Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4993
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som har erfaringer med å kjøpe fra plantedamp.no?
Vurderer å en ordre men har en naturlig skepsis til diverse aktører som selger CBD produkter innenlands.
Tja. Får ikke det beste inntrykket av nettbutikken. Halvferdig osv.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Tja. Får ikke det beste inntrykket av nettbutikken. Halvferdig osv.
Vis hele sitatet...
Ja, men det trenger ikke nødvendigvis være scam av den grunn, men ja.. Et rødt flagg. Ser man kan hente varene i Bergen på adressen deres og betale der. Etter å ha gravd litt dypere så virker de faktisk legit.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen her som har erfaringer med å kjøpe fra plantedamp.no?
Vurderer å en ordre men har en naturlig skepsis til diverse aktører som selger CBD produkter innenlands.
Vis hele sitatet...
Testet ut et par ordre nå.
Greie produkter, sender innenlands og kjapp levering. 10/10
Sist endret av skrpappa; 4. april 2023 kl. 13:19.
Betyr dette at man egentlig kan bestille cbd isolat fra utlandet, uten å risikere noe straff av noe slag?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Betyr dette at man egentlig kan bestille cbd isolat fra utlandet, uten å risikere noe straff av noe slag?
Vis hele sitatet...
De påstår at alle varene er sjekket av tollen.. så ja, tydeligvis

Bestilte også HHC fra medvape.no. Ble sjekket av tollen og gikk rett gjennom. HHC gir relativt kraftig rus, noe svakere enn THC.
Sist endret av skrpappa; 4. april 2023 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De har Grove bags også, som den eneste leverandøren av dette produktet i Norge som jeg vet til veldig fornuftig pris!
Sitat av CannaLars Vis innlegg
De har Grove bags også, som den eneste leverandøren av dette produktet i Norge som jeg vet til veldig fornuftig pris!
Vis hele sitatet...
Ja, fikk med grove bags og te som gratis overraskelse i ordren min faktisk. Serviceinnstilte folk som jobber hardt for å opparbeide seg litt tillit hos kundene.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, fikk med grove bags og te som gratis overraskelse i ordren min faktisk. Serviceinnstilte folk som jobber hardt for å opparbeide seg litt tillit hos kundene.
Vis hele sitatet...
Hehe høres nesten ut som om du reklamerer for butikken.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hehe høres nesten ut som om du reklamerer for butikken.
Vis hele sitatet...
Skulle tro jeg jobba der Neida, gjør ikke det. Ble overlykkelig for at det faktisk er en seriøs aktør som sender innenlands. Så jeg sprer bare det glade budskap

Edit: Noe som i for seg ikke spiller så stor rolle siden det har blitt lovlig(?) å importere CBD vape og isolat.
Sist endret av skrpappa; 4. april 2023 kl. 13:54.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Skulle tro jeg jobba der Neida, gjør ikke det. Ble overlykkelig for at det faktisk er en seriøs aktør som sender innenlands. Så jeg sprer bare det glade budskap

Edit: Noe som i for seg ikke spiller så stor rolle siden det har blitt lovlig(?) å importere CBD vape og isolat.
Vis hele sitatet...
Forresten sorry var litt kjapp på avtrekkeren, så ikke at den hovedinnlegget var fra 27 feb i år
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Er det noen som har prøvd CBD e-juice'n deres ? Frister å legge inn en bestilling, men greit å høre erfaringer om noen har det
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
De påstår at alle varene er sjekket av tollen.. så ja, tydeligvis

Bestilte også HHC fra medvape.no. Ble sjekket av tollen og gikk rett gjennom. HHC gir relativt kraftig rus, noe svakere enn THC.
Vis hele sitatet...
Kan man risikere noen straff, i og med at man kjøper det av en norsk side?
Frister å bestille en hhc vape eller noe, da jeg ser folk sier det ikke slår ut på prøver.

Har du noe info ang potensielle straffereaksjoner med tanke på at selgeren driver lovlig/«lovlig»?
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Er det noen som har prøvd CBD e-juice'n deres ? Frister å legge inn en bestilling, men greit å høre erfaringer om noen har det
Vis hele sitatet...

Helt ok, foretrekker heller cartsa de har/hadde, eventuelt blande selv så den blir litt sprek. Synes 600mg på 10ml er litt lite.

