Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 909
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halloien

Dumt spørsmål:

Er en av de få som liker cosylan rusen, men tro det eller ei, liker ikke diaren som følger med. Finner ingen interaksjoner mellom imodium og cosylan, som jeg kan se.

Men spørsmålet mitt er som følger:
Vil imodium stoppe diaren forårsaket av cosylan?
Hvis ja, hvorfor stopper ikke ethylmorfinen diaren man får av cosylan?

Mvh sår ræv som nettopp bæsja på seg
Loperamid(hydroklorid) også kalt Imodium også en opiat. Altså det å drikke Cosylan, så du får en morfinrus, og kombinere dette med en annen opiat kan bli livsfarlig. Faktisk så ligner strukturen til fentanyl og loperamid på hverandre. Altså de går begge på samme opiatreseptor i hjernen.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Loperamid(hydroklorid) også kalt Imodium også en opiat. Altså det å drikke Cosylan, så du får en morfinrus, og kombinere dette med en annen opiat kan bli livsfarlig. Faktisk så ligner strukturen til fentanyl og loperamid på hverandre. Altså de går begge på samme opiatreseptor i hjernen.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.

Nettopp, klar over hva imodium er. Men det står ingen interaksjoner mellom disse noe sted, noe jeg ikke fattet helt.

Det er snakk om lave doser cosylan, 4 ganger vanlig cosylan dose og en imodium. Har høy toleranse på opium/opiater/opioider
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg avventer grunnet svaret ditt, men google søk sier meg at det skal være trygt men kombinasjonen kan svekke Loperamiden sin effekt
Hvorfor prøver du ikke heller Vi Siblin, som da i denne sammenhengen er harmløst?.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hvorfor prøver du ikke heller Vi Siblin, som da i denne sammenhengen er harmløst?.
Vis hele sitatet...
Godt tips!
Jeg sitter på dass å driter og imodium er ikke langt unna rekkevidde. Vi siblin får jeg ikke tak i nå.

Edit: Der forsvant anonymen. Nok en god post på freak CVen min.



Dag 2
Loperamid var trygt og ta, men rennaræven besto. Lærer noe nytt hver dag.
Kjerringa var ikke like stolt som meg. Gøtt med litt krydder i hverdagen
Sist endret av skrpappa; 1. februar 2023 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det å ta Imodium gjorde det nok bare verre! Du forlenget tiden opioidreseptorene i tarmen din var påvirket av et opioid. (Imodium trenger ikke gjennom hjernehinna, men funker som andre opiater på tarmen). Når tarmen blir påvirket så går alt treigere, for så å gå mye raskere når du slutter.
Var ikke opioidene som var problemet, men det lakserendemiddelet i cosylanen. Problemet gikk over relativt fort etter imodium men det var nok neppe årsaken, tarmen var nok bare tom. Drakk ikke mye cosylan heller
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Var ikke opioidene som var problemet, men det lakserendemiddelet i cosylanen. Problemet gikk over relativt fort etter imodium men det var nok neppe årsaken, tarmen var nok bare tom. Drakk ikke mye cosylan heller
Vis hele sitatet...
Aah. Skjønner! Reagerer lite på det selv. Personlig får jeg meget hard mage av cosylan/opiater, for så å få ganske løs mage én dag etter jeg stopper. Er vel det som er mest vanlig.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Loperamid(hydroklorid) også kalt Imodium også en opiat. Altså det å drikke Cosylan, så du får en morfinrus, og kombinere dette med en annen opiat kan bli livsfarlig. Faktisk så ligner strukturen til fentanyl og loperamid på hverandre. Altså de går begge på samme opiatreseptor i hjernen.
Vis hele sitatet...
Du glemmer at loperamid ikke krysser blod-hjerne-barrieren og ikke binder seg til noen opioidreseptorer i hjernen i normale doser. Da er det plutselig ikke så livsfarlig som du prøver å få det til å virke som.