Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2033 839726
Sitat av Elefanten Vis innlegg
De rosa inneholder muligens litt 2cb, eller så er det piperaziner. Ikke så mye trøkk i de og ikke så god form. Vet egentlig ikke om jeg hadde giddet å trøkke de i trynet igjen om det så var det eneste å få fatt i.

EDIT: Nevermind dette, fikk med meg at det var DG nå.
Jeg ser ikke skikkelig logoen på de blå, men om de dukket opp ca samtidig med de rosa og har noe mercedes-greier er de langt bedre enn de rosa. Ikke den sære formen. Tror dog ikke de inneholder så altfor mye MDMA.

Alt jeg har skrevet her er forøvrig basert på noen få personers erfaringer og på ingen måte harde fakta. Just my .02
Vis hele sitatet...
Kk, tror jeg kjøper meg en test uansett. Syns jeg får så mye motstridene beskjeder rundt disse så jeg tester dem... men er broke så må vente med å kjøpe den, men skal uansett ikke knipse før til høsten så null stress. Takker for tilbakemedlinger though
Tok en i går i etter intakk av alkohol. Vil si jeg merket at humøret steg og at ting var litt mer morsomt, også ble jeg litt ubalansert og lys hang etter. Kroppstemperaturen og perspirasjon økte også drastisk. Utover dette var det litt vanskelig å sove, og fikk vondt i hodet. Jeg klarer ikke helt å si noe sikkert om hva de kan inneholde, men jeg har på følelsen av at det er Piperaziner. Uansett ble nok effekten dempet noe av alkoholen.
http://bildr.no/thumb/671050.jpeg

Fikk nettop min EZ Marquise-test i posten. Sjekket nettopp pillene ved å helle en-to dråper av testen over avskrapninger av pillene for å se hvilke fargeendringer jeg kunne observere.

Bildet viser:
Avskrapning øverst venstre: Test av den Rosa/orange Rolex/krone-pilla gir kun brun/orange resultat, som betyr i følge testen at den inneholder mest amfetaminer.

Avskrapning øverst til høyre: Test av den Grå/lyse DG-pilla, gir kun lys brun til ingen reaksjon, noe som tyder på at den inneholder amfetamin/andre ting jeg ikke vil ha i meg.

Avskrapning nederst: Testet litt 2cb og det ble gul/grønt og boblet og ga fra seg gass med en gang det kom i kontakt med testdråpene.
Sist endret av Mullah; 18. juni 2010 kl. 21:25. Grunn: Laget thumb av bildet
hvilken a pillene er nederste forklaring på da?
Sitat av DMTlover Vis innlegg
hvilken a pillene er nederste forklaring på da?
Vis hele sitatet...
plain 2c-b brukt som en mottest bare for å kunne se at testen funker
Props til deg Kraft! Endelig er det fler som skjønner at den eneste måten å være sikker på, det er å teste pillene sjøl.
Tro meg, med tanke på alle de dårlige pillene den testen der kommer til å spare hodet/magen din for, så er den verdt alle penga den kosta og litt til
Stay Safe!
Har fått tag på 2 White Cherries, er usikker på hva di heter på norsk. men på engelsk heter dem White cherries.
Tenkte og sniffe 1 tablett, og Bombe 1, ta først halve pillen og sniffer det, og så den andre halve når effekten kommer,
Kan eg ta 2 tabletter og så sitte foran pcen uten problem?

Har erfaringer med speed og Psykadelisk.

http://www.ecstasydata.org/results.p...all&s=cherries
Sist endret av sindeer151; 24. juni 2010 kl. 13:14.
Blir gal av de rosa firkløverne.....

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=22191

Ingen som skjønner hva som er i dem, men jeg tror ikke det er Piperaziner.

Har spist dem to ganger.

Den første gangen spiste jeg vel en 3-4 stykker i løpet av en natt, da fikk jeg milde visuals og ellers bra form, ble ikke overopphetet eller dårlig. Men den testen tar jeg med en klype salt. Siden jeg hadde vert våken i 4-5 dager å spist 250mg MDMA tidligere den kvelden + drakk GHB hele tiden. Dere skjønner at det er vanskelig å si hva som er hva i den situasjonen.