Om jeg ikke tar feil er Harmony e-juicen og en del andre produkter de har isolat basert. Ikke like effektivt som full-/bredspekterprodukter, synes jeg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man risikere noen straff, i og med at man kjøper det av en norsk side?
Frister å bestille en hhc vape eller noe, da jeg ser folk sier det ikke slår ut på prøver.

Har du noe info ang potensielle straffereaksjoner med tanke på at selgeren driver lovlig/«lovlig»?
Vis hele sitatet...
Medvape er ikke norsk, hvis det var den du tenkte på.. Selv om de påstår det. HHC vape tror jeg i bunn og grunn er ulovlig, så tror nok du kan risikere at det blir stoppet, selv om jeg var heldig.

Plantedamp gjør ikke noe ulovlig slik jeg forstår det, så blir nok ikke noe straffereaksjoner. Tror det er lovlig, ikke "lovlig".

Jeg har nå lest at HHC og andre alt-noids slår ut på prøver.
Sist endret av skrpappa; 4. april 2023 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Herbmed.se har lager i Norge, selger CBD vape, spray, etc.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Herbmed.se har lager i Norge, selger CBD vape, spray, etc.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det ifra?
Leser på nettsiden dems nå og det ser ikke ut til å stemme at de sender fra Norge. De skriver også under spørsmål om de sender til Norge at de gjør det fordi det er opp til vær enkelt å vite om produktet en bestiller er lovlig (noe det ikke er) og at pakker som blir stoppet i tollen ikke blir erstattet. Var sånn jeg forsto det ihvertfall.
Sist endret av Alge; 5. april 2023 kl. 04:03.
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvor har du det ifra?
Leser på nettsiden dems nå og det ser ikke ut til å stemme at de sender fra Norge. De skriver også under spørsmål om de sender til Norge at de gjør det fordi det er opp til vær enkelt å vite om produktet en bestiller er lovlig (noe det ikke er) og at pakker som blir stoppet i tollen ikke blir erstattet. Var sånn jeg forsto det ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg prøvde å se etter det selv og havnet på samme konklusjon. Håper jeg tar feil
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvor har du det ifra?
Leser på nettsiden dems nå og det ser ikke ut til å stemme at de sender fra Norge. De skriver også under spørsmål om de sender til Norge at de gjør det fordi det er opp til vær enkelt å vite om produktet en bestiller er lovlig (noe det ikke er) og at pakker som blir stoppet i tollen ikke blir erstattet. Var sånn jeg forsto det ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Send de en mail, de har lager i Norge. 100%.
Kan forresten gå god for denne, tilbud nå! 175kr.
https://herbmed.se/produkt/harmony-cbd-spray-mint/
Sist endret av Skinny; 6. april 2023 kl. 04:47.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Send de en mail, de har lager i Norge. 100%.
Kan forresten gå god for denne, tilbud nå! 175kr.
https://herbmed.se/produkt/harmony-cbd-spray-mint/
Vis hele sitatet...
Jeg kan bekrefte dette, sendte en Mail til de tidligere i uken. Det kan lønne seg å bekrefte at produktet du ønsker er på lager i Norge slik at du unngår at det sendes fra Sverige forresten.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Fregnete Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg vurderer å legge inn en bestilling hos plantedamp.no, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg trenger å bestille.
Lurer på om noen kan veilede meg litt.

Jeg bruker cbd olje morgen og kveld mot angst, men det hender angsten kicker inn i løpet av dagen.

Jeg har lyst til å prøve cbd vape mot dette, men jeg har aldri vapet før så jeg er usikker på jeg trenger å bestille.

Jeg har sett på denne e-juicen: https://plantedamp.no/harmony-cbd-li...10ml-600mg-cbd

men jeg lurer på hva slags e-sigg jeg må bruke den sammen med..

Kan jeg feks bruke denne: https://plantedamp.no/freemax-twister-2-80w-kit-black ?

Er det eventuelt noe annet jeg trenger i tillegg?

eller finnes det noen bedre kombinasjoner?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Helt ok, foretrekker heller cartsa de har/hadde, eventuelt blande selv så den blir litt sprek. Synes 600mg på 10ml er litt lite.

Om jeg ikke tar feil er Harmony e-juicen og en del andre produkter de har isolat basert. Ikke like effektivt som full-/bredspekterprodukter, synes jeg.



Medvape er ikke norsk, hvis det var den du tenkte på.. Selv om de påstår det. HHC vape tror jeg i bunn og grunn er ulovlig, så tror nok du kan risikere at det blir stoppet, selv om jeg var heldig.

