Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 925
Noen som har prøvd dette og om det er sterkere en xanax? Har veldig lyst å prøve noe rc benzo men vet i hvilke eller om man kan få utskrevet av fastlegen1. Har har hørt at flubromazolam er mye sterkere men man får kanskje mer per dose om man utskrevet det. send gjene pm om du har noe erfaring med rc benzo og fastlegen
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk søkefunksjonen så dukker det opp 100 tråder om akkurat det du spør om.
Bromazolam ga meg ingen aha opplevelser.. benzo er en relativt kjedelig kategori selv om det er digg. Det er lite rc’er kan gi deg som diazepam, clonazepam og alprazolam ikke kan.
Jeg ser ikke poenget med å aktivt oppsøke rc’s når det er like ulovlig som de klassiske typene. Hvis du er ute etter en litt annerledes benzo så kjøp midazolam om du kommer over det, den sparker godt.
Av rc’er så er etizolam the holy grail. Clonazolam er brukende også, men den er ikke bedre enn clonazepam/alprazolam i min mening, jeg hadde valg de sistnevnte any day.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruk søkefunksjonen så dukker det opp 100 tråder om akkurat det du spør om.
Vis hele sitatet...
14*
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
14*
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Blind Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer også på det kjøpte av en på proton for ganske mye penger for fluprozolam og lurer på om jeg har blitt scammet av en som kaller seg fastlegen du vet hvor den første 1 skal være om du vet hvem det er snakk om