Prøvde de på bar bakke her på tirsdag. Hadde sovet godt og spist godt, drukket noen øl og en whisky. Da spiste jeg en, tok litt over en times tid og var litt "etset" i svelg og mage. Men den funket digg, alt ble litt gulere i lyset, hint av patterns og auraer. Og jeg kviknet til og danset som bare fy. Drit fet kveld. Funket i ca. 5 timer.

Ser at den ikke slår ut på noen av testene, men er det ikke sånn at de ikke slår ut på enkelte av 2c-stoffene eller tryptaminer?

For er ganske erfaren med 2c-stoffene, og de føltes om en minimal mengde med en av de. Akkurat så mye at du begynner og trippe men, alikevel ser litt mer farger og kvikner til.

Anbefaler og ikke spise på tom mage i allefall.

Jeg har fått så super oppheng for å finne innholdet, rett før jeg klikker. Vurderer og bruke penger på og sende et par til http://www.ecstasydata.org/ + vente de sikkert 5 ukene det tar før resultatene kommer.

Uansett håper å slippe mas for usunheten av den første storyen, det er en lang historie som uansett er off-topic. Takk for meg!
Sitat av KarlMySuitcase Vis innlegg
Blir gal av de rosa firkløverne.....

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=22191

Ingen som skjønner hva som er i dem, men jeg tror ikke det er Piperaziner.

Har spist dem to ganger.

Den første gangen spiste jeg vel en 3-4 stykker i løpet av en natt, da fikk jeg milde visuals og ellers bra form, ble ikke overopphetet eller dårlig. Men den testen tar jeg med en klype salt. Siden jeg hadde vert våken i 4-5 dager å spist 250mg MDMA tidligere den kvelden + drakk GHB hele tiden. Dere skjønner at det er vanskelig å si hva som er hva i den situasjonen.

Prøvde de på bar bakke her på tirsdag. Hadde sovet godt og spist godt, drukket noen øl og en whisky. Da spiste jeg en, tok litt over en times tid og var litt "etset" i svelg og mage. Men den funket digg, alt ble litt gulere i lyset, hint av patterns og auraer. Og jeg kviknet til og danset som bare fy. Drit fet kveld. Funket i ca. 5 timer.

Ser at den ikke slår ut på noen av testene, men er det ikke sånn at de ikke slår ut på enkelte av 2c-stoffene eller tryptaminer?

For er ganske erfaren med 2c-stoffene, og de føltes om en minimal mengde med en av de. Akkurat så mye at du begynner og trippe men, alikevel ser litt mer farger og kvikner til.

Anbefaler og ikke spise på tom mage i allefall.

Jeg har fått så super oppheng for å finne innholdet, rett før jeg klikker. Vurderer og bruke penger på og sende et par til http://www.ecstasydata.org/ + vente de sikkert 5 ukene det tar før resultatene kommer.

Uansett håper å slippe mas for usunheten av den første storyen, det er en lang historie som uansett er off-topic. Takk for meg!
Vis hele sitatet...

Hah, er disse ENDA på markedet, har ikke sett dem siden... 2008 ellerno..
Sikkert fler runder akkurat som med de Gul/brune hjertene som kom 3 ganger med lange mellomrom.
Fins det ecstasy som ser helt enkle ut uten noen figurer eller mønstre på? Noen som vet hva det kan være som blir solgt i nord-norge som ecstasy som ligner litt på disse, bare uten skrift på. http://www.justice.gov/dea/photos/am...mazanor1mg.jpg
Hvitaktig med en sånn stripe på ene siden. Er det et eller annet legemiddel eller bare dårlig knips? Fikk virkning men måtte spise veldig mange.
kunne vel ligne på sobril muligens?
Sitat av ztaale Vis innlegg
kunne vel ligne på sobril muligens?
Vis hele sitatet...
Kommer sobril i forskjellige størrelser da?
Har sett sobril før og de pillene er ganske småe, en del mindre enn de såkalte ecstasy-tablettene. men ja det ligner litt på sobril.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg var ganske nylig borti noen rosa <LOVE> i Norge. Disse var gode, mistenker at de inneholder MDMA + bittelitt amfetamin. Tok først 2 stk, ventet en time, og tok 1 stk til. Rusen varte i fire timer. Fikk ikke sove før utpå morgenkvisten, siden det antakelig var litt amfetamin i dem. Alt i alt en grei pille. Han jeg fikk dem fra påsto at tablettene var fra 2001. Ingen grunn til å tvile på det, knips tåler å ligge en stund, men jeg synes det høres rart ut.

