Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  153 8020
Deler ut 6 gmail til de som ønsker.
Send PM!

EDIT: Hadde vært fint om noen som har FTP vil dele The sims 2 med meg i bytte mot en ussel gmail :P
Sist endret av Data Freake; 19. september 2004 kl. 09:01.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Øh... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror faktisk at de fleste her på nFF har gmail.
gmail post
gmail post
gmail post
Det finnes sikkert flere og, men poenget var at admin har stengt disse postene av en grunn. De er lei av gmail poster...
OJ!
Beklager...
Men alle skal bare sende PM, ikke poste!
Opprinnelig postet av IvIoyner(i en anne tråd)
VI ER LEI GMAIL NÅ
Vis hele sitatet...
Så vet ikke om det er så populært med flere gmail tråder.
Flott at du deler med oss, godt intiativ, slik liker vi her på nFF! Men problemet er det at i det siste så har det vært drøssevis av gmailposter her på nFF, og det forårsaker spam. Om du vil hjelpe andre folk, syns jeg du kan sende dine invites til http://isnoop.net/gmailomatic.php! Det er en helt genial side hvor du sender inn dine invites, og den sender automatisk ut invites til folk som trenger og vil ha.

Men igjen, flott intiativ
Waffel: forstår det.
Jeg deler med de som deler tilbake!
Jeg vil ikke fremstå her som en som gir i hytt å dyne vær, for jeg krever en tjeneste tilbake.
Er du erfaren her og har vært medlem lenge ønsker jeg å belønne det.
Jeg hvirker kansje litt grisk og selvmotsigende da mitt motto ellers er at det å dele er likt for alle og at ikke alle kan dele fordi det ikke er noe å dele.
Jeg vil ha noe igjen for å dele med folk som jeg ikke kjenner fremfor folk som er mine venner!
Hmm...Jeg er ganske ny med det gmail systemet. Det er jo noen som har disse invitasjonene, men hvorfor får akuratt de personene invites og hvor mange får de?
Man blir invitet av noen, så blir man aktiv på den mailadressen. Så får man 5 invites.
Jeg fikk 6 invites etter 3 uker.
Man blir invitet av noen, så blir man aktiv på den mailadressen. Så får man 5 invites.
Vis hele sitatet...
man får 6 invites, avogtil påfyll og.

edit: du kom meg akkurat i forkjøpet, sort off.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av mongeland
Man blir invitet av noen, så blir man aktiv på den mailadressen. Så får man 5 invites.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting å si om du er aktiv eller ikke, utdelingen er ganske random.
Jeg ønsker meg Gmail, om noen har noen invites igjen så hadde det vært kos å fått en invite.

En på vei til deg, Zpawn.
Opprinnelig postet av Loeve
En på vei til deg, Zpawn.
Vis hele sitatet...
*kosepå*

Takker Loeve!
Bare hyggelig. Har farma et par kontoer, slik at jeg har altfor mange invites uansett. Bare morsomt at flest mulig får gleden av en solid mailtjeneste.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Men, det er litt stress at det ikke er altid invitesene virker. F.eks igår. så lovte jeg vekke en invite, men da jeg skulle gi den, så virket ikke linken. Litt kjipt.
Det er jo fordi internett hater deg.
Aciid_boot3r: skift browser eller maskin, jeg får også avogtil sånn at linken ikke virker. jeg bare skifter til den bærbare og der funker det fett.
eller sånn som Loeve sa
det er vel postet før, men den letteste plassen å få seg en gmail-konto er på:

http://isnoop.net/gmailomatic.php
Dumdumdu, gmailmas.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skulle gjerne hatt gmail, men på http://isnoop.net/gmailomatic.php har de omtrent ingen invites å dele ut lenger. Jeg har prøvd tre-fire dager nå, skjønner at folket på nff er lei av gmail-mas, men jeg drister meg til å spørre: har noen en invite til meg?



