Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1315
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Hei!

Jeg er på et utkikk etter et nytt headsett. Jeg tenker å denne gangen kjøpe et hvor penger ikke spiller noe rolle da jeg har spart opp til dette og et fornuftig headsett er veldig viktig for meg, så jeg er da altså ute etter det ultimative headsette (for mitt bruk). Nå skal det så og si utelukkende brukes hjemme - veldig lite / ikke i det hele tatt når jeg er utendørs, på toget, skole osv. Med andre ord så spille størrelse og slik ingen rolle. Kritieriene mine er i grunnen bare at headsettet MÅ være fra Bose, være ultimat for hjemme bruk fra det Bose har å tilby og ha en god aktiv-støykansellering - Hva er det beste headsettet Bose har å tilby for folk som bare skal bruke det hjemme?

Takker på forhånd for all hjelp jeg kan få!
Sist endret av P-freak; 7. desember 2022 kl. 09:59. Grunn: Skrivefeil
Er det så mange å velge mellom da? Må være fra Bose, må ha støykansellering. Bare velge det dyreste herfra? https://www.bose.no/nb_no/products/h...eadphones.html
jeg er veldig godt fornøyd med Jabra Elite 85h
Vel, hvis du bare skal bruke det hjemme er ikke Bose det man skal gå for. Da er det bedre med åpne Hifi hodetelefoner med kabel koblet til dac/amp. Det er ikke alle som gidder å sette seg inn i dette og velger heller det enkleste som er trådløse med støykansellering, men dette er ikke det beste alternativet hvis man er ute etter lydkvalitet.
Ser etter det ultimate headsettet, må være fra Bose.
Vel, da får du jo ikke det ultimate headsettet, men uansett da kan like gjerne bare kjøpe det dyreste fra bose med støykanesllering. Ikke veldig mange valg du har akkurat
QC45 blir vel det hodesettet du bør gå for da.

Men jeg lurer også på hvorfor i alle dager det MÅ være Bose? Du begrenser utvalget veldig, hvis penger ikke begrenser ville jeg gått for Focal Bathys eller B&W Px8
Det ultimate headset får du ikke fra Bose bare så det er klinkende klart. Airpods Max eller Focal Bathys derimot.
Sist endret av algernon; 7. desember 2022 kl. 15:29.
Jeg leste en del tester og endte opp med å gå for Sony WH-1000XM4 og det var jo helt utrolig fin lyd i de samt at det var litt kjekke løsninger ellers med det også - så om jeg hadde vært deg så ville jeg gått for Sony WH-1000XM5. Du burde sjekke testene av dette headsettet før du bestemmer deg hvert fall.
Jeg er også enig med de over. Hvis du absolutt skal ha trådløse og støykansellerende er Airpods Max et godt valg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
"Pods" = slike dingser man putter inn i øret ? Slike må være upopulære sammenlignet med vanlig pute-headset ? Legestanden snakker også negativt om slike da de dytter på ørevoksen i øret, mm...
Sist endret av Hoppeliten; 10. mai 2023 kl. 12:12.
Bang olufsen H95
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
de dytter på ørevoksen i øret, mm...
Vis hele sitatet...
Var på bussen engang med en annen freak, han ville at jeg skulle høre på en sang eller noe. Så prøver han å gi meg den air podden sin, fyfaen så mye ørevoks det var på den greia haha.
Jeg sa det til han også, så presterer han å si. «det er maling»
Sist endret av HallaKompis; 10. mai 2023 kl. 14:03.