Noen som har vært borti røde/rosa <LOVE> ?
Dårligere knips må du lete grundig etter for å finne, doktor Storm. Men mistenker at det var flere batches med disse.
Var det en delestrek på midten og 4kantet form på dem?
Ser nå du skrev <LOVE> så antar det er de samme
Sist endret av Aaatcho; 12. juli 2010 kl. 13:01.
Disse var avlange, og hadde ikke delestrek. Har brukt endel knips, og disse var absolutt godkjent.
Sitat av rom 101 Vis innlegg
Fins det ecstasy som ser helt enkle ut uten noen figurer eller mønstre på? Noen som vet hva det kan være som blir solgt i nord-norge som ecstasy som ligner litt på disse, bare uten skrift på. http://www.justice.gov/dea/photos/am...mazanor1mg.jpg
Hvitaktig med en sånn stripe på ene siden. Er det et eller annet legemiddel eller bare dårlig knips? Fikk virkning men måtte spise veldig mange.
Vis hele sitatet...
Min første E var helt hvit og blank. Delestrek bakpå, flatere og bredere en vanelig E. Kallte de nonames..... Funka som bare faen, men det er en del år siden
Blå puma er å få tak på i Trondheim igjenn endelig noe spiselig med god mengde mdma Prøvde sist helg, holder med en om gangen, om man skal skikkelig ut på bærtur så kan vidrekommende prøve seg på dobbel sterke pastiller
Noen som vet om krystaller forstatt er i Oslo? Min faste har gått under jorda..
Fortsatt krystaller i byen ja, men er ikke så mange som har lengre min spådom er at det dukker opp mer om noen uker igjen
Er det noen av dere som har kjørt EZ-test på grønne dollar? Pillen ser enkelt og greit sånn ut: ($) og er grønn med hint av gul her og der, dårlig presset og smaker kjemisk og jævlig. De gav en kraftigere nedtur enn effekten selv, for å si det sånn, så jeg ble litt nysjerrig på å finne ut hva som er i dem.
har testa grønne dollar og grønne euro, begge 2 blir blå/svart. Har dog hørt rykter fra en som solgte di at det var heroin i de!
hvorfor skulle det være heroin i x ? blir jo liksom litt omvendt effekt en hva som er ment ...

er sikkert noe piperaziner e.l i de grønne dollarene.


lurer om noen vet hva som var innhold i hvite kirsebær som var i rogaland for 2 mnd siden ??
er mdma i grønne dollar. Har testa di med ez test kit og droppa 1! grei mdma feeling.
ToreTust: Speist. Feelingen jeg fikk vil jeg beskrive mer som en lav dose MDMA, og litt for mye meth i forhold. Fikk et typisk meth-kresj samt. andre veldig karakteristiske forskjeller fra vanlig speed (varighet, tweaking, kjappere over i psykotisk-lignende tilstand), mens MDMA-feelingen ikke var så alt for sterk, dog tilstedeværende. Smalt godt i kjevemusklene på vei ned allikevel...

Burde ikke ez-testen vise dette også, eller har jeg misforstått hvordan de funker? Jeg er 100% sikker på at jeg har en langvarig stimulant hengende igjen ennå, nesten to dager senere, og da helst meth ettersom det har alle de samme symptomene som tidligere erfaringer med det.

