På tide å oppsummere underholdningsåret 2003. Dette er en uunngåelig tråd, så det er like greit å få alt unna på en gang istedetfor å lage tråder for alle de respektive subfora. De som ikke liker denne type tråder kan elegant hoppe over denne. Skriv gjerne en linje eller to om din favoritt slik at crew ikke finner tråden så forkastelig at de sletter den.
Let the listing commence!
Musikkalbum:
Best: DJ Format - Music for the mature b-boy.
Albumdebuterende engelsk Hiphop DJ med gromme beats og gjesterappere med skillz.
Bra:
Andre3000 - The love below,
DJ Yoda - How to cut and paste: 80's edition,
Prefuse73 - One word extinguisher,
Lyrics Born - Later that day,
Lifesavas - Spirit in stone,
Blueprint - The Weightroom,
Hieroglyphics - Full Circle,
DJ Shadow - Private Repress og Diminishing returns,
Kill Bill OST,
Cunninlynguists - Southernunderground,
Kid koala - Some of my best friends are DJs,
RJD2 - div. mixtapes,
Madlib - div. prosjekter, men spes Shades of Blue,
Soul Position - Unlimited EP og 8 mill. stories,
Four Tet - Rounds,
Bonobo - Dial M for monkey
Kinofilm:
Best: Kill Bill Vol.1.
Nytt stilistisk actionmesterverk fra nerdenes nerd. Dyp og meningsfull historie? Nei! Men noen ganger er det deilig å bare kunne lene seg tilbake og nyte en underholdende festforestilling av en voldsorgie.
Bra: Glemmer sikkert mange nå, men her er noen fra toppen av hodet:
Zatoichi,
Bowling for Columbine,
LOTR:ROTK,
Pianisten,
Buddy,
Swimming Pool,
Good bye Lenin!,
Elephant,
Thirteen,
Finding Nemo,
Dirty Pretty Things,
Matchstick Men,
Ondskapen,
Master and Commander,
Mystic River
...
TV-serier:
Best: Band of Brothers. (Krigens brorskap)
Påkostet og storslagent drama med setting i 2. Verdenskrig.
Bra:
Carnivale,
The Office (Kontoret),
Uti vår hage.
Spill:
Best: Need For Speed Underground.
Bra: Prince of Persia The Sands of Time.
Tegneseriehefter:
Best: Rocky.
Bra: Bizarro, Pondus.
Let the listing commence!
Musikkalbum:
Best: DJ Format - Music for the mature b-boy.
Albumdebuterende engelsk Hiphop DJ med gromme beats og gjesterappere med skillz.
Bra:
Andre3000 - The love below,
DJ Yoda - How to cut and paste: 80's edition,
Prefuse73 - One word extinguisher,
Lyrics Born - Later that day,
Lifesavas - Spirit in stone,
Blueprint - The Weightroom,
Hieroglyphics - Full Circle,
DJ Shadow - Private Repress og Diminishing returns,
Kill Bill OST,
Cunninlynguists - Southernunderground,
Kid koala - Some of my best friends are DJs,
RJD2 - div. mixtapes,
Madlib - div. prosjekter, men spes Shades of Blue,
Soul Position - Unlimited EP og 8 mill. stories,
Four Tet - Rounds,
Bonobo - Dial M for monkey
Kinofilm:
Best: Kill Bill Vol.1.
Nytt stilistisk actionmesterverk fra nerdenes nerd. Dyp og meningsfull historie? Nei! Men noen ganger er det deilig å bare kunne lene seg tilbake og nyte en underholdende festforestilling av en voldsorgie.
Bra: Glemmer sikkert mange nå, men her er noen fra toppen av hodet:
Zatoichi,
Bowling for Columbine,
LOTR:ROTK,
Pianisten,
Buddy,
Swimming Pool,
Good bye Lenin!,
Elephant,
Thirteen,
Finding Nemo,
Dirty Pretty Things,
Matchstick Men,
Ondskapen,
Master and Commander,
Mystic River
...
TV-serier:
Best: Band of Brothers. (Krigens brorskap)
Påkostet og storslagent drama med setting i 2. Verdenskrig.
Bra:
Carnivale,
The Office (Kontoret),
Uti vår hage.
Spill:
Best: Need For Speed Underground.
Bra: Prince of Persia The Sands of Time.
Tegneseriehefter:
Best: Rocky.
Bra: Bizarro, Pondus.