Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1571
Irriterende å måtte vente 10 dager hvis det er tilfelle her.

Så ja, venter på en "norgespakke" sendt med digital frimerke

Så imorres kom det opp
"Sendinger er sortert og videresendt"
"Sendinger er innlevert til terminal og videresendt"
2 min senere fikk jeg sms om at pakken er på vei til meg
Så håpet på at den skulle komme idag men nei. 13:30 kom den siste beskjeden fra sporing appen / posten

Spm mitt er: Uansett så leveres posten annenhverdag her til postkasser, så unntaket er ikke for norgespakker? Norgespakken er under 5 KG og sendern sa han sendte det i et bobleplast brev. Ikke noe unntak? Litt dumt spm men jaja...
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det fremstår litt uklart hvilken tjeneste dette er, ordinær norgespakke leveres til utleveringssted uansett dag. Brev med digitalt frimerke eller norgespakke 0-5kg leveres til din postkasse og følger trolig utleveringsdagene.
Trådstarter
Sitat av datagutten Vis innlegg
Det fremstår litt uklart hvilken tjeneste dette er, ordinær norgespakke leveres til utleveringssted uansett dag. Brev med digitalt frimerke eller norgespakke 0-5kg leveres til din postkasse og følger trolig utleveringsdagene.
Vis hele sitatet...
Norgespakke 0-5 KG
Er det. Og sendern sa han sendte det med digital frimerke. Som jeg har aldri har hørt om før nå.

Ganske irritert bare.
Må vel vente da.
Er den innlevert på DIN terminal, eller en annen terminal? Det tar litt tid å sende den mellom 2 terminaler, hvis det er det som er saken.

Hvis du ikke har tid til å vente, burde du heller få sendt den med bud.

Her har du info om digitalt frimerke: https://www.posten.no/sende/i-norge/...italt-frimerke
Sist endret av ivar_oslo; 21. mars 2023 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Den ivar_oslo appen idèen jeg nevnte for deg en gang, der bruker kan stille postrelaterte spørsmål
har du tenkt noe mer på den? Vi klarer kanskje ikke å utkonkurrere posten/bring sine apper, men jeg tror
vi har et såpass solid produkt at de antagelig vil kjøpe oss opp.
Hvis pakken/brevet mistenkes at den passer postkassen din, vil den bli forsøkt levert. Dette skjer da kun på de dagene det leveres post på din adresse, ja. Er den for stor, kan du hente den samme dag på det lokale postkontoret
Flere ganger jeg har fått melding om at pakken skal leveres den eller den dagen og er på vei også dukker den ikke opp før dagen etter.
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er den innlevert på DIN terminal, eller en annen terminal? Det tar litt tid å sende den mellom 2 terminaler, hvis det er det som er saken.

Hvis du ikke har tid til å vente, burde du heller få sendt den med bud.

Her har du info om digitalt frimerke: https://www.posten.no/sende/i-norge/...italt-frimerke
Vis hele sitatet...
Lørenskog Terminal
"Sendingen er innlevert til terminal og videresent"
Samme minutt: Sms . Hei Pakken er på vei til deg hilsen posten.

Bor 1 T unna Lørenskog Ca.
Det kan gå flere dager fra pakka er videresendt fra Lørenskog til du får den i postkassa. Uansett hvor nærme du bor.
Posten stuker heftig nå om dagene syntes jeg. Bruker vanvittig lang tid fra innlevering av pakke til den er registrert og videresendt fra Lørenskog.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Hvis pakken/brevet mistenkes at den passer postkassen din, vil den bli forsøkt levert. Dette skjer da kun på de dagene det leveres post på din adresse, ja. Er den for stor, kan du hente den samme dag på det lokale postkontoret
Vis hele sitatet...
Det er feil. Dersom det kommer en pakke som skal leveres i postkassen så leverer de hver dag. Det er kun brev som leveres annenhver dag.
Fikk en i postkassen selv på fredag selv om postlevering var dagen før og mandagen etter.

Mulig det er litt annerledes om du bor langt ute på bygda.
Sist endret av random105675; 22. mars 2023 kl. 16:46.
BRAND ∞ STRONG
Omlag 65 prosent av landets husstander vil få «Pakke i postkassen» levert i postkassen alle hverdager.

Sjekk om ditt område har utlevering av pakker i postkassen alle hverdager.