Prima E til dansing ihvertfall

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).
Vis hele sitatet...
Stemmer dette utifra testingen din?
ja, testen ble blå/svart ganske kjappt. Eg fekk vertfall ingen dårlig nedtur på 1 vertfall! Har ikkje vert bort i meth, men prøvd ein god del amf og kjenner til den nedturen. Godt mulig det er andre stoffer i de, men vil no anbefale di videre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som vet hva innholdet i gule smiley som er i rogalandsområdet inneholder ?
Noen som har været borti lyserosa/hvite Motorola med delestrek? Bra press
Sitat av Sub_sic Vis innlegg
Noen som har været borti lyserosa/hvite Motorola med delestrek? Bra press
Vis hele sitatet...
hvite motorolo skal vist nokk værre en fod del mdma i å er krute god kvalitet på
Smaker sterkt kjemisk, så håpet er der.
Vil bare advare dere om hvite Motorola med delestrek i østlandsområdet. mcPP og atter mcPP..
Noen som vet hva som er i blå hokjønn knipsa? ;P skal visst være bra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet med sikkerhet hva som er i de grønne euroene?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av sanigurosu Vis innlegg
Noen som vet hva som er i blå hokjønn knipsa? ;P skal visst være bra
Vis hele sitatet...
for all del ikje kjøp.. det er ikke noe extacy vertfall
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som har noe peiling på blå smurf?
Eventuelt hva som er i de?

Håper på raskt svar hvis noen veit, fant de ikke på pillreports.
Har ikke sett smurfer på en stund, men smurfestemplet har generelt hatt et rykte på seg for å være kjipe..
Hvis du søker på "smurfs" på pillreports så ser du kjapt at det ikke er så mange rapporter på piller med smurfelogo som ikke er piperazin-advarsler..
Blå smurfer blei sist rapportert i Scotland i februar, link til rapport; http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=20847
Sist endret av El MunchoGrande; 9. oktober 2010 kl. 18:52.
Er endel kapsler i omløp i Oslo om dagen som markedsføres som MDA..
Har også hørt at det blir solgt som Mdma..
Etter en kjapp Ez-test så blei det konstatert at disse ikke inneholder mer enn et lite spor av Mdma eller mda..
Men en hel del metamfetamin og et stoff som ikke testen ville løse opp, mest sannsynlig et eller annet ekkelt research chemical..
Har sett og hørt om flere som spiser disse greiene, og du blir grisetura av det, det er det ingen tvil om, men det er i hvertfall IKKE noe Mda eller Mdma det er snakk om..

Be warned, be carefull!
Sist endret av El MunchoGrande; 14. oktober 2010 kl. 00:55.
Noen som har peil på Blå knips med ♀ på¨? bra eller dårlig ?
El MunchGrande: Vær så snill og ta en titt på "MA?" tråden min i rusmidler seksjonen. Kunne trengt din vurdering.

On topic: Er det de samme kapslene som jeg og kompis har fått, så stiller jeg meg svært kritisk til kontaktene hans. Selvom de som regel aldri skuffer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SasOri Vis innlegg
Noen som har peil på Blå knips med ♀ på¨? bra eller dårlig ?
Vis hele sitatet...
Ta en titt; http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2013

Er dem like, er det dårlig..
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Er endel kapsler i omløp i Oslo om dagen som markedsføres som MDA..
Har også hørt at det blir solgt som Mdma..
Etter en kjapp Ez-test så blei det konstatert at disse ikke inneholder mer enn et lite spor av Mdma eller mda..
Men en hel del metamfetamin og et stoff som ikke testen ville løse opp, mest sannsynlig et eller annet ekkelt research chemical..
Har sett og hørt om flere som spiser disse greiene, og du blir grisetura av det, det er det ingen tvil om, men det er i hvertfall IKKE noe Mda eller Mdma det er snakk om..

