Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 985
Begynte å tenke på å reise til utlandet.. ikke nå for øyeblikket, men en gang i nærmeste framtid..

3 steder jeg vil reise.. og det er
1. Japan.. (tokyo)
2. New York..
3. California.. besøke six plags theme park.. og ta GOLIATH! eller var det kanskje gholiat .. umpfhhhh..


Jaja.. anyhow...
noen som vet sider der man kan finne turistinformasjon? Informasjoner om hoteller, hytter.. osv.. Fly reiser..
Ikke nødvendigvis til kun de oppramesede stedene..!
http://www.lonelyplanet.com/ kan jo være et sted å starte. Nå vet jeg ikke helt åssen budsjett du har å rutte med, med dette er i allefall billigvarianten .. ellers er vel det beste bare å søke på reisemålene du kunne tenke deg i google//alltheweb.
Snakk med noen på ditt lokale reisebyrå..

Søkte litt og fant noe her:


vg

aftenposten

dagbladet


www.ticket.no

eller så har kanskje Ving, Star Tour, Prisma, Saga, Kilroy, detur, Apollo, Zolong ... noe av interesse på sine web sider..

god tuuur
sjekk Restplass de pleier og ha billige turer(veit ikke om de har helt til USA osv, men du kan jo sjekke.)
Raymond: Goliath ved Six Flags Magic Mountain i California så vill ut, men "The Hulk", som også var i samma programmet ved Isle of Adventures (Universal Studios' park #2) i Florida er en av de beste berg-og-dalbanene jeg har tatt (tok den vel 3 ganger
Six Flags Great America utenfor Chicago er også utrolig bra hvis du er på utkikk etter Roller Coaster Parks. Sjekk ut www.sixflags.org for flere parker (ca 40 tilsammen, også noen i europa)
hehe.. så du så det programmet selv?
Fikk veldig lyst til å dra dit da!
joda, satt og mimret til da jeg var der. var ikke innom den six flags'n da jeg var i california, men var i 6-7 parker i orlando, florida området. mye bra - veldig mye bra.