Tilgi meg for å ta opp gmail-tråden igjen
en Invite er sendt til deg froskenfredrik
paparoach og froskenfredrik: invite sendt
noen som trenger?
Har også noen å gi bort (6 stykker faktisk)...
jeg gir også bort pm meg dere snille nff`ere
Jeg vet jeg er sein men det hadde vert kjempekjekt hvis noen gav meg en invitasjon. Jeg har lett etter mail lenge men har hatt pcn nede en stund og derfor ikke tatt meg tid.

Så håper en godhjertet nffèr gir meg muligheten


eller Pm/EagleNest på nff/efnet

tusen takk på forhånd.
Sånn. Der har du en
Opprinnelig postet av froskenfredrik
Jeg skulle gjerne hatt gmail, men på http://isnoop.net/gmailomatic.php har de omtrent ingen invites å dele ut lenger. Jeg har prøvd tre-fire dager nå, skjønner at folket på nff er lei av gmail-mas, men jeg drister meg til å spørre: har noen en invite til meg?



Tilgi meg for å ta opp gmail-tråden igjen
Vis hele sitatet...
Genial side da! Kjente ikke til den jeg, men var jo ikke akkurat vanskelig å få en konto herfra da...fikk en med en gang jeg.
Heisann! Noen som kan slenge meg en invitasjon også??
Takker og bukker for svar...
Opprinnelig postet av thewave
Heisann! Noen som kan slenge meg en invitasjon også??
Takker og bukker for svar...
Vis hele sitatet...
Done
bææ! jeg vil og ha gmail noen som har til meg?;D
el_larso, jada...pm'er deg.
hihi takker charzer *kewsepå*
Har 6 stk liggende.
De første som PM'er meg adressa si får
Akkurat nå har jeg bare 1 invite liggende, men jeg forventer 6 nye i løpet av uka, så bare pm meg med emailadressen din, så får du.
takke og bukker til de som sendte meg invite, dere vet vell hvem dere er =)
gmailtilalle

edit: alle brukt opp
Sist endret av snorre; 29. september 2004 kl. 21:25.
Jeg vil ha Gmail fordi:
Det er større
Alle andre har det ikke
Da blir jeg TØFF (power)

Glem det, jeg vil bare ha det!

Har desverre ikke noe FTP med sims2, men www.suprnova.org har sims2, last det ned..?
Opprinnelig postet av ^ProXo^
Jeg vil ha Gmail fordi:
Det er større
Alle andre har det ikke
Da blir jeg TØFF (power)

Glem det, jeg vil bare ha det!

Har desverre ikke noe FTP med sims2, men www.suprnova.org har sims2, last det ned..?
Vis hele sitatet...
Ja, men har du en adresse å sende invite til? Har du sjekket ut url-en som snorre sendte ut? Eller den til waffel?

Hva har The sims 2 med dette å gjøre?
Sist endret av pinnsvinet; 29. september 2004 kl. 20:02.
Jeg hadde bli svært glad og tilfredsstilt hvis noen har en gmail til meg



På forhånd takk!

Edit: takk til pinnsvinet og du andre (cava?) som inviterte meg
Sist endret av LaBaN^X; 29. september 2004 kl. 20:11.
Er det flere som får?
Hvor finner dere disse invite greiene? Jeg har hatt Gmail en liten stund nå, men vet ikke hvor / når jeg finner ut om jeg har fått noen invites å gi bort...


EDIT; Bare glem at jeg spurte Jeg fant det ut når jeg så enda en gang. Det står jo der, midt i glaningen på meg... *skammer seg*
Sist endret av Cikey; 29. september 2004 kl. 21:01.
du får etter en stund.. kommer sånn blå tekst på toppen av inbox'en..

du som fikk to kan jo bare poste/pm'e den ene linken til noen andre her...
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Ja, men har du en adresse å sende invite til? Har du sjekket ut url-en som snorre sendte ut? Eller den til waffel?

Hva har The sims 2 med dette å gjøre?
Vis hele sitatet...


Hvar det ikke en fyr som skrev:
Jeg har 6 Gmails å dele ut, osv...så sa han noe om att han ville at noen skulle legge sims2 i ftp1 hans...
Ere noen som har en invite til overs, har ikke somla meg til det før nå.

Min adresse er

Hadde vært knall.
sendt, post den her hvis du allerede har fått..