Be warned, be carefull!
Vis hele sitatet...
Hvordan ser de ut? Rød, små?
noen som har prøvd le cock i oslo området? Hane logo, hvite
Sitat av Minimal Vis innlegg
Hvordan ser de ut? Rød, små?
Vis hele sitatet...
Røde ja, men pulveret inni er hvitt/svakt gult..
Men det er heller ingen garanti, da fargede kapsler kan bestilles like lett over nettet som gjennomsiktige..
Den Mdma'n som er ute nå somf aktisk er ekte, kommer i krystallform.
Det trenger nødvendigvis ikke være store krystaller, men det skal være store nok biter til at det knaser godt under kredittkortet når det knuses..
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Røde ja, men pulveret inni er hvitt/svakt gult..
Men det er heller ingen garanti, da fargede kapsler kan bestilles like lett over nettet som gjennomsiktige..
Den Mdma'n som er ute nå somf aktisk er ekte, kommer i krystallform.
Det trenger nødvendigvis ikke være store krystaller, men det skal være store nok biter til at det knaser godt under kredittkortet når det knuses..
Vis hele sitatet...
Har god erfaring med krystallene som er i omløp om dagen, smakfulle saker

Jeg liker dog å veie opp i kapsler i stedet for å ta det nasalt.

Det er to typer MDMA krystaller i omløp nå, en type som er ganske klar og en som er litt mørkere. Sistnevnte skal visst være enda mer potent enn den som er nesten helt klar. Jeg har ikke prøvd den "mørke" typen, så kan ikke si noe sikkert, men stusset på at mørkere type skal være mer potent enn en "renere" type.

Har du noe erfaring med denne nyere, "mørke" typen?
Sist endret av Minimal; 7. november 2010 kl. 03:39.
Hadde noe for en stund siden som var veldig klart. Forholdsvis små krystaller med jevn størrelse. Mye klarere enn det jeg har sett før, og det fungerte forsåvidt veldig bra, men litt vanskelig å sammenligne når det går på hukommelsen...

Hvor mørk er den mørke? Kan den beskrives som svakt gulbrun?
Sitat av Minimal Vis innlegg
Har god erfaring med krystallene som er i omløp om dagen, smakfulle saker

Jeg liker dog å veie opp i kapsler i stedet for å ta det nasalt.

Det er to typer MDMA krystaller i omløp nå, en type som er ganske klar og en som er litt mørkere. Sistnevnte skal visst være enda mer potent enn den som er nesten helt klar. Jeg har ikke prøvd den "mørke" typen, så kan ikke si noe sikkert, men stusset på at mørkere type skal være mer potent enn en "renere" type.

Har du noe erfaring med denne nyere, "mørke" typen?
Vis hele sitatet...
Har prøvd den MDMA'en du prater om for en mnd tilbake funka fjell den, kan ikke sammenligne med noe siden det var første gangen jeg tok MDMA, må også si at jeg tok 4 blåe mikke mus og to ac-dmt den dagen så jeg var i kjempeform
Tok MDMA i oslo forrige helg. Den var noe gulaktig, men ikke brun så vidt jeg husker.
Funka som bare det!
Sitat av phish Vis innlegg
Hadde noe for en stund siden som var veldig klart. Forholdsvis små krystaller med jevn størrelse. Mye klarere enn det jeg har sett før, og det fungerte forsåvidt veldig bra, men litt vanskelig å sammenligne når det går på hukommelsen...

Hvor mørk er den mørke? Kan den beskrives som svakt gulbrun?
Vis hele sitatet...
Den mørkere typen er offwhite/lysbrun. Ikke gulbrun. Tenkte å kjøre en ez test på den før jeg prøver, men smakte på et par korn og det er defenitivt mdma, smaker ekstremt kjemisk, faktisk enda mer bitter enn den lyse typen jeg er kjent med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rosa väderkvarnar finns lite överallt i Sverige nu, men kanske främst i Stockholm.
Någon som har sett eller hört något om dessa i Oslo?

http://yfrog.com/ghtumblrlcjkvjka7l1qdmx5mj
Virker som det har vært dårlig med knips i Oslo etter at det kom Mdma..
Men vi kan jo alltids håpe at det kommer noen Väderkvarnar/Vindmøller til hovedstaden nå som det er jul og alt