Plantedamp gjør ikke noe ulovlig slik jeg forstår det, så blir nok ikke noe straffereaksjoner. Tror det er lovlig, ikke "lovlig".

Jeg har nå lest at HHC og andre alt-noids slår ut på prøver.
Vis hele sitatet...
Med har norsk lager de fra nå
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Medvape har norsk lager de sender fra nå*
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg kan bekrefte dette, sendte en Mail til de tidligere i uken. Det kan lønne seg å bekrefte at produktet du ønsker er på lager i Norge slik at du unngår at det sendes fra Sverige forresten.
Vis hele sitatet...
De har har lagt ned lageret i Norge nå nylig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De har har lagt ned lageret i Norge nå nylig
Vis hele sitatet...
De sender noe fra Norge og noe ikke, jævla mye surr. Men samma faen, jeg fikk varer for over 1000 spenn fordi det ble kluss i tollen. De ordner opp, så medvape er greit så lenge du har god tiid og klar for å klage litt.

Sketchy produkter også.. Kjøpte h4cbd. På pakken står det h4cbd, man bak på pakken står det x antall mg HHC. Så vet ikke helt hva jeg vaper når jeg får noe fra dem.
Lovlig å bestille fra norsk leverandør også..

https://imma.gr/121019x8cd44

Bilde av forskjellige flasker fra Sveits, kjøpt i Norge.
Opp til 30% cbd

Sist endret av slitenRealist; 7. juli 2023 kl. 08:44.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Lovlig å bestille fra norsk leverandør også..

https://imma.gr/121019x8cd44

Bilde av forskjellige flasker fra Sveits, kjøpt i Norge.
Opp til 30% cbd

Vis hele sitatet...
Ja, formula swiss er vel en av få merker som tollen slipper gjennom. De har noe ekstra godkjenninger i EU

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De har har lagt ned lageret i Norge nå nylig
Vis hele sitatet...
NÅ har de endelig lager i Norge på HELE butikken. Etter noen politianmeldelser virker det som ting er på plass på norsk lager. CBD blomsten de har her kan de umulig klare å få inn mye av.. Den må også ha over 0.2 thc eller så har de sprayet med HHC, haha.
Sist endret av skrpappa; 27. august 2023 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gikk nesten hele veien her, men de forventer faktisk forskuddsbetaling direkte inn i bankkonto uten noen form for KID eller annen måte å identifisere ordren min. Aldri opplevd dette noe annet sted. Gigantisk rødt flagg. Nei takk.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Den må også ha over 0.2 thc eller så har de sprayet med HHC, haha.
Vis hele sitatet...
Fortell meg at du ikke vet hva slike nettsider mener med cbd bud, uten å si det.

Budsa blir grodd med lave % og vasker de den til under 0.2% også sprayer de på noids som er lovlig* i mange land
Sitat av Cheese Vis innlegg
Gikk nesten hele veien her, men de forventer faktisk forskuddsbetaling direkte inn i bankkonto uten noen form for KID eller annen måte å identifisere ordren min. Aldri opplevd dette noe annet sted. Gigantisk rødt flagg. Nei takk.
Vis hele sitatet...
Tror du skal fylle et memo el., vipps med referansenummer funker også. Medvape er kanskje en shady forretning med skeptiske varer, men de leverer faktisk.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bardunen32 Vis innlegg
Tror du skal fylle et memo el., vipps med referansenummer funker også. Medvape er kanskje en shady forretning med skeptiske varer, men de leverer faktisk.
Vis hele sitatet...
Shady men leverer,genialt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Fortell meg at du ikke vet hva slike nettsider mener med cbd bud, uten å si det.

Budsa blir grodd med lave % og vasker de den til under 0.2% også sprayer de på noids som er lovlig* i mange land
Vis hele sitatet...
Ja, Nøddy. Du er rett bruker til å lære oss andre noe. CBD bud er CBD bud, visstnok måles THC prosenten når plantene er ferske, og mye kan skje under kuringa, men sprayet blir dem ikke fra annerkjente kilder. Erke nettsiden som gror budsa. De var/er ikke sprayet med noe. Golden buds er relativt anerkjente og leverer gode varer, den første opplevelsen var bare placebo. THCP Buds er noe annet, men dette vet du alt om

Over til tema: Angrer ikke et sekund på at jeg satsa på plantedamp. Best service uten tvil.
Sist endret av skrpappa; 24. november 2023 kl. 13:53.