanngevær, tente lighter foran løpet, og begynte å sprute. Diger flamme! Problemet var da at vi stinket bensin etterpå, så jeg kan tenke megh at rødsprit er bedre.

Brukte vanngevær av den typen der du trekker en del av løpet mot deg, så innholdet spruter ut. Vet ikke hvordan det er med eksplosjonsfaren. Vi brukte iallfall et gevær med tanken atskilt fra resten, noe som etter mine resonementer skulle gjøre det vanskeligere å eksplodere...

- Eudoxos -
Definer vanngevær! De er jo av plastikk, og plastikk og flammer går ikke bra sammen!
Trådstarter
25 0
Joda, plastikk og flammer går fint sammen. Plastikk brenner ikke så veldig lett, iallfall ikke sånn som er på mine pistoler/gevær. Dessuten brenner bensin, og ikke minst rødsprit på så lav varme at plastikken ikke spesielt lett tar fyr. Rødsprit kan jo til og med brennes i hånda uten at det er farlig.

Selvfølgeliger det en fordel å ha snø, eller vann i nærheten, siden det tar fyr på enden av løpet. Dersom det er sølt på hele vanngevæeret, tar hele driten fyr, og det er nok ikke så gøy.

Men hva med sånn bitteliten vannpistol? På størrelse med noen fingre eller noe? Hadde vært tøft å prøve...

- Eudoxos -
Det går vel like fett det da sikkert, bare at du får MYE mindre bensin inn i pistolen, og det er MYE lettere å søle uttafor pistolen, men du kan